Ik stuurde een tweet naar Lance Armstrong en kreeg antwoord terugquote:
Heldquote:Op vrijdag 10 juli 2009 19:47 schreef Litton-Lane het volgende:
Ik ben bij Meneer Kaktus op tv geweest in 1988! En natuurlijk in beeld
Daarna nog een aantal keer op tv geweest niet noemswaardig...
quote:Op vrijdag 10 juli 2009 19:48 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
http://twitter.com/lancearmstrong/status/2555890533
quote:Op vrijdag 10 juli 2009 19:49 schreef borisz het volgende:
[..]
Ik stuurde een tweet naar Lance Armstrong en kreeg antwoord terug. Die tweet kreeg ik 6x terug via de ReTweet
Daarnaast sta ik vermeld op de sportweek site in een nieuwsbericht over Lance.
Dat heb ik ook geprobeerd. Werd ook niks. Da'k toen in 6VWO zat zal er vast iets mee te maken hebben gehad.quote:Op vrijdag 10 juli 2009 19:50 schreef themauster het volgende:
[..]
Held![]()
ik kan me wel herinneren dat mijn klas 20x heeft geprobeerd bij Telekids te komen nooit uitgenodigd
Dat is er , moet jij nu ook al een zonnebril gaan dragenquote:Op vrijdag 10 juli 2009 19:53 schreef Marc63 het volgende:
Ik ben op straat al eens herkend door Domien
Ik weet het nog goed, ook al was ik 7/8 jaar oud. Ik mocht een vraag stellen aan de gast. Maar toen ik mocht, was de ronde voorbij, Compleet zenuwachtig, stond ik op, kwam mevrouw stemband door het beeld dat de rond voorbij was, zie je mij weer gaan zitten!quote:Op vrijdag 10 juli 2009 19:50 schreef themauster het volgende:
[..]
Held![]()
ik kan me wel herinneren dat mijn klas 20x heeft geprobeerd bij Telekids te komen nooit uitgenodigd
Domien droeg toen al zo'n grote zonnebril, dat ik em bijna niet herkend hadquote:Op vrijdag 10 juli 2009 19:55 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
Dat is er , moet jij nu ook al een zonnebril gaan dragen
Tatjanaquote:Op vrijdag 10 juli 2009 19:56 schreef morpheus_at_work het volgende:
2x bij telegids geweest , 1x als gast voor de ruilbeurs en 1x voor optreden van tatjana
heel die studio stelde niets voor qua ruimte, pas toen ze met carlo ging presenteren zijn ze naar de grote studio gegaan.quote:Op vrijdag 10 juli 2009 19:55 schreef Litton-Lane het volgende:
[..]
Ik weet het nog goed, ook al was ik 7/8 jaar oud. Ik mocht een vraag stellen aan de gast. Maar toen ik mocht, was de ronde voorbij, Compleet zenuwachtig, stond ik op, kwam mevrouw stemband door het beeld dat de rond voorbij was, zie je mij weer gaan zitten!
Vooraf waren ik en 5 andere in de kleedkamer en kregen we een rondleiding. De rest moest uitgelaten in de kantine wachten!
moeders zijn altijd zo snel jaloers, dat weet ik nog wel uit mijn modelfotografie periodequote:Op vrijdag 10 juli 2009 19:57 schreef themauster het volgende:
[..]
Tatjanadie had mijn vader altijd als kalender in de huiskamer tot grote onvrede van mijn moeder
indd beter dan die bartquote:Op vrijdag 10 juli 2009 19:59 schreef morpheus_at_work het volgende:
moet zeggen dat domien het steeds beter begint te doen op 3fm, en tevens een volwaardig Michiel vervanger
Ik vind hem ook beter worden. Maar geen Ekstra Weekend Michiel vervanger hoor...quote:Op vrijdag 10 juli 2009 19:59 schreef morpheus_at_work het volgende:
moet zeggen dat domien het steeds beter begint te doen op 3fm, en tevens een volwaardig Michiel vervanger
Drukt op followquote:Op vrijdag 10 juli 2009 20:03 schreef Roel_Jewel het volgende:
Kijk wie ik nu @ twitter tegen kom: http://twitter.com/Sharon_Corr![]()
!
en wat was nou ook alweer het faxnummer domien?quote:Op vrijdag 10 juli 2009 20:06 schreef DomienVerschuuren het volgende:
Leuk te lezen dat ik een beetje in de smaak val! Moeilijkste programma op 3FM om te vervangen!!
Nog moeilijker dan GI:EL? Dat beloofd wat!quote:Op vrijdag 10 juli 2009 20:06 schreef DomienVerschuuren het volgende:
Leuk te lezen dat ik een beetje in de smaak val! Moeilijkste programma op 3FM om te vervangen!!
Kan best. Iets met rechten enzoquote:Op vrijdag 10 juli 2009 20:07 schreef Feivel1 het volgende:
Hebben ze bij 101.TV connecties uit het buitenland geblokkeerd ofzo? Wil ik Noorwegen ook ff kennis met Ekdom laten maken.
Ja, 101TV kan alleen in NL, maar de normale 3FM webcamstream kan je natuurlijk wel aan ze doorgeven.quote:Op vrijdag 10 juli 2009 20:07 schreef Feivel1 het volgende:
Hebben ze bij 101.TV connecties uit het buitenland geblokkeerd ofzo? Wil ik Noorwegen ook ff kennis met Ekdom laten maken.
Hier gaat 't ook niet soepel iddquote:Op vrijdag 10 juli 2009 20:08 schreef Sirolf het volgende:
[..]
En ik druk op F5, want Twitter ligt down...
Ik heb daar altijd prima gegeten eigenlijk. Die paar keren dat ik er gegeten heb that is (keer of 10 denk ik).quote:Op vrijdag 10 juli 2009 19:59 schreef Sirolf het volgende:
De kassamevrouw van het ontplofcentrum noemde Domien en Tjibbe een komisch duo!![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |