http://www.spitsnieuws.nl(...)n_frankrij.html#morequote:Het is weer matten in Frankrijk
Rellen in het Franse stadje Firminy. De jeugd heeft weer een aanleiding gevonden om auto's in brand te steken en de politie te treiteren.
Die aanleiding is de dood van arrestant Mohamed Benmouna eerder deze week. Hij was gearresteerd op verdenking van afpersing. In de cel zou hij volgens de politie zelfmoord gepleegd hebben.
De reljeugd in het zuid-oostelijk gelegen stadje zegt dat hij is vermoord. De bewakingscamera die 24 uur per dag meedraait in de cellen, was in dit geval net kapot. De politie zegt dat hij een koord in het matras zou hebben gebruikt om zich op te hangen.
Autopsie moet uitwijzen wie gelijk heeft.
Was anders een Youtube hit geworden.quote:Op vrijdag 10 juli 2009 22:19 schreef DrDarwin het volgende:
Tsja, als je jezelf ophangt aan de bewakingscamera gaat dat ding wel kapot.
Het wordt weer wat warmer dan voelen ze zich wat meer thuis.quote:Op vrijdag 10 juli 2009 22:27 schreef SeLang het volgende:
Ah, de burgeroorlog laait weer op...
quote:Op vrijdag 10 juli 2009 22:31 schreef Frasier het volgende:
Waarom rellen? Feest zouden ze moeten vieren, er is namelijk weer een stuk onkruid minder op deze planeet
Een crimineel is imo. niet veel waard. Prima dat ie om is gekomen. Ik drink er nog even eentje opquote:Op vrijdag 10 juli 2009 22:32 schreef Mailb0mber32 het volgende:
[..]
Je kent de persoon niet, zeg dan niet zulke trieste dingen
Jij wel?quote:Op vrijdag 10 juli 2009 22:32 schreef Mailb0mber32 het volgende:
[..]
Je kent de persoon niet, zeg dan niet zulke trieste dingen
Guilty until proven innocentquote:
Jij denkt dat het verder een prima jongen zou kunnen zijn?quote:Op vrijdag 10 juli 2009 22:41 schreef hans3000 het volgende:
[..]
Guilty until proven innocent
Dus zijn reactie was verstandiger dan die van Frasier met zijn vooroordelen.
Waarom niet? Omdat ie Mohamed heet? Mohamed Ali is een prima jongen.quote:Op vrijdag 10 juli 2009 22:43 schreef Frasier het volgende:
[..]
Jij denkt dat het verder een prima jongen zou kunnen zijn?![]()
Yepquote:Op vrijdag 10 juli 2009 22:43 schreef Frasier het volgende:
[..]
Jij denkt dat het verder een prima jongen zou kunnen zijn?![]()
Die heeft zichzelf op een sportieve manier bewezen. Deze jongen vond het nodig mensen af te persen in een poging nog iets van zijn nutteloze leven te maken, en nu is hij dood. Jammer, nextquote:Op vrijdag 10 juli 2009 22:44 schreef hans3000 het volgende:
[..]
Waarom niet? Omdat ie Mohamed heet? Mohamed Ali is een prima jongen.
Yep, zeker met de propaganda van wilders c.s.... de agenten zijn ook maar mensen die het slachtoffer kunnen worden van dit soort goebbels-propaganda. Zie Frasier's reactie, ook zo'n gehersenspoelde.quote:Op vrijdag 10 juli 2009 22:45 schreef __Saviour__ het volgende:
Het was gewoon wachten tot het weer zou gebeuren.
quote:Op vrijdag 10 juli 2009 22:48 schreef Frasier het volgende:
[..]
Die heeft zichzelf op een sportieve manier bewezen. Deze jongen vond het nodig mensen af te persen in een poging nog iets van zijn nutteloze leven te maken en nu is hij dood. Jammer, next
ik word moe van racisme.quote:Ik wordt er een beetje moe van als mensen daders in een slachtofferrol proberen te duwen.
Ah gut, een beetje tegenwicht niet gewend? Maar nee, mijn hersenen zijn niet gespoeld door Wilders, heb zelfs niet eens op 'm gestemd. Kan je nu weer rustig slapen?quote:Op vrijdag 10 juli 2009 22:48 schreef hans3000 het volgende:
[..]
Yep, zeker met de propaganda van wilders c.s.... de agenten zijn ook maar mensen die het slachtoffer kunnen worden van dit soort goebbels-propaganda. Zie Frasier's reactie, ook zo'n gehersenspoelde.
Mooi, de reactie van zijn geloofsgenoten is dan ook heel begrijpelijk.quote:
Die allochtonen daar zijn toch echt zelf het probleem.quote:Op vrijdag 10 juli 2009 22:48 schreef hans3000 het volgende:
[..]
Yep, zeker met de propaganda van wilders c.s.... de agenten zijn ook maar mensen die het slachtoffer kunnen worden van dit soort goebbels-propaganda. Zie Frasier's reactie, ook zo'n gehersenspoelde.
Mooie he, langzaam maar zeker lost het probleem zichzelf opquote:Op vrijdag 10 juli 2009 22:57 schreef __Saviour__ het volgende:
[..]
Die allochtonen daar zijn toch echt zelf het probleem.
2005: 2 stuks tuig op de vlucht voor de politie, vluchten een transformatorhuisje binnen en komen om het leven -> gigantische rellen
2007: 2 stuks tuig op de vlucht voor politie, kijken niet uit, komen onder politiewagen terecht en overlijden -> gigantische rellen
en nu dan: stuk tuig hangt zichzelf op -> rellen. en laten we hopen dat het deze keer niet zo extreem gaat escaleren
Helaas niet snel genoeg.quote:Op vrijdag 10 juli 2009 22:59 schreef Frasier het volgende:
[..]
Mooie he, langzaam maar zeker lost het probleem zichzelf op
Nee zal wel meevallen dit keer, ik kan er vrij weinig over vinden ook.quote:Op vrijdag 10 juli 2009 22:57 schreef __Saviour__ het volgende:
[..]
Die allochtonen daar zijn toch echt zelf het probleem.
2005: 2 stuks tuig op de vlucht voor de politie, vluchten een transformatorhuisje binnen en komen om het leven -> gigantische rellen
2007: 2 stuks tuig op de vlucht voor politie, kijken niet uit, komen onder politiewagen terecht en overlijden -> gigantische rellen
en nu dan: stuk tuig hangt zichzelf op -> rellen. en laten we hopen dat het deze keer niet zo extreem gaat escaleren
Bloedhond. De kans dat hij onschuldig is bestaat altijd, hoe klein ook. En er staat niet voor niets geen doodstraf op dit soort vergrijpen.quote:Op vrijdag 10 juli 2009 22:59 schreef Frasier het volgende:
[..]
Mooie he, langzaam maar zeker lost het probleem zichzelf op
Vooralsnog heeft ie zelfmoord gepleegd.quote:Op vrijdag 10 juli 2009 23:04 schreef fluitbekzeenaald2.0 het volgende:
[..]
En er staat niet voor niets geen doodstraf op dit soort vergrijpen.
Maar als zijn dood een goede zaak was geweest, had de doodstraf er wel op gestaanquote:Op vrijdag 10 juli 2009 23:24 schreef Clairvaux het volgende:
[..]
Vooralsnog heeft ie zelfmoord gepleegd.
Natuurlijk verdient het niet de doodstraf, maar ik kan er niet heel erg mee zitten dat zo iemand zelfmoord pleegt. Ik krijg het idee dat sommige mensen tegenwoordig nogal snel vergeten wie nou precies de dader is en wie het slachtoffer.quote:Op vrijdag 10 juli 2009 23:31 schreef fluitbekzeenaald2.0 het volgende:
[..]
Maar als zijn dood een goede zaak was geweest, had de doodstraf er wel op gestaan
Ten eerste was hij verdachte, geen veroordeelde.quote:Op vrijdag 10 juli 2009 23:44 schreef Frasier het volgende:
[..]
Natuurlijk verdient het niet de doodstraf, maar ik kan er niet heel erg mee zitten dat zo iemand zelfmoord pleegt. Ik krijg het idee dat sommige mensen tegenwoordig nogal snel vergeten wie nou precies de dader is en wie het slachtoffer.
Krijgt Wilders weer een beurt.quote:Op vrijdag 10 juli 2009 22:48 schreef hans3000 het volgende:
[..]
En jij hebt dat helemaal helder voor ogen?quote:Op vrijdag 10 juli 2009 23:44 schreef Frasier het volgende:
[..]
Natuurlijk verdient het niet de doodstraf, maar ik kan er niet heel erg mee zitten dat zo iemand zelfmoord pleegt. Ik krijg het idee dat sommige mensen tegenwoordig nogal snel vergeten wie nou precies de dader is en wie het slachtoffer.
Wellicht had deze bontkraag nog veel meer op z'n kerfstokquote:Op vrijdag 10 juli 2009 23:49 schreef fluitbekzeenaald2.0 het volgende:
[..]
Ten eerste was hij verdachte, geen veroordeelde.
Verder vraag ik me af of dit wel het hele verhaal is. Als dit echt zo'n hardcore bontkraagreller was had hij die arrestatie niet zo erg gevonden, en er zeker geen zelfmoord om gepleegd. De kans is groot dat er meer achter zit, en het lijkt me dus niet gepast om zowat te gaan juichen over zijn dood. Zelfmoord pleeg je niet zomaar.
Autochtone voetbalhooligans wel! Wat dat betreft zijn de groepen allochtonen daar gewoon fulltime voetbalhooligan...quote:Op zaterdag 11 juli 2009 00:54 schreef Apogist het volgende:
de autochtonen gaan toch ook niet rellen als er 1 blanke dood is gegaan in een soortgelijke situatie
Voetbalhooligans nemen nog wel eens een snuifje of zo om gek te worden, bij de allochtoontjes is het puur natuur.quote:Op zaterdag 11 juli 2009 09:16 schreef RemcoDelft het volgende:
[..]
Autochtone voetbalhooligans wel! Wat dat betreft zijn de groepen allochtonen daar gewoon fulltime voetbalhooligan...
Inderdaad. Als een tikkende tijdbom.quote:Op vrijdag 10 juli 2009 22:45 schreef __Saviour__ het volgende:
Het was gewoon wachten tot het weer zou gebeuren.
quote:Op vrijdag 10 juli 2009 22:37 schreef Frasier het volgende:
[..]
Een crimineel is imo. niet veel waard. Prima dat ie om is gekomen. Ik drink er nog even eentje op
Wij Westerlingen zijn te "beschaafd" om te doen wat nodig is... Iets zegt me dat ze dergelijke problemen in Marokko niet hebben...quote:Op zaterdag 11 juli 2009 10:58 schreef Hukkie het volgende:
Wat ik dan niet snap is waarom de overheden niet in staat zijn om deze rellen binnen de perken te houden cq de kop in te drukken.
Die heette origineel niet zo, maar Casius Clay.quote:
quote:Op zaterdag 11 juli 2009 11:14 schreef Gia het volgende:
[..]
Die heette origineel niet zo, maar Casius Clay.
Of wellicht niet. Wellicht was hij terecht opgepakt en heeft ie zichzelf opgehangen, wellicht was hij onterecht opgepakt en heeft hij zichzelf opgehangen, wellicht was hij terecht opgepakt en heeft de politie hem iets aangedaan, wellicht was hij onterecht opgepakt en heeft de politie hem opgehangen. In alle gevallen begrijp ik de verontwaardiging (maar niet de rellen).quote:Op zaterdag 11 juli 2009 09:15 schreef RemcoDelft het volgende:
[..]
Wellicht had deze bontkraag nog veel meer op z'n kerfstok
Ja en islamitische zelfmoordterroristen bestaan ook niet.quote:Op zaterdag 11 juli 2009 10:57 schreef MightyDutchy het volgende:
Dit bericht bewijst wat de meesten van ons al wisten: jongen pleegt zelfmoord, zelfmoord is verboden in de islam. Conclusie: reljeugd geen moslim.
Dat is inderdaad ook zoiets vaags, als je allochtoon bent, dan gaat men er voor het gemak direct van uit dat je moslim bent. En dat de dingen die je dan doet geloof- gerelateerd zijn.quote:Op zaterdag 11 juli 2009 11:53 schreef sumerian het volgende:
[..]
Ja en islamitische zelfmoordterroristen bestaan ook niet.
Dwaas.
Als hij onschuldig was zou hij ook niet plotsklaps zelfmoord gaan plegen lijkt mij. Frasier maakt wel een punt, het is allemaal niks nieuws dit. Het gebeurt dagelijks in Europa en alleen omdat iemand dit ook vind is hij een racist?quote:Op vrijdag 10 juli 2009 22:49 schreef hans3000 het volgende:
[..]je kent hem?
Nog nooit van onschuldige mensen in de cel gehoord?
[..]
ik word moe van racisme.
Je bent onschuldig. Je wordt in de cel gegooid. Je hebt geen zin om tien jaar onschuldig in de cel door te brengen: je maakt jezelf van kant nu het nog mogelijk is.quote:Op zaterdag 11 juli 2009 12:12 schreef Machiavelli. het volgende:
[..]
Als hij onschuldig was zou hij ook niet plotsklaps zelfmoord gaan plegen lijkt mij.
quote:Op zaterdag 11 juli 2009 13:00 schreef hans3000 het volgende:
[..]
iig niet die van meki want dat ben jij al
Nou, de meeste mensen die zelfmoord plegen hebben helemaal niets op hun geweten, behalve een depressie, psychose of een trauma. Om die reden zijn der dus camera's in die cellen, omdat mensen die al op het randje zitten door een arrestatie zo over hun zeik kunnen gaan dat ze het helemaal niet zien zitten.quote:Op zaterdag 11 juli 2009 12:12 schreef Machiavelli. het volgende:
[..]
Als hij onschuldig was zou hij ook niet plotsklaps zelfmoord gaan plegen lijkt mij. Frasier maakt wel een punt, het is allemaal niks nieuws dit. Het gebeurt dagelijks in Europa en alleen omdat iemand dit ook vind is hij een racist?
Misschien niet. In Iran hebben ze er methoden voor en in China ook, maar ja, we noemen het niet voor niets repressieve dictaturen. Schijnt dat veel mensen daar niet in willen leven, ik niet in ieder geval.quote:Op zaterdag 11 juli 2009 11:10 schreef RemcoDelft het volgende:
[..]
Wij Westerlingen zijn te "beschaafd" om te doen wat nodig is... Iets zegt me dat ze dergelijke problemen in Marokko niet hebben...
Euh, dat was nog niet bekend, toch? Hij was alleen nog maar gearresteerd!quote:Op zaterdag 11 juli 2009 13:15 schreef Unrealist- het volgende:
Lijkt me dat je juist eerder zelfmoord pleegt als je het niet hebt gedaan. Stel je gaat 20 jaar de cel in voor iets wat je niet gedaan hebt.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |