Ik vind jouw avatar niet echt tofquote:
quote:Op zaterdag 11 juli 2009 00:53 schreef koningdavid het volgende:
[..]
Staat en kerk zijn ook geschrijven.
quote:Op zaterdag 11 juli 2009 00:53 schreef Hetiszover het volgende:
[..]
Ik vind jouw avatar niet echt tof
Ik was vergeten om 'ik vind' voor de zin te zetten.quote:Op zaterdag 11 juli 2009 00:52 schreef servus_universitas het volgende:
[..]
Niets moet, maar je mag vinden wat je wilt.
Oké, in dat geval ben ik het met je eens.quote:Op zaterdag 11 juli 2009 00:54 schreef Ada. het volgende:
[..]
Ik was vergeten om 'ik vind' voor de zin te zetten.
Wat je vindt moet je naar de politie brengenquote:Op zaterdag 11 juli 2009 00:52 schreef servus_universitas het volgende:
[..]
Niets moet, maar je mag vinden wat je wilt.
Ik volg je niet echt hoe je zomaar aan die conclusie komt. Je vraag was of God in het donker kon zien, ik legde alleen uit dat die vraag niet echt 'goed' was omdat God transcedent is.quote:Op zaterdag 11 juli 2009 00:49 schreef Rijpie het volgende:
[..]
Dus als ik het goed begrijp worden we niet zozeer in de "gaten gehouden", maar weten we hoe we moeten leven omdat we verbonden zijn op de een of andere manier?
Eens.quote:Op zaterdag 11 juli 2009 00:57 schreef Rijpie het volgende:
[..]
Wat je vindt moet je naar de politie brengen
Ja.quote:
Zonder, maar ik ben niet tegen met.quote:Op zaterdag 11 juli 2009 00:58 schreef prupke het volgende:
Alle christenen die hier reageren ff een vraagje :
Lees je de bijbel met de deutrocanonieke boeken of zonder?
Zonder.quote:Op zaterdag 11 juli 2009 00:58 schreef prupke het volgende:
Alle christenen die hier reageren ff een vraagje :
Lees je de bijbel met de deutrocanonieke boeken of zonder?
Ja dat snap ik, maar uit je antwoord rees bij mij de volgende vraag hoe God ons dan uberhaupt kan "zien", ook als het niet donker is.quote:Op zaterdag 11 juli 2009 00:57 schreef Xandrar het volgende:
[..]
Ik volg je niet echt hoe je zomaar aan die conclusie komt. Je vraag was of God in het donker kon zien, ik legde alleen uit dat die vraag niet echt 'goed' was omdat God transcedent is.
Die zijn ook amper nog christelijk te noemenquote:Op zaterdag 11 juli 2009 00:49 schreef Ada. het volgende:
Ik walg van het CDA, SGP en CU. Staat en kerk moeten gescheiden blijven.
Oneens!!quote:
En hoe gaat de eigenaar weten waar jij woont? of dat het uberhaupt bij jou ligt?quote:Op zaterdag 11 juli 2009 01:00 schreef prupke het volgende:
[..]
Oneens!!
laat de eigenaar het maar ophalen
anders kom je er nooit achter of het goed terrecht is gekomen
Zit jij met je hand in je broek te typen?quote:Op zaterdag 11 juli 2009 01:03 schreef Coatmine het volgende:
Ik ben eht eens met de OP. Scheitgristenen vallen je altijd lastig als je eht niet ndig hebt.
plus de bijjbel is en boek met nog meer leugens dan de gemmidelde advocaat
Daar zit iets inquote:Op zaterdag 11 juli 2009 01:00 schreef prupke het volgende:
[..]
Oneens!!
laat de eigenaar het maar ophalen
anders kom je er nooit achter of het goed terrecht is gekomen
Heel flauw misschien, maar kom maar terug als je iets zinnigs te melden hebt.quote:Op zaterdag 11 juli 2009 01:03 schreef Coatmine het volgende:
Ik ben eht eens met de OP. Scheitgristenen vallen je altijd lastig als je eht niet ndig hebt.
En nu in het Frans aubquote:Op zaterdag 11 juli 2009 01:03 schreef Coatmine het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |