SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Want ik ben verzekerd, dat noch dood noch leven, noch engelen noch machten, noch heden noch toekomst, noch krachten, noch hoogte noch diepte, noch iets anders mij zal kunnen scheiden van de liefde van God.
quote:HOSSELEN
-manier om illegaal aan geld voor drugs te komen -vorm van hossel -Nederlands werkwoord
Graag gedaanquote:
Schooienquote:Op vrijdag 10 juli 2009 19:41 schreef Arn0 het volgende:
Definitie van Vandale;
hosselen (onovergankelijk werkwoord) (informeel)
1 scharrelen om aan eten, geld te komen
2 aan geld zien te komen voor harddrugs
"Josselen".quote:Op vrijdag 10 juli 2009 19:38 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
Hosselen/hustlen = regelen. Dat kan een chick zijn of zaken. En 't komt al helemaal niet hier vandaan.
Kempi.quote:Op vrijdag 10 juli 2009 19:40 schreef Joran-Joran het volgende:
Oftewel: drugs verkopen![]()
''we hosselen ja, maar echt niet zomaar, we hebben strafbladen en geen diploma's''
Kempi
De friet vs. patat discussie komt oorspronkelijk van het FOK! forum!quote:Op vrijdag 10 juli 2009 19:41 schreef Penisbaard het volgende:
Mensen die denken dat er ook maar iets oorspronkelijk van Fok komt
Dat dus.quote:Op vrijdag 10 juli 2009 19:47 schreef mirved het volgende:
De triestheid straalt er van af.
"wij hebben dit woord uitgevonden want wij zijn super stoere keyboardhero's"
![]()
![]()
![]()
"Dat slaat nergens op" is wel een sterk argument zeker ?quote:Klacht2: mensen die zeggen: "Omdat het kan." Dat slaat namelijk nergens op.
Beter hou je je geitenmuilquote:Op vrijdag 10 juli 2009 20:01 schreef Quyxz_ het volgende:
[..]
"Dat slaat nergens op" is wel een sterk argument zeker ?
Een 8. Maar dat was geen KLBquote:Op vrijdag 10 juli 2009 20:08 schreef Quyxz_ het volgende:
[..]
Wat had je voor je betoog en discussie voor Nederlands in de 5de/6de?
Wat een epische internet faaldwaas ben je ook. Hosselen is straattaal loser.quote:Op vrijdag 10 juli 2009 19:28 schreef Hetiszover het volgende:
Hallo allemaal
Ieder van ons weet dat het woord hosselen hier op FOK! is uitgevonden. Niet alleen het woord, nee, het begrip hosselen is hier geschapen. We bedoelen hosselen dan altijd in de context van vrouwen.
quote:Op vrijdag 10 juli 2009 21:16 schreef Mr.Talisker het volgende:
TS is 14? Ik hosselde al in '92 idioot, toen bestond het internet niet zoals we dat nu kennen, laat staan Fok!
quote:
Je stond met je zakje zonnebloem-pitten in de club te zwaaien ? Wtf ??!! ?!quote:Op vrijdag 10 juli 2009 19:28 schreef Hetiszover het volgende:
Ik stond met mijn pipa in da club te zwaaien,
Dit dus.quote:Op vrijdag 10 juli 2009 19:38 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
Hosselen/hustlen = regelen. Dat kan een chick zijn of zaken. En 't komt al helemaal niet hier vandaan.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |