quote:Op vrijdag 10 juli 2009 22:24 schreef Adelante het volgende:
[ afbeelding ]
En hij was zo mooi in z'n gloriedagen
Inderdaad het is zo'n mooie locatie daar moet gewoon veel meer mee kunnen..quote:Op zaterdag 11 juli 2009 21:54 schreef El_Matador het volgende:
Het nieuwe ontwerp vind ik echt niet om aan te zien. Kunnen we niet gewoon voor een aantal versies stemmen middels een referendum ofzo? Het wordt een van de trekpleisters van toeristisch Nederland.
Scheveningen lijkt idd meer een italiaanse/spaanse badplaats: daar waar ooit een leuk dorpje met mooie natuur stond, staan inmiddels goedkoop gebouwde appartementen en hotels. Weg sfeer, weg mooie omgeving, alleen nog een strook strand wat ons nog herinnert aan dat wat er ooit was.quote:Op zaterdag 11 juli 2009 17:22 schreef Schadenfreude het volgende:
Volgens mij is de pier niet het grootste probleem van Scheveningen, eerder al die spuuglelijke jaren 80 gebouwen die lukraak daar gebouwd zijn maar wel het uitzicht verpesten. Sowieso is het deel rond het Kurhaus te dicht bebouwd, dus slopen en wat open ruimte creëren lijkt me een prima plan.
En die plaatjes in de OP zijn gewoon voor de gezelligheid, dat gaat echt niet zo gebouwd worden.
De vorige pier fiktte ook al af:quote:Op zondag 12 juli 2009 03:27 schreef Pacmaniac het volgende:
De pier terugbrengen naar zijn oorspronkelijke vorm zou pas mooi zijn:
[ afbeelding ]
http://www.schoenendoos.eu/digikaart-67.htm
Haalbaar nee , mooi ja
Afgelopen jaren wel eens op scheveningen geweest?quote:Op dinsdag 6 september 2011 12:47 schreef Basp1 het volgende:
DIt is een flinke topic kick geweest maar over het verhaal van de verbouwing hebben we niets meer gehoord of wel?
Nee het is al jaren geleden dat ik er geweest ben. Maar daarom vroeg ik het ook.quote:Op dinsdag 6 september 2011 15:58 schreef ook_gek het volgende:
[..]
Afgelopen jaren wel eens op scheveningen geweest?
De boulevard ligt al 2 jaar volledig over hoop.
En er is al heel wat nieuw bouw bij gekomen bij de haven en in duindorp
Ze trekken dacht ik het hele plan uit over de komende 10 jaar.quote:Op dinsdag 6 september 2011 16:06 schreef Basp1 het volgende:
[..]
Nee het is al jaren geleden dat ik er geweest ben. Maar daarom vroeg ik het ook.
Maar zijn ze dan ook met de pier bezig of is dat ambitieuze plan toch in de ijskast gezet.
Ik heb er alle vertrouwen in dat ze deze nietszeggende hoop stenen weten te vervangen voor een echte onvervalste eyesore.quote:Op zaterdag 11 juli 2009 17:00 schreef Martijn_77 het volgende:
[..]
Daar verlies je weinig aan.
Ben benieuwd wat ze er voor terug gaan zetten
Ik kan de afbeelding niet zien, maar ik heb nog gezien dat ze de pier bouwden.quote:Op vrijdag 10 juli 2009 22:24 schreef Adelante het volgende:
[ afbeelding ]
En hij was zo mooi in z'n gloriedagen
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |