abonnement Unibet Coolblue
pi_71018449
quote:
Op woensdag 15 juli 2009 23:07 schreef Kerol het volgende:
Het is bijna rond met Diouf volgens dit bericht;
Hopelijk nemen ze zn broer ook direct mee
[..]

http://fotball.vol.no/eliteserien/article145004.ece
http://msn.tv2sporten.no/fotball/tippeligaen/article2817061.ece
Top! Kerol, broer diouf is niet zo goed hoor.
  woensdag 15 juli 2009 @ 23:13:26 #202
121310 venomsnake
El Saltador
pi_71018582
Dat zou wel top zijn!
"Whatever the mind of man can conceive and believe, it can achieve" Napoleon Hill
pi_71018613
quote:
Op woensdag 15 juli 2009 23:09 schreef Gruning3r het volgende:

[..]

Top! Kerol, broer diouf is niet zo goed hoor.
Hoe weet jij dat zo als ik dat mag vragen?
Bodybuilding #1
Hardlopen #2
  woensdag 15 juli 2009 @ 23:25:30 #204
233746 Runselpink
Op snelheid wazig.
pi_71018997
Dus die speler uit Japan is uit beeld?
Supersoep over tong:
]Op zaterdag 7 augustus 2010 20:17 schreef Supersoep het volgende:
47 jaar en daar zit je dan. Dag in dag uit van die kutgrapjes verzinnen op een forum.
pi_71019557
quote:
Op woensdag 15 juli 2009 23:25 schreef Runselpink het volgende:
Dus die speler uit Japan is uit beeld?
Lijkt me wel een leuke spelert maar als de TS in Diouf een betere vervanger van Berg ziet, dan vertrouw ik daar op.

Femi speelt trouwens de laatste wedstrijden erg goed bij de oefenwedstrijden volgens sommige toeschouwers dus hopelijk gaat hij zich ook nog bestempelen als topaankoop (wat ik overigens ook denk )
Bodybuilding #1
Hardlopen #2
  woensdag 15 juli 2009 @ 23:53:09 #206
116532 The_Verve
Midfield Maestro
pi_71019962
quote:
Op woensdag 15 juli 2009 23:09 schreef Gruning3r het volgende:

[..]

Top! Kerol, broer diouf is niet zo goed hoor.
Desnoods in een 'Broer Koç' rol...
De Nostradamus van FOK! 6 mei 2009: Iniesta 90 + 3.
  woensdag 15 juli 2009 @ 23:54:42 #207
121310 venomsnake
El Saltador
pi_71020013
quote:
Op woensdag 15 juli 2009 23:53 schreef The_Verve het volgende:

[..]

Desnoods in een 'Broer Koç' rol...
whehehe
"Whatever the mind of man can conceive and believe, it can achieve" Napoleon Hill
pi_71020378
HSV onderhandelt met FC Groningen over Berg in Paterswolde
quote:
paterswolde -

De overgang van Marcus Berg van FC Groningen naar Hamburger SV is een stuk dichterbij gekomen. In het Familiehotel in Paterswolde heeft directeur Bernd Hoffmann van de club uit de Nood-Duitse havenstad onderhandeld met een delegatie van FC Groningen over de transferprijs van de Zweed. Namens FC Groningens schikten algemeen directeur Hans Nijland en manager technische zaken Henk Veldmate aan tafel.

HSV had eerder op de dag contact opgenomen met FC Groningen en voorgesteld elkaar nog dezelfde avond te treffen. Vorige week dinsdag had directeur Bernd Hoffmann al een bod uitgebracht op Berg, maar Nijland noemde de som geld die de Duitsers bereid waren op tafel te leggen te laag was voor 'een spits met de kwaliteiten van Berg'.

Zowel in de Duitse als in de Zweedse media is daarbij een bedrag genoemd van negen miljoen euro. Nijland heeft de hoogte van de som geld tegengesproken, maar niet zeggen om hoeveel het dan wel ging.

Berg is al met HSV akkoord over een meerjarig contract en is ook al medisch (goed)gekeurd.
Bron DVHN http://www.dvhn.nl/nieuws(...)_Berg_in_Paterswolde
pi_71020399
Bodybuilding #1
Hardlopen #2
pi_71021713
Die Mame Diouf maakte er afgelopen weekend ook nog een paar.



Hier nog wat goals van hem:

"Whatever the mind of man can conceive and believe, it can achieve" Napoleon Hill
  donderdag 16 juli 2009 @ 09:33:40 #211
73274 Prosac
Bedankt Ray
pi_71024920
quote:
HSV en Groningen praten weer over Berg
Geschreven op donderdag, 16 juli om 07:59

De overgang van Marcus Berg van FC Groningen naar Hamburger SV is een stuk dichterbij gekomen. Volgens het Dagblad van het Noorden hebben de clubs woensdag in Paterswolde onderhandeld over een eventuele transfer van de 22-jarige aanvaller. Vorige week werd het eerste contact tussen de partijen gelegd, maar de Groningers gingen niet akkoord met de som geld die HSV voor ogen had.


Directeur Bernd Hoffmann van de club uit de Noord-Duitse havenstad onderhandelde met een delegatie van FC Groningen, bestaande uit algemeen directeur Hans Nijland en manager technische zaken Henk Veldmate, over de vraagprijs. Nijland noemde de som geld die de Duitsers vorige week bereid waren op tafel te leggen te laag was voor 'een spits met de kwaliteiten van Berg'. Zijn contract loopt pas over twee seizoenen af.

Het is nog onduidelijk of de clubs daadwerkelijk overeenstemming hebben bereikt. Volgens Duitse en Zweedse media zag FC Groningen vorige week af van een bedrag van negen miljoen euro. Nijland heeft de hoogte van de som geld tegengesproken, maar wilde niet zeggen om hoeveel het dan wel ging. Berg is al met de Bundesliga-club akkoord over een meerjarig contract en is ook al medisch (goed)gekeurd door die Rothosen.

FC Groningen vreesde al dat Berg zou vertrekken, zeker nadat de spits zichzelf tot topscorer van het EK onder 21 had gekroond met zeven treffers in vier wedstrijden. Berg maakte in dienst van de ploeg van coach Ron Jans 32 doelpunten in 56 duels in de Eredivisie. AZ en Fulham werden eveneens aan de Zweeds international gelinkt.
VZ
pi_71026437
http://www.aftonbladet.se(...)nd/article5519199.ab

Vertaling google translate:
quote:
Berg can COME on Saturday - against Bayern

Information: the star very close to a move to Hamburg

Marcus Berg, 22, is very close to Hamburger SV - again.

The night negotiated Groningen with HSV on the Swedish star in a luxury hotel in Paterswolde, Holland.

According to reports in the German press, the Swede presented as Hamburg's new recruit on Friday - and COME already on Saturday.

Against Bayern Munich.

Just a few days ago, said club director Hans Nijland to Sportbladet that he expected to Marcus Berg would play left in Groningen next season.

This is because Hamburger SV does not come back to Groningen with a new bid since the Dutch rejected the first German proposal of 100 million.
Secret meeting in the night

But yesterday afternoon contacted HSV-president Bernd Hoffmann re Groningen and wanted a new meeting.

Hoffman has been prompted by new Hamburg Trainer Bruno Labbadia to give priority to the transition for Marcus Berg.

Hoffman, Nijland and Groningen technical director Henk Veldmate met last night in a hotel in Paterswolde, just south of Groningen.

Sportbladet spoke with Marcus's agent Sören Lerby shortly after midnight:

- I will wait up late at night to hear if something is clear.

Back home in Sweden on holiday waiting also Marcus Berg.

According to the Sportbladet Groningen has requested 135 million to attack the star.
Can COME v Bayern Munich

Today also said the Hamburg-based newspaper Hamburger Abendblatt to Hamburg board approved the new play solicitations for 16 million euros, ie around 170 million.

Something that would definitely open the door for a Berg-business with Groningen.

According to the newspaper then Marcus Berg presented already on Friday and maybe even make debut on Saturday in Hamburg face Bayern Munich in a träningsmatch in Gelsenkirchen.

And there is more data actually indicate that a deal is near before striking.

According to Norwegian VG sit Molder attack Mame Diouf pan in personal negotiations with Groningen understood, to find a replacement for Berg as soon as possible.
"Whatever the mind of man can conceive and believe, it can achieve" Napoleon Hill
  donderdag 16 juli 2009 @ 10:41:14 #213
233746 Runselpink
Op snelheid wazig.
pi_71026718
Supersoep over tong:
]Op zaterdag 7 augustus 2010 20:17 schreef Supersoep het volgende:
47 jaar en daar zit je dan. Dag in dag uit van die kutgrapjes verzinnen op een forum.
pi_71026858
Expressen over Berg:
http://fotboll.expressen.(...)pa-lordag-mot-bayern

Google Translate
quote:
Can COME on Saturday against Bayern
It has been quiet for some time - but now, Marcus's transition to Hamburg SV to be heading towards a solution.
According to data to SPORT-Expressen is Hamburg SV's chairman Bernd Hoffman in place in Holland to complete the deal - and the speculation that Berg can COME already on Saturday against Bayern Munich.

Hamburg SV's chairman Bernd Hoffman traveled in going to Holland to negotiate with Groningen. According to data to SPORT-Expressen want to Hamburg SV to negotiate an installment of the Berg, so that the club need not pay the whole sum at once, then they need to reinforce the back side.
Can COME v Bayern

Hamburg will be willing to pay about 100 million kronor for the Swedish shooting King.
- Hamburg would be a good club for Marcus to come to, but the case that we agree too. We have BOUNCE an offer from them before. We will see what happens, "said Hans Nijland to SPORT-Expressen, a few days ago.
Berg's agent Martin Klette:
- The information I received is that Hamburg will try to meet Groningen in the week.
According to the newspaper Hamburger Abendblatt negotiations are so far past that Marcus Berg may be presented by the Hamburg players already on Friday, and then COME against Bayern Munich on Saturday.
Anyway, ik hoop dat het allemaal snel rond komt.
Dan die Diouf als vervanger presenteren samen met Sparv en we kunnen weer vlammen komend seizoen.


Klikbaar

[ Bericht 3% gewijzigd door venomsnake op 16-07-2009 10:51:20 ]
"Whatever the mind of man can conceive and believe, it can achieve" Napoleon Hill
pi_71028306


Zal je zien dat hij in Groningen bij de eerste de beste salto zijn poten breekt .
"Whatever the mind of man can conceive and believe, it can achieve" Napoleon Hill
  donderdag 16 juli 2009 @ 11:38:19 #216
233746 Runselpink
Op snelheid wazig.
pi_71028464
is die foto van Berg gemaakt door fotoshop? of speelt ie daar serieus al een wedstrijdje?
Supersoep over tong:
]Op zaterdag 7 augustus 2010 20:17 schreef Supersoep het volgende:
47 jaar en daar zit je dan. Dag in dag uit van die kutgrapjes verzinnen op een forum.
  donderdag 16 juli 2009 @ 11:44:01 #217
231801 Sef
Karnemelk
pi_71028615
quote:
Op donderdag 16 juli 2009 11:38 schreef Runselpink het volgende:
is die foto van Berg gemaakt door fotoshop? of speelt ie daar serieus al een wedstrijdje?
Duidelijk een Photoshop
pi_71029351
Van het HSV forum.
pi_71029534
.

Ze hebben wel een aardig team daar komend seizoen, zeker als het ze lukt om VD Vaart ook nog te huren (die geruchten spelen in de media)..
"Whatever the mind of man can conceive and believe, it can achieve" Napoleon Hill
pi_71029690
quote:
‘FC Groningen ziet toekomst in RKC’s Benschop’

Charlison Benschop heeft zich in de kijker gespeeld bij FC Groningen. De spits van RKC Waalwijk kende een uitstekend seizoen bij de club uit Brabant, waarmee hij promotie naar de Eredivisie afdwong. Het is echter nog onzeker of hij ook voor zijn huidige werkgever actief zal zijn op het hoogste niveau. Volgens AD/Sportwereld is FC Groningen geïnteresseerd. De noorderlingen zouden in de negentienjarige aanvaller wel eens de vervanger kunnen zien voor Marcus Berg, die op het punt staat zijn voetballoopbaan voor te zetten bij het Duitse Hamburger SV. Toch is het nog maar de vraag of Benschop zelf ook trek heeft in een overgang naar de subtopper.

“RKC is een opleidingsclub en bewijst al jaren dat ze jonge spelers beter kunnen maken. Ik kan vooral op tactisch gebied nog veel leren. Vorig jaar heb ik dertien doelpunten gemaakt. Dat hadden er minimaal twintig moeten zijn”, zei hij onlangs nog in De Telegraaf. “Ik wil hier dus sowieso nog een jaar blijven.”

In had AD hangt hij dezelfde stelling aan, al lijkt het wat minder overtuigend. “Zoals het nu loopt, kan ik me indenken dat ik de lat hoger ga leggen dan RKC”, zegt Benschop. “Maar dat is iets voor de toekomst. Je bent altijd zo goed als je laatste wedstrijd, dus ik moet me ook dit seizoen weer bewijzen.”
Aldus Voetbalzone..
"Whatever the mind of man can conceive and believe, it can achieve" Napoleon Hill
pi_71029769
Voor de breedte? Ik hoop niet dat hij ipv Diouf komt... of zal er een andere spits vertrekken bij Groningen?
Wellicht dat ze hem dan eerst een jaartje verhuren aan RKC
Bodybuilding #1
Hardlopen #2
pi_71029820
Ik denk dat hij gewoon nog een jaartje bij RKC blijft. Hij lijkt me (op dit moment) niet de speler die de vele doelpunten van Marcus Berg kan opvangen. Hij heeft wel potentie, hij doet me een beetje aan Dembele denken.
"Whatever the mind of man can conceive and believe, it can achieve" Napoleon Hill
pi_71031600
http://www.eurosport.se/f(...)o2003683/story.shtml
Vertaling Google Translate:
quote:
Sparv: "The clubs are negotiating at the moment"

Tim Sparrow seems to be as good as lost for Halmstad BK. Halland club is in negotiations with the Dutch FC Groningen and now it's about days before the deal is complete. "I want to go now so I can be with from the beginning," says Sparrow to eurosport.se.

According to the Finnish U21-squad supervisor agent Patrick Dark is the clubs close to an agreement.

- Clubs will ever closer to a solution. Groningen wants to be known him and Tim wants very much to go there, "says Dark to eurosport.se.

The 22-year-old Sparrow made a very impressive European Championship finals in the summer, but interest from the Dutch Swedish club (where Marcus Berg, Fredrik Stenman, Andreas Granqvist and Petter Andersson are) have existed.

"FINAL negotiate with a SUB"

- They have seen me all season and it makes it even more interesting, "says Sparrow.

You have a contract season out. What if you want to wait until after the allsvenska season is over before you leave HBK?
- I would prefer to get out now so that I can be with from the beginning when the Dutch season starts. The clubs are in negotiations to that now and I hope it resolves itself soon.

HBK's chairman Ingemar Broström confirms that the club actively looking for replacement for the midfield, when Andreas Johansson (Bochum) and Sebastian Johansson (Örgryte) left the club.

- We are in final negotiations and a new player will be presented next week, "he told eurosport.se.
Sparrow = Sparv
"Whatever the mind of man can conceive and believe, it can achieve" Napoleon Hill
pi_71032052
Tammo Sprutter.
pi_71032062
Was leuk als zijn voornaam Jack was geweest
Bodybuilding #1
Hardlopen #2
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')