quote:Op vrijdag 10 juli 2009 21:44 schreef Mailb0mber32 het volgende:
Ook willen ze het downloaden van muziek en films illegaal maken.
Maakt het jou dan niks uit dat we steeds meer vrijheid verliezen?quote:Op vrijdag 10 juli 2009 21:51 schreef Blokhut het volgende:
Dat zijn inderdaad vrijheden waarvoor wij ons allen op de barricaden zouden moeten begeven!
lees je dit toch even en dan mail je de pvv met je vraag..quote:Op vrijdag 10 juli 2009 21:44 schreef Mailb0mber32 het volgende:
De PVV wil coffeeshops sluiten en softdrugs verbieden.
Ook willen ze het downloaden van muziek en films illegaal maken.
Aangezien de afkorting PVV staat voor 'Partij voor de vrijheid', vroeg ik mij af wat voor vrijheid ze dan eigenlijk verdedigen..
Kan iemand dit toelichten?
Alsof we al die dingen niet meer doen als ze verboden worden.quote:Op vrijdag 10 juli 2009 21:53 schreef Mailb0mber32 het volgende:
[..]
Maakt het jou dan niks uit dat we steeds meer vrijheid verliezen?
quote:Op vrijdag 10 juli 2009 21:55 schreef kawotski het volgende:
[..]
lees je dit toch even en dan mail je de pvv met je vraag..
http://www.pvv.nl/index.php?option=com_content&task=view&id=788&Itemid=139
Zeker wel, maar dit zijn nu niet bepaald de zaken waarvoor ik de populariteit van de PVV met afgrijzen tegemoet zie. Bovendien is de aanval van de PVV op onze vrijheden zo omvangrijk dat de zaken die jij aanstipt, hoewel dit inderdaad nutteloze beperkingen zijn, mij niet de meest urgente zaken lijken als het gaat om de vrijheidsbeperkende standpunten (en het vrijheidsbeperkende potentieel)van de PVV.quote:Op vrijdag 10 juli 2009 21:53 schreef Mailb0mber32 het volgende:
[..]
Maakt het jou dan niks uit dat we steeds meer vrijheid verliezen?
Wat natuurlijk geen reden is om het te verbieden.quote:Op vrijdag 10 juli 2009 21:57 schreef Snakey het volgende:
[..]
Alsof we al die dingen niet meer doen als ze verboden worden.
Kijk uit, voor je het weet stuurt ie een bodyguard op je af.quote:
aah.. alles is fascisme..quote:
Het is natuurlijk niet helemaal serieus bedoeld, maar, ik noem dit soort punten eens:quote:Op vrijdag 10 juli 2009 22:11 schreef kawotski het volgende:
[..]
aah.. alles is fascisme..![]()
Als we alle punten eens stapsgewijs zouden behandelen, waar kom jij dan uit op fascisme?
Vergeet het plan artikel 1 te schrappen nietquote:Op vrijdag 10 juli 2009 22:15 schreef Bowlingbal het volgende:
[..]
Het is natuurlijk niet helemaal serieus bedoeld, maar, ik noem dit soort punten eens:
1: Hogere straffen voor crimineel gedrag en invoering minimumstraffen voor misdrijven en overtredingen
2: Preventief fouilleren in het hele land
3: Wettelijk verbod op pedofielenpartij
4: Introductie van administratieve detentie bij terrorisme (Daar bedoeld ie mee: mensen zonder proces opsluiten)
Bovenstaande is 'grappig' met de eerstvolgende:
Meer prioriteit voor mensenrechten in buitenlands beleid
5: Geschiedenis en nationale identiteit prominent in het curriculum van alle scholen
6: Afschaffen dubbele nationaliteit
7: Minimumgevangenisstraf voor dierenmishandelaars
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |