indd beter dan die bartquote:Op vrijdag 10 juli 2009 19:59 schreef morpheus_at_work het volgende:
moet zeggen dat domien het steeds beter begint te doen op 3fm, en tevens een volwaardig Michiel vervanger
Ik vind hem ook beter worden. Maar geen Ekstra Weekend Michiel vervanger hoor...quote:Op vrijdag 10 juli 2009 19:59 schreef morpheus_at_work het volgende:
moet zeggen dat domien het steeds beter begint te doen op 3fm, en tevens een volwaardig Michiel vervanger
Drukt op followquote:Op vrijdag 10 juli 2009 20:03 schreef Roel_Jewel het volgende:
Kijk wie ik nu @ twitter tegen kom: http://twitter.com/Sharon_Corr![]()
!
en wat was nou ook alweer het faxnummer domien?quote:Op vrijdag 10 juli 2009 20:06 schreef DomienVerschuuren het volgende:
Leuk te lezen dat ik een beetje in de smaak val! Moeilijkste programma op 3FM om te vervangen!!
Nog moeilijker dan GI:EL? Dat beloofd wat!quote:Op vrijdag 10 juli 2009 20:06 schreef DomienVerschuuren het volgende:
Leuk te lezen dat ik een beetje in de smaak val! Moeilijkste programma op 3FM om te vervangen!!
Kan best. Iets met rechten enzoquote:Op vrijdag 10 juli 2009 20:07 schreef Feivel1 het volgende:
Hebben ze bij 101.TV connecties uit het buitenland geblokkeerd ofzo? Wil ik Noorwegen ook ff kennis met Ekdom laten maken.
Ja, 101TV kan alleen in NL, maar de normale 3FM webcamstream kan je natuurlijk wel aan ze doorgeven.quote:Op vrijdag 10 juli 2009 20:07 schreef Feivel1 het volgende:
Hebben ze bij 101.TV connecties uit het buitenland geblokkeerd ofzo? Wil ik Noorwegen ook ff kennis met Ekdom laten maken.
Hier gaat 't ook niet soepel iddquote:Op vrijdag 10 juli 2009 20:08 schreef Sirolf het volgende:
[..]
En ik druk op F5, want Twitter ligt down...
Ik heb daar altijd prima gegeten eigenlijk. Die paar keren dat ik er gegeten heb that is (keer of 10 denk ik).quote:Op vrijdag 10 juli 2009 19:59 schreef Sirolf het volgende:
De kassamevrouw van het ontplofcentrum noemde Domien en Tjibbe een komisch duo!![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |