dat betekent 'laughing my fucking ass off'.quote:Op zaterdag 11 juli 2009 16:16 schreef trovey het volgende:
[..]
Gelukkig ken ik alle afkortingen hier niet.....en mocht het negatief zijn...so what, beter een oude telefoon dan schulden maken om het nieuwste van het nieuwste te hebben. Ik telefoneer alzo heel weinig met mijn mobiel dus waarom zou ik dat het duurste en nieuwste moeten hebben. De telefoon die ik nu heb is ook een simlockvrij ding van 20-25 euro, doet precies wat ik wil en meer niet.
Jullie waren poepsjiek!quote:Op zaterdag 11 juli 2009 15:47 schreef conleche het volgende:
[..]
Wij hadden een groene en daarna een camelkleurige met grote, dikke druktoetsen.
een of andere kuttelefoon van 10 jaar oud met 3 meter antenne, en het nieuwste en duurste telefoontje van nu zijn 2 extremen.quote:Op zaterdag 11 juli 2009 16:16 schreef trovey het volgende:
[..]
Gelukkig ken ik alle afkortingen hier niet.....en mocht het negatief zijn...so what, beter een oude telefoon dan schulden maken om het nieuwste van het nieuwste te hebben. Ik telefoneer alzo heel weinig met mijn mobiel dus waarom zou ik dat het duurste en nieuwste moeten hebben. De telefoon die ik nu heb is ook een simlockvrij ding van 20-25 euro, doet precies wat ik wil en meer niet.
Nee, maar ik lach je er wel om uit.quote:Op zaterdag 11 juli 2009 17:06 schreef trovey het volgende:
Goh wat maak jij je druk om mijn telefoon. Al zou ik nog met twee blikjes met een touwtje ertussen contact zoeken...daar heb jij toch geen last van?
quote:Op zaterdag 11 juli 2009 17:09 schreef NEC-Nijmegen het volgende:
[..]
Nee, maar ik lach je er wel om uit.
Geloof het of niet. Hier in Zaltbommel nog steedsquote:Op zaterdag 11 juli 2009 15:27 schreef Frollo het volgende:
Dat op maandagochtend alle winkels dicht waren. En dan bedoel ik niet alleen de eenmanszaakjes, maar ook de V&D, Hema en zo.
quote:Op zaterdag 11 juli 2009 15:31 schreef Dichtpiet. het volgende:
Bestaan die ijsjes nog met van dat vloeistof in zo'n lang zakje? Die je dan in de vriezer moest leggen en dan had je een ijsstaafje?
De colasmaak was het meest populair, maar ik vond die paarse het lekkerste.
Dat is overal hoor. In de kalverstraat gaan we op maandag om 12 uur open, de rest van de week om 10 uurquote:Op zaterdag 11 juli 2009 21:10 schreef tong80 het volgende:
[..]
Geloof het of niet. Hier in Zaltbommel nog steeds
Blijft belachelijk.quote:Op zaterdag 11 juli 2009 21:15 schreef MaJo het volgende:
[..]
Dat is overal hoor. In de kalverstraat gaan we op maandag om 12 uur open, de rest van de week om 10 uur
Ik vind het ook raar, maar het is blijkbaar een gewoonte die erin is gebleven. Ik vind het wel fijn dat ik op maandag nooit voor 12 uur hoef te werkenquote:
Geloof het of niet, hier is allang antwoord op gegeven.quote:Op zaterdag 11 juli 2009 21:10 schreef tong80 het volgende:
[..]
Geloof het of niet. Hier in Zaltbommel nog steeds
Wat ben je toch een schatje met een groots woordgebruik.quote:Op zaterdag 11 juli 2009 21:21 schreef NEC-Nijmegen het volgende:
[..]
Geloof het of niet, hier is allang antwoord op gegeven.
debiel.
Jups, die zijn er nog steedsquote:Op zaterdag 11 juli 2009 15:31 schreef Dichtpiet. het volgende:
Bestaan die ijsjes nog met van dat vloeistof in zo'n lang zakje? Die je dan in de vriezer moest leggen en dan had je een ijsstaafje?
De colasmaak was het meest populair, maar ik vond die paarse het lekkerste.
Op een gegeven moment had je ze ook zonder kleurstof. Dus wel cola/sinas/citroen etc smaak, maar allemaal wit.quote:Op zaterdag 11 juli 2009 21:34 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Jups, die zijn er nog steeds
Inderdaad, bij ons in de buurt worden die dingen ook al gesloopt. Helaas niet door KPN maar door het lokale tuig.quote:Op zaterdag 11 juli 2009 18:39 schreef PV het volgende:
nu worden haast alle telefooncellen gesloopt...
dat zelfde geldt voor ADHD..., deze kinderen waren gewoon wat drukker dan anderenquote:En van dyslectie hadden ze nog nooit gehoord destijds. Dan kreeg je gewoon bijles
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |