abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_71099608
quote:
Op zaterdag 18 juli 2009 18:36 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:

[..]

In 95% van de bevestigde gevallen in Argentinie gaat het om mensen met gezondsheidsproblemen of astma. Dat zal in andere landen wel niet anders zijn

Niks ironisch aan dus
Ik meen ~2/3e in de US, hoewel ik ben vergeten waar ik dat precies heb gelezen... Ik zou CDC of WHO vermoeden...

Ik zoek de link wel als ik terug ben van eten.
"Friendship is like wetting your pants. Everyone can see it, but only you can feel its warmth."
pi_71099658
quote:
Op zaterdag 18 juli 2009 18:38 schreef Disana het volgende:

[..]

Helaas wel, mijn vriend krijgt daarom ook elk jaar een griepprik. MS is een auto-immuunziekte, zie je, en zijn conditie is natuurlijk ook niet echt goed.

Ik knijp hem dus een beetje wat betreft die vaccinatie.
Ow ik dacht een spier/zenuwziekte...
Komt wel goed joh, waarschijnlijk zijn er landen eerder dan NL en als daar geen doden vallen zal er weinig aan de hand zijn. Z'n jaarlijkse griepprik gaat toch ook goed?
-
pi_71099662
quote:
Op zaterdag 18 juli 2009 18:42 schreef Omentuva het volgende:

[..]

Ik meen ~2/3e in de US, hoewel ik ben vergeten waar ik dat precies heb gelezen... Ik zou CDC of WHO vermoeden...

33% van de 0,4% mensen die het krijgen op een populatie van 300.000.000.

Dan moet je nog steeds heel veel pech hebben

Verder zal het ook wel zo zijn dat als je er op tijd bij bent niet veel aan de hand is, die aandacht zorgt er in iedergeval wel voor dat je er op tijd bij bent
"We moeten ons bewust zijn van de superioriteit van onze beschaving, met zijn normen en waarden, welvaart voor de mensen, respect voor mensenrechten en godsdienstvrijheid. Dat respect bestaat zeker niet in de Islamitische wereld".
pi_71099696
quote:
Op zaterdag 18 juli 2009 18:42 schreef Omentuva het volgende:

[..]

Vraag me af waarom die 'gezonde' mensen overleden zijn. Misschien heel dik ofzo, of een gebrek aan goede zorg en rust.
-
pi_71099754
quote:
Op zaterdag 18 juli 2009 18:45 schreef Ritmo het volgende:

[..]

Vraag me af waarom die 'gezonde' mensen overleden zijn. Misschien heel dik ofzo, of een gebrek aan goede zorg en rust.
Of slechte leefomstandigheden

Ik ben in elk geval niet bang maar leef onder goede omstandigheden, eet redelijk gezond, sport, ben vrijwel nooit ziek en heb de beschikking over goede zorg mocht het nodig zijn
"We moeten ons bewust zijn van de superioriteit van onze beschaving, met zijn normen en waarden, welvaart voor de mensen, respect voor mensenrechten en godsdienstvrijheid. Dat respect bestaat zeker niet in de Islamitische wereld".
pi_71099789
quote:
Op zaterdag 18 juli 2009 18:48 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:

[..]

Of slechte leefomstandigheden

Ik ben in elk geval niet bang maar leef onder goede omstandigheden, eet redelijk gezond, sport, ben vrijwel nooit ziek en heb de beschikking over goede zorg mocht het nodig zijn
Idd, en zolang het niet muteert is er voor ons weinig aan de hand. Al hoop ik niet dat ik straks een week plat lig...
-
pi_71099806
quote:
Op zaterdag 18 juli 2009 18:45 schreef Ritmo het volgende:

[..]

Heel dik lijkt me niet onder de noemer gezond vallen Maar vraag me dat ook wel af inderdaad.
pi_71099829
quote:
Op zaterdag 18 juli 2009 18:50 schreef wapwip het volgende:

[..]

Heel dik lijkt me niet onder de noemer gezond vallen Maar vraag me dat ook wel af inderdaad.
Nou ja, vergeleken met iemand met HIV ofzo wel.
-
pi_71099871
quote:
Op zaterdag 18 juli 2009 18:51 schreef Ritmo het volgende:

[..]

Nou ja, vergeleken met iemand met HIV ofzo wel.
zo had ik er nog niet over nagedacht inderdaad

Ik had trouwens wel ergens iets gelzen over dat er ook een groot deel morbide obesitas had.
pi_71099904
quote:
Op zaterdag 18 juli 2009 18:53 schreef wapwip het volgende:

[..]

zo had ik er nog niet over nagedacht inderdaad

Ik had trouwens wel ergens iets gelzen over dat er ook een groot deel morbide obesitas had.
Dikke mensen zieker van Mexicaanse griep

Van zwangere vrouwen en astmapatiënten was al bekend dat zij ernstiger ziek kunnen worden van de Mexicaanse griep. Hetzelfde blijkt nu op te gaan voor te dikke mensen, zegt de Wereldgezondheidsorganisatie (WHO).

Ook lopen zij een groter risico om te overlijden aan de Mexicaanse griep. Volgens WHO-onderzoeker Nikki Shindo blijken er onder de patiënten die tot nog toe aan het virus zijn overleden, opvallend veel mensen met ernstige obesitas.
-
pi_71100052
Nou die 3 hoor ik iig niet bij
pi_71100342
Extremely obese = bmi 40 pak 1.80, dan weeg je dus over 130 KG. Mooie target groep daar in the US:)
http://www.mrwonkish.nl Eurocrisis, Documentaires, Economie
pi_71100363
quote:
Op zaterdag 18 juli 2009 19:13 schreef dramatiek het volgende:
Extremely obese = bmi 40 pak 1.80, dan weeg je dus over 130 KG. Mooie target groep daar in the US:)
Wtf, een BMI van 30 of 31 is al erg.
-
pi_71100451
quote:
Op zaterdag 18 juli 2009 18:54 schreef Ritmo het volgende:

[..]

Van zwangere vrouwen en astmapatiënten was al bekend dat zij ernstiger ziek kunnen worden van de Mexicaanse griep. Hetzelfde blijkt nu op te gaan voor te dikke mensen, zegt de Wereldgezondheidsorganisatie (WHO).

Ook lopen zij een groter risico om te overlijden aan de Mexicaanse griep. Volgens WHO-onderzoeker Nikki Shindo blijken er onder de patiënten die tot nog toe aan het virus zijn overleden, opvallend veel mensen met ernstige obesitas.
Zo is mijn theorie maar weer bevestigd

Als dat nu eens voor dikke vrouwen zou gelden
pi_71109894
quote:
Op zaterdag 18 juli 2009 18:54 schreef Ritmo het volgende:

[..]

Bangerikken kunnen al bij tig webshops hun maskertje halen. De webwereld speelt er weer handig op in.

Conrad heeft ze volgen smij ook.

[ Bericht 2% gewijzigd door Frutsel op 21-07-2009 14:32:03 (op verzoek) ]
pi_71110200
* opinionr rent naar de sportschool.
pi_71110230
quote:
Op zaterdag 18 juli 2009 19:18 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Als dat nu eens voor dikke vrouwen zou gelden

Nee, dan is half vrouwelijk Amerika en Engeland weg en heb je op elke vrouw 3 mannen Laat maar gewoon afvallen.
-
pi_71110353
quote:
Op zondag 19 juli 2009 02:52 schreef Ritmo het volgende:

[..]

Nee, dan is half vrouwelijk Amerika en Engeland weg en heb je op elke vrouw 3 mannen Laat maar gewoon afvallen.
Ik zal ze niet missen
pi_71110397
Grootste probleem wordt de massale uitval van werknemers, 10% mag sneuvelen.
pi_71110426
quote:
Op zondag 19 juli 2009 03:08 schreef sig000 het volgende:
Grootste probleem wordt de massale uitval van werknemers, 10% mag sneuvelen.
Cool, maak maar ruimte voor mij, zit toch even zonder werk en loop de minste kans op die griep.
  woensdag 22 juli 2009 @ 10:01:23 #246
159879 Kaneel
dé smaakmaker
pi_71206203
Hopen dat die Britse militair het niet heeft.
pi_71206393
Wanneer krijgen we die uitslag over die Britse meneer?
pi_71206434
quote:
Op woensdag 22 juli 2009 10:08 schreef F04 het volgende:
Wanneer krijgen we die uitslag over die Britse meneer?
Ik neem aan dat de analyse hier in het UMC St Radboud wordt uitgevoerd (sinds vorige week is het UMC St Radboud, naast RIVM en EMC, aangewezen om PCR op A/H1N1 uit te voeren). Duurt ongeveer een dag.
pi_71206436
Het schijnt dat de dodelijke slachtoffers pas gemiddeld na 2,5 dagen medische hulp ging inroepen
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')