Boiler...quote:Op zaterdag 11 juli 2009 00:19 schreef Fries het volgende:
TS leeft in Afrika? Hoe kan je warme water nou op zijn!?
quote:
Boiler.quote:Op zaterdag 11 juli 2009 00:19 schreef Fries het volgende:
TS leeft in Afrika? Hoe kan je warme water nou op zijn!?
Of je kijkt even naar het tijdstip van posten bijdehand.quote:
Right on it.quote:Op zaterdag 11 juli 2009 00:19 schreef Anchor het volgende:
ja en ondertussen zitten wij nog lekker voor je te puzzelen. Ga je vorige topic 'ns afsluiten lutsert.
#6 komt voor #7...quote:Op zaterdag 11 juli 2009 00:23 schreef Biogarde het volgende:
[..]
Of je kijkt even naar het tijdstip van posten bijdehand.
Doe dan een ninja-edit.quote:Op zaterdag 11 juli 2009 00:23 schreef Biogarde het volgende:
[..]
Of je kijkt even naar het tijdstip van posten bijdehand.
Ja, de software doet niet aan 2 nummers 6. Sorry. Maar je hebt gelijk, hoe kon ik zo dom zijn.quote:
Het geeft niet, hoor... Jij had ook gelijk... Want de tijd van posten was hetzelfde en jij wilde me natuurlijk zo snel mogelijk vertellen dat TS niet in Afrika woonde, maar in bezit is van een vooroorlogse boiler...quote:Op zaterdag 11 juli 2009 00:26 schreef Biogarde het volgende:
[..]
Ja, de software doet niet aan 2 nummers 6. Sorry. Maar je hebt gelijk, hoe kon ik zo dom zijn.
Leg eens uit ?quote:
Nee.quote:Op zaterdag 11 juli 2009 00:32 schreef Fries het volgende:
[..]
Het geeft niet, hoor... Jij had ook gelijk... Want de tijd van posten was hetzelfde en jij wilde me natuurlijk zo snel mogelijk vertellen dat TS niet in Afrika woonde, maar in bezit is van een vooroorlogse boiler...
Ik dacht dat je al op bed lagquote:
faalhaas.quote:Op zaterdag 11 juli 2009 00:41 schreef Hetiszover het volgende:
[..]
Ik dacht dat je al op bed lag
Ik bedoelde het niet zo
In welk land worden de meeste bananen geproduceerd?quote:Op zaterdag 11 juli 2009 00:27 schreef Hetiszover het volgende:
FOK! is inderdaad te verslavend, misschien wordt het tijd voor een banaanvraag.
Finland.quote:Op zaterdag 11 juli 2009 00:43 schreef KirkLazarus het volgende:
[..]
In welk land worden de meeste bananen geproduceerd?
quote:
Hadden ze beter uit Duitsland mogen komen, dat land is ook zo krom als wat.quote:Op zaterdag 11 juli 2009 00:46 schreef Fries het volgende:
[..]
Vandaar dat ze ook krom zijn... Ze volgen de vorm van het land...
Dan hadden ze toch in een hoek van 45 graden omhoog gestaan?quote:Op zaterdag 11 juli 2009 00:47 schreef Edwinuss het volgende:
[..]
Hadden ze beter uit Duitsland mogen komen, dat land is ook zo krom als wat.
quote:Op zaterdag 11 juli 2009 00:41 schreef Hetiszover het volgende:
[..]
Ik dacht dat je al op bed lag
Ik bedoelde het niet zo
Zet krom in een andere context.quote:Op zaterdag 11 juli 2009 00:54 schreef Fries het volgende:
[..]
Dan hadden ze toch in een hoek van 45 graden omhoog gestaan?
niemand moeite met bananen openen?quote:Op zaterdag 11 juli 2009 00:46 schreef Rijpie het volgende:
[..]
![]()
Ik heb een banaanvraag: hoe krijg ik een banaan makkelijk open? het steeltje wil of niet meewerken, of gaat aan de verkeerde kant van de banaan open
Meeste mensen hebben nu meer problemen met het openen van hun bierflesjes, denk ik...quote:
Dat is nou iets waar ik nooit problemen mee hebquote:Op zaterdag 11 juli 2009 01:11 schreef Fries het volgende:
[..]
Meeste mensen hebben nu meer problemen met het openen van hun bierflesjes, denk ik...
Geheelonthouder?quote:Op zaterdag 11 juli 2009 01:18 schreef Rijpie het volgende:
[..]
Dat is nou iets waar ik nooit problemen mee heb
Niet doen je loopt fok!tijd misquote:
Ben mijn bed al uit wegens niet kunnen slapenquote:
ja word...quote:
Hehe, wat een quizmasterquote:Op zaterdag 11 juli 2009 00:43 schreef KirkLazarus het volgende:
[..]
In welk land worden de meeste bananen geproduceerd?
Verslaafd op mijn eigen manier, niet iedereen heeft het geluk 31090 posts te hebben.quote:Op zaterdag 11 juli 2009 02:28 schreef pc-fr34k het volgende:
TS:
aantal posts: 737 (gemiddeld 3 per dag)
Ben je een enorme lurker of fake je een fok-verslaving?
quote:
Er worden mensen genezen hoorquote:Op zaterdag 11 juli 2009 10:23 schreef Maikuuul het volgende:
Fok is het nieuwe kanker in de maatschappij, als je het eenmaal hebt kom je er nooit meer vanaf
We all know..quote:Op zaterdag 11 juli 2009 10:23 schreef Maikuuul het volgende:
Fok is het nieuwe kanker in de maatschappij, als je het eenmaal hebt kom je er nooit meer vanaf
Nee het is de e-crack van de Nederlandssprekende internet maatschappijquote:Op zaterdag 11 juli 2009 10:23 schreef Maikuuul het volgende:
qft!!!quote:Op zondag 12 juli 2009 00:21 schreef pc-fr34k het volgende:
[..]
Nee het is de e-crack van de Nederlandssprekende internet maatschappijAls je bezig bent gaat het vaak veel tijd innemen en check je toch telkens weer of er geen nieuwe interessante posts/topics zijn
Maar als je gaat stoppen dan is het ook vaak een hele tijd cold turkey. In het begin wel even wennen maar na een tijdje vergeet je het zowat. Tot het weer gaat kriebelen, zeker als je linkjes krijgt en zo naar topics. En dan ben je weer hooked.
Klink gaat Fok! echt binnenkort verbieden dnek ik!!1!!!!!
Nep fok-verslaafdequote:Op zondag 12 juli 2009 01:16 schreef secoh het volgende:
Verdomme ik moet maar weer eens van FOK! zien te komen.
Ja laten we lekker doen alsof we verslaafd zijn aan FOK!.quote:Op zondag 12 juli 2009 02:17 schreef pc-fr34k het volgende:
[..]
Nep fok-verslaafdeTopic is verder wel goed. 3 posts per dag das nog minder tijd aan fok besteed dan schijten
Of ben je iemand die elke dag uren aan het lurken is?
Fok is tegenwoordig ook niet meer zo boeiend dat alleen maar lurken bevredigend is imo. Te weinig leuke topics te veel bagger(baggermaar wel met mate
) en veel nietszeggende users die weinig input geven om fok leuk te houden.
Maar toch ben ik weer terug na anderhalf jaar niet fok!enMaar de reden daarachter was een domme fout van mezelf
Ik zat te kloten met de layout opties en had het keuzeveld een invulveld gemaakt maar verzond hem al en toen had ik als ik ingelogd was op het forum een scherm dat helemaal leeg is
de layout bestaat natuurlijk niet
Was alleen te lui om een admin te mailen
En toen kwam ik weer eens op het forum via het fotoboek.(Daar kwam ik nog zelden weleens eveneens zo af en toe de FP(
) Iemand gaf me een topic door en ik klik op de link(Normaal als ik eens een topic gelinkt kreeg moest ik uitgelogd zijn om het te kunnen bekijken. En niet kunnen reageren als je dat wel wilt is irritant
)en ineens doet fok!forum het weer als ik ingelogd ben
Blijkbaar was de nieuwe layout er en standaard ingesteld bij iedereen.
Sindsdien ben ik dus weer zowat dagelijks wel weer aan de e-crack die velen levens kapotmaakt(of eerder zorgt dat er geen leven meer is)
Wat zullen ze zeggen als je bij jellinek aanklopt met een fok!-verslaving?!
Alsof? Met mijn postcount?quote:Op zondag 12 juli 2009 02:30 schreef secoh het volgende:
[..]
Ja laten we lekker doen alsof we verslaafd zijn aan FOK!.
Herkenbaarquote:Nah. Van smorgens tot snachts, een uur geleden nam ik me al voor om te gaam pitten.
Dan de locale discotheek wel zeker ja. Maar dan een vet feest never nooit nietquote:Het is zaterdagnacht, en fokken blijft vele malen chiller als bouncen in de lokale discotheek.
Das een goede instellingquote:Maar idd ik typ liever meer dan alleen een smiley of 1 woord. Ik lurk de hele dag en als ik niets zinnigs te zeggen heb post ik gewoon niet.
Pas 3 uur. Het is verdomme zaterdag! En ook doordeweeks is 3 uur niet echt laat. Normale tijd imoquote:Kut alweer 3 uur
Mijn overburen hadden feest in de tuin, wat een kutskihutmuziek was dat zeg daarnet.quote:Op zondag 12 juli 2009 03:13 schreef pc-fr34k het volgende:
[..]
Alsof? Met mijn postcount?
[..]
HerkenbaarMaar ik ben dan ook van het anti-slaap comité. Maakt niet uit wat ik te doen heb
[..]
Dan de locale discotheek wel zeker ja. Maar dan een vet feest never nooit niet
[..]
Das een goede instelling.
[..]
Pas 3 uur. Het is verdomme zaterdag! En ook doordeweeks is 3 uur niet echt laat. Normale tijd imo
Hahaquote:Op zondag 12 juli 2009 03:57 schreef Magere_Gein het volgende:
[..]
Mijn overburen hadden feest in de tuin, wat een kutskihutmuziek was dat zeg daarnet.
Idd er zijn wel weer wat leuke topics waar aandacht aan besteed word. En de oudere garde is ook nog wel wat bezig goed werk te leveren maar vers FOK!-talent is altijd welkom natuurlijk.quote:Op zondag 12 juli 2009 03:59 schreef Manono het volgende:
er is weer een nieuwe generatie echte liefhebbers opgestaan valt me op
Ik weet een nieuwe functie voor Replique: een smileyfilter.quote:Op zondag 12 juli 2009 02:17 schreef pc-fr34k het volgende:
[..]
Nep fok-verslaafdeTopic is verder wel goed. 3 posts per dag das nog minder tijd aan fok besteed dan schijten
Of ben je iemand die elke dag uren aan het lurken is?
Fok is tegenwoordig ook niet meer zo boeiend dat alleen maar lurken bevredigend is imo. Te weinig leuke topics te veel bagger(baggermaar wel met mate
) en veel nietszeggende users die weinig input geven om fok leuk te houden.
Maar toch ben ik weer terug na anderhalf jaar niet fok!enMaar de reden daarachter was een domme fout van mezelf
Ik zat te kloten met de layout opties en had het keuzeveld een invulveld gemaakt maar verzond hem al en toen had ik als ik ingelogd was op het forum een scherm dat helemaal leeg is
de layout bestaat natuurlijk niet
Was alleen te lui om een admin te mailen
En toen kwam ik weer eens op het forum via het fotoboek.(Daar kwam ik nog zelden weleens eveneens zo af en toe de FP(
) Iemand gaf me een topic door en ik klik op de link(Normaal als ik eens een topic gelinkt kreeg moest ik uitgelogd zijn om het te kunnen bekijken. En niet kunnen reageren als je dat wel wilt is irritant
)en ineens doet fok!forum het weer als ik ingelogd ben
Blijkbaar was de nieuwe layout er en standaard ingesteld bij iedereen.
Sindsdien ben ik dus weer zowat dagelijks wel weer aan de e-crack die velen levens kapotmaakt(of eerder zorgt dat er geen leven meer is)
Wat zullen ze zeggen als je bij jellinek aanklopt met een fok!-verslaving?!
Ik weergeef de emoties die horen bij deze online verslaving aan dit forum.quote:Op zondag 12 juli 2009 13:00 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Ik weet een nieuwe functie voor Replique: een smileyfilter.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |