Boiler...quote:Op zaterdag 11 juli 2009 00:19 schreef Fries het volgende:
TS leeft in Afrika? Hoe kan je warme water nou op zijn!?
quote:
Boiler.quote:Op zaterdag 11 juli 2009 00:19 schreef Fries het volgende:
TS leeft in Afrika? Hoe kan je warme water nou op zijn!?
Of je kijkt even naar het tijdstip van posten bijdehand.quote:
Right on it.quote:Op zaterdag 11 juli 2009 00:19 schreef Anchor het volgende:
ja en ondertussen zitten wij nog lekker voor je te puzzelen. Ga je vorige topic 'ns afsluiten lutsert.
#6 komt voor #7...quote:Op zaterdag 11 juli 2009 00:23 schreef Biogarde het volgende:
[..]
Of je kijkt even naar het tijdstip van posten bijdehand.
Doe dan een ninja-edit.quote:Op zaterdag 11 juli 2009 00:23 schreef Biogarde het volgende:
[..]
Of je kijkt even naar het tijdstip van posten bijdehand.
Ja, de software doet niet aan 2 nummers 6. Sorry. Maar je hebt gelijk, hoe kon ik zo dom zijn.quote:
Het geeft niet, hoor... Jij had ook gelijk... Want de tijd van posten was hetzelfde en jij wilde me natuurlijk zo snel mogelijk vertellen dat TS niet in Afrika woonde, maar in bezit is van een vooroorlogse boiler...quote:Op zaterdag 11 juli 2009 00:26 schreef Biogarde het volgende:
[..]
Ja, de software doet niet aan 2 nummers 6. Sorry. Maar je hebt gelijk, hoe kon ik zo dom zijn.
Leg eens uit ?quote:
Nee.quote:Op zaterdag 11 juli 2009 00:32 schreef Fries het volgende:
[..]
Het geeft niet, hoor... Jij had ook gelijk... Want de tijd van posten was hetzelfde en jij wilde me natuurlijk zo snel mogelijk vertellen dat TS niet in Afrika woonde, maar in bezit is van een vooroorlogse boiler...
Ik dacht dat je al op bed lagquote:
faalhaas.quote:Op zaterdag 11 juli 2009 00:41 schreef Hetiszover het volgende:
[..]
Ik dacht dat je al op bed lag
Ik bedoelde het niet zo
In welk land worden de meeste bananen geproduceerd?quote:Op zaterdag 11 juli 2009 00:27 schreef Hetiszover het volgende:
FOK! is inderdaad te verslavend, misschien wordt het tijd voor een banaanvraag.
Finland.quote:Op zaterdag 11 juli 2009 00:43 schreef KirkLazarus het volgende:
[..]
In welk land worden de meeste bananen geproduceerd?
quote:
Hadden ze beter uit Duitsland mogen komen, dat land is ook zo krom als wat.quote:Op zaterdag 11 juli 2009 00:46 schreef Fries het volgende:
[..]
Vandaar dat ze ook krom zijn... Ze volgen de vorm van het land...
Dan hadden ze toch in een hoek van 45 graden omhoog gestaan?quote:Op zaterdag 11 juli 2009 00:47 schreef Edwinuss het volgende:
[..]
Hadden ze beter uit Duitsland mogen komen, dat land is ook zo krom als wat.
quote:Op zaterdag 11 juli 2009 00:41 schreef Hetiszover het volgende:
[..]
Ik dacht dat je al op bed lag
Ik bedoelde het niet zo
Zet krom in een andere context.quote:Op zaterdag 11 juli 2009 00:54 schreef Fries het volgende:
[..]
Dan hadden ze toch in een hoek van 45 graden omhoog gestaan?
niemand moeite met bananen openen?quote:Op zaterdag 11 juli 2009 00:46 schreef Rijpie het volgende:
[..]
![]()
Ik heb een banaanvraag: hoe krijg ik een banaan makkelijk open? het steeltje wil of niet meewerken, of gaat aan de verkeerde kant van de banaan open
Meeste mensen hebben nu meer problemen met het openen van hun bierflesjes, denk ik...quote:
Dat is nou iets waar ik nooit problemen mee hebquote:Op zaterdag 11 juli 2009 01:11 schreef Fries het volgende:
[..]
Meeste mensen hebben nu meer problemen met het openen van hun bierflesjes, denk ik...
Geheelonthouder?quote:Op zaterdag 11 juli 2009 01:18 schreef Rijpie het volgende:
[..]
Dat is nou iets waar ik nooit problemen mee heb
Niet doen je loopt fok!tijd misquote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |