abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_70887349
Kinderen, wat een kutvolk
Stay with me, let's just breathe.
It's funny how the colors of the real world only seem really real when you viddy them on the screen.
pi_70887401
Er was 1 roze meisje met blond haar = Emma
Kleine Puero rico turn meisje = Mel C
Half donker meisje met kroeshaar = Mel B

En dan was er nog een half en een kwart donker meisje, beide met stijl haar. Dus een was Victoria? Dat klopte sowieso al niet En dan was iemand nog die rooie.. Die had ik dan het beste kunnen zijn maar eh.. Dat kon niet.

zaterdag 11 juli 2009 @ 21:59:17 #258
231895 MariaEtcetera
President Vanellope
pi_70887417
Idd, nare onderkruipsels zijn het!

Ik leek ook op niemand
"Dijenkletserextravaganza!" - V1z
pi_70887431
Ik was altijd Geri, want ik was toen ook al een klein jongensgekje. .
Still a little bit of your face I haven't kissed.
pi_70887438
Als je kon turnen kon je Mel C zijn, zo achterover de flikflak van de tafel. Jaja.
pi_70887453
Kan een zelfgemaakte pizza met veul groente gezond zijn?
pi_70887469
Ik kon niet zingen en niet dansen. Dus het zou denk ik een beetje zielig zijn als ik mee ging doen.

Met de eindmusical was ik een hele zielige goochelaar. Met een snor.
  zaterdag 11 juli 2009 @ 22:03:05 #263
231895 MariaEtcetera
President Vanellope
pi_70887520
Alle trauma's en jeugdzondes komen boven hier! *pakt de sofa en het notepad*

Hoe voel je je daarbij?

Ik ben geëvolueerd! (Pokémontaal!)
Spice Girls --> Hanson --> Silverchair --> Nirvana --> random langharige mannenrock
En tegenwoordig komt daar allerhande meuk bij a la happy bouncy music
pi_70887542
ik ga maar eens weer wat verzinnen om te doen. Net muffins gemaakt, dat was een half uurtje leuk !
  zaterdag 11 juli 2009 @ 22:05:44 #265
231895 MariaEtcetera
President Vanellope
pi_70887606
@Flaccid: ik denk het wel! Hangt er vanaf wat je voor bodem maakt (weet niet of je volkorenbodems kan maken, denk het wel) en er verder op gooit. Heel veel kaas is nooit echt tof, maar je kan ook voor medio-gezond gaan en overdag gezonder eten Het zal iig gezonder zijn dan diepvriespizza, vooral omdat je hier in de hand hebt wat je erop doet.

In de eindmusical was ik een juf die d'r klasje door een spookhuis leidde
pi_70887607
Met druiven en bessen en zo, wel lekker, denk ik

*ik heb alleen een camera in m'n laptop vandaar altijd die rare foto's*

Ik heb een halve geproefd maar ze smaakten mij te gezond Dus nu ga ik naar een vriend en trakteren op muffins.
pi_70887642
Dunne bodem en dan veel groente, weinig kaas.
Of je eet een halve hele lekkere en dan een salade er bij?
  zaterdag 11 juli 2009 @ 22:07:19 #268
139516 uniekhoorn
uniek, zoals ieder ander
pi_70887648
quote:
Op zaterdag 11 juli 2009 22:00 schreef Flaccid het volgende:
Kan een zelfgemaakte pizza met veul groente gezond zijn?
Jazeker, alleen de bodem en kaas heeft best veel calorien..

Ik was vroeger fan van Kate uit de Flying Doctors en van David Hasselhoff in de KnightRider: ')
Nu doen en genieten, doodgaan kan altijd nog!
Zolang er alcohol verkocht wordt, heb ik geen probleem.
Je moet het leven nemen met een korreltje zout..... schijfje limoen en een shot tequilla
pi_70887673
quote:
Op zaterdag 11 juli 2009 22:01 schreef P.F het volgende:
Ik kon niet zingen en niet dansen. Dus het zou denk ik een beetje zielig zijn als ik mee ging doen.

Met de eindmusical was ik een hele zielige goochelaar. Met een snor.

Ik had geen rol, ik zat in het koor
Stay with me, let's just breathe.
It's funny how the colors of the real world only seem really real when you viddy them on the screen.
  zaterdag 11 juli 2009 @ 22:09:23 #270
231895 MariaEtcetera
President Vanellope
pi_70887707
The Hoff! We have a winner!

Duuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuu, du bist alles, was ich haaaabe (of zoiets )

Duuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuu!!!
pi_70887749
Iedereen vond mij stom in groep 8 Kwam halverwege instromen ook Ik zag er uit als een ...dude? Met kort achtig haar en zo. En skate broek + shoes.

En ik vond iedereen zoooo dom omdat ze nog aan springtouwen en zo deden Ik ging altijd skaten en basketballen met m'n oude klas

Dus ja, ik was niet zo geliefd En een aantal jaar later op de reünie zag iedereen mij weer en was ik opeens een babe en wilden ze met mij afspreken en zo Dat was wel grappig want eerst wou er nooit iemand met mij praten of naast mij zitten !
  zaterdag 11 juli 2009 @ 22:15:04 #272
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_70887869
Haha, wij deden altijd Baywatch na en toen maakten we ruzie wie Pamela Anderson mocht zijn. Meestal ikke, vanwege... juist .
Niet meer actief op Fok!
pi_70888106
Simon Vinkenoog ligt in coma, maar er wordt op Nederland 2 al een programma uitgezonden alsof 'ie al dood is. .
Still a little bit of your face I haven't kissed.
  zaterdag 11 juli 2009 @ 22:42:45 #274
139516 uniekhoorn
uniek, zoals ieder ander
pi_70888630
quote:
Op zaterdag 11 juli 2009 22:24 schreef DevilsAndDust het volgende:
Simon Vinkenoog ligt in coma, maar er wordt op Nederland 2 al een programma uitgezonden alsof 'ie al dood is. .
Wie??
Oh ik zie het al... maar ja soms gaan mensen dood
Hier is bij de jeugd MJ weer helemaal populair
Je moet het leven nemen met een korreltje zout..... schijfje limoen en een shot tequilla
  zaterdag 11 juli 2009 @ 23:06:35 #275
139516 uniekhoorn
uniek, zoals ieder ander
pi_70889272
Waar zijn jullie? *janksmiley*
  zaterdag 11 juli 2009 @ 23:08:36 #276
195834 kaasplankje
Nu met maar 8% vet!
pi_70889318
quote:
Op zaterdag 11 juli 2009 22:24 schreef DevilsAndDust het volgende:
echt joh? dan zal 't wel niet best met m zijn
  zaterdag 11 juli 2009 @ 23:10:46 #277
195834 kaasplankje
Nu met maar 8% vet!
pi_70889368
quote:
Op zaterdag 11 juli 2009 23:06 schreef uniekhoorn het volgende:
gewoon thuis
  zaterdag 11 juli 2009 @ 23:16:05 #278
231895 MariaEtcetera
President Vanellope
pi_70889514
Langstlopende topic evahhh! Komt gewoon omdat jullie de prachtige TT geen vaarwel willen zeggen
  zaterdag 11 juli 2009 @ 23:19:01 #279
139516 uniekhoorn
uniek, zoals ieder ander
pi_70889597
quote:
Op zaterdag 11 juli 2009 23:16 schreef MariaEtcetera het volgende:
Langstlopende topic evahhh! Komt gewoon omdat jullie de prachtige TT geen vaarwel willen zeggen
Jij hebt mental powers..
pi_70890127
quote:
Op zaterdag 11 juli 2009 23:06 schreef uniekhoorn het volgende:
Ik kijk Rambo
pi_70891905
Ik keek superbad
  zondag 12 juli 2009 @ 08:30:54 #282
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_70894235
Goedemorgen .

Vandaag ga ik Wuthering Heights herlezen . Zo lang geleden dat ik dat boek gelezen heb.
Niet meer actief op Fok!
  zondag 12 juli 2009 @ 08:46:13 #283
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_70894286
O ik ga vanavond misschien naar Brüno. Lijkt me echt een hilarische film . Er zit ook een stukje in waar 'ie naar een religieuze counselor gaat om zich te laten genezen van z'n homoseksualiteit .
Niet meer actief op Fok!
  zondag 12 juli 2009 @ 09:52:23 #284
171890 Chicolate
Chemicals
pi_70894679
Ooooh het topic is nog open . Ik had besloten om geen 10 topics bij te lezen, maar een halfje gaat me nog wel lukken .

Lijstje gister:
O: Paar handjes kroepoek
L: Paar handjes kroepoek (ooh ik moest zo boodschappen gaan doen, er was niets meer)
T: Bakje boer'n vanillevla (hier begon ik me een beetje slapjes te voelen)
T: 2 Schoolkrijtjes + bonbon
D: Broodje kebab
T: 3 Aardappelkroketjes

En daarna heb ik boodschappen en allemaal lekkere gezonde dingen gekocht zoals filet american, tomaten, courgette, pak optimel drink, doperwten etc. Alleen het brood was op dus ik rooster straks wel wat van het oude brood en duik de vriezer in om een brood eruit te halen.

Edit: wow gister was een whooping 1200 kcal ... moet echt meer eten. En de kat gaan voeren

[ Bericht 4% gewijzigd door Chicolate op 12-07-2009 10:13:28 ]
Op maandag 4 juli 2011 21:37 schreef MariaEtcetera het volgende:[/b]
*O* Go Chico, go Chico, itchaburpday, go Chico 8-)
pi_70894700
Goedemorgen.

Is iedereen aan het genieten van het prachtige weer ofzo?

Planning voor vandaag: Resultaat van gisteren:
O: 2 gekookt ei
L: tosti perenijsje
D: onbekend groentegoulash met gele rijst
T: waarschijnlijk een paar volkoren toastjes plakjes ciabatta met kaas en zelfgemaakte ovengedroogdetomatentapenade

Planning voor vandaag:
O: 2 gekookt ei
L: salade van veldsla, ovengedroogde tomaten en mozarella
D: pannenkoeken met stroop
T: een paar volkoren toastjes met laatste restje kaas
  zondag 12 juli 2009 @ 10:07:18 #286
171890 Chicolate
Chemicals
pi_70894786
quote:
Op zaterdag 11 juli 2009 14:45 schreef XcUZ_Me het volgende:
"Je eet schrikbarend weinig. Ik heb anorexiapatiënten die meer eten"

Oef dat komt hard aan. Ze zal vast wel een plan gemaakt/voorgesteld hebben om er wat aan te doen neem ik aan? Komt goed meid, ze gaat je helpen .
Op maandag 4 juli 2011 21:37 schreef MariaEtcetera het volgende:[/b]
*O* Go Chico, go Chico, itchaburpday, go Chico 8-)
  zondag 12 juli 2009 @ 10:17:34 #287
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_70894889
Zit nu bij mn ouders, dus kan niet uitgebreid verslag doen, maar het was wel ff schrikken ja... Vooral omdat ik meer moet gaan eten en daar zie ik vreselijk tegenop . M'n moeder heeft zo taart bij de koffie, maar ik wil echt niet .

Ze raadt me aan om snel met EMDR te beginnen, dus maandag H.A. bellen voor de doorverwijzing. Morgen krijg ik van haar ook een overzichtje met wat ik minimaal per dag zo moet eten.

Zie er heel erg tegenop...
[b]Op dinsdag 4 maart 2008 13:44 schreef Zhenar het volgende:[/b]
Spelletjeshater! :( Prinses der Duisternis! :r Eter van kinderen en puppies!!!!! :'( !!!!!
pi_70895005
XM: EMDR? dat wordt toch gebruikt bij traumaverwerking?
het is ook eng, maar het is wel de enige manier om er vanaf te komen en het blijft niet altijd eng, al kun je je dat nu niet voorstellen misschien... dapper dat je het aangaat!
Op maandag 12 oktober 2009 12:20 schreef loveli het volgende:
Kortom, eet ook broccoli.
pi_70895650
Ik ben meestal vrij gelijkmatig van humeur. Maar nu.......GOFFERDEGOFFERDEGOFFER. Het begon al gisteravond toen ik thuiskwam. Ik had niets afgesproken en ineens toch zin om wat te gaan doen. Was er niemánd!! Iedereen op vakantie of de stad uit of onderweg naar een verjaardag. Ik voelde me heel zielig.

Vanochtend ging ik van huis met een motregentje. Ik dus een trenchcoat aan. En een zonnebril op, (tegen de mascaradoorloop. ) Was ik nog geen 100 m. ver, begon het me toch ineens tropisch te regenen. Hond doorweekt, ik doorweekt, ik zag geen hand voor ogen, want zonnebril bedruppeld. O ja en leuke hippe trenchcoats: ze zijn iets vergeten.....OM ZE WATERDICHT TE MAKEN.

Kom ik in de galerie aan, zijn ze boven me aan het drilboren, zit de mascara toch onderaan m'n kin, ben ik dus tot op het bot nat. En is het bakje filet Américain opengegaan in m'n tas.

Ik wil iemand dooien en wel nu.
  zondag 12 juli 2009 @ 11:19:30 #290
37447 kwakveense
small, fluffy and green
pi_70895707
quote:
Op zaterdag 11 juli 2009 21:31 schreef Goodbye het volgende:

[..]

Oehhhh, veegjes!

Heb je wel een grote kwast voor rouge? En ik maak altijd ronddraaiende bewegingen bij het opbrengen
PF bij dat bare escentuals rouge spul moet je echt maar een "vlekje" van 1 mm poeder in je kwast opvegen... dan werkt t heel makkelijk en subtiel!!
Ich erschlag meinen Goldfisch, vergrab ihn im Hof.
Ich jag meine Bude hoch, alles was ich hab lass ich los.
Mein altes Leben, schmeckt wie ‘n labriger Toast.
  zondag 12 juli 2009 @ 11:19:47 #291
37447 kwakveense
small, fluffy and green
pi_70895711
quote:
Op zaterdag 11 juli 2009 17:32 schreef Leintjeuh het volgende:
Oh Kwak, wil je nog grinniken? Dokter Papa heeft mn knie nagekeken, ik heb een verrekte en overbelaste binnenste (kruis?)band in m'n linker knie sinds ons zwemavontuur van vrijdag Toch iets te pittig gestart
oh neee!! wat naar! Die van mij doet nu wel weer gewoon...
  zondag 12 juli 2009 @ 11:21:26 #292
37447 kwakveense
small, fluffy and green
pi_70895740
quote:
Op zaterdag 11 juli 2009 13:37 schreef Flaccid het volgende:
Ik heb van de doos gelezen dat er 600 kcal inzaten.
dat is denk ik per portie...

tip 1 voor afvallen: verpakkingen leren lezen, echt góed lezen, niet de "makkelijke" versie die ze op de verpakkign duidelijk zichtbaar zetten.

-weet altijd hoeveel suiker en vet er zit in wat je eet, per 100 gram, of per portie die jij eet, niet per portie die de verpakking aangeeft
-hoeveel porties horen er uit een verpakking te gaan? (een klein flesje frisdrank gaat bijvoorbeeld uit van tqwee porties per flesje!!)
  zondag 12 juli 2009 @ 11:22:12 #293
37447 kwakveense
small, fluffy and green
pi_70895750
quote:
Op zaterdag 11 juli 2009 11:49 schreef sigme het volgende:
Capucijners lijken niet op bruine bonen of linzen, vind ik.

Er zit (in pot/blik) een héél groot verschil tussen (gewone) capucijners en baby-capucijners. Tegenwoordig kan je in sommige supermarkten alleen nog maar babycapucijners kopen. Ik vind daar niks aan - als babyvoer is het vast heel geschikt. Zachte flatsjes.

Gewone capucijners zijn steviger dan bruine bonen / linzen.

Dan kan je capucijners ook nog droog kopen, waarna je ze moet weken alvorens te koken. Dat is (qua textuur) meer iets voor de gevorderde capucijnereter.
ik vind verse niet zo lekker, en velderwtjes ook niet (evenals erwtjes en bruine bonen) maar capucijners uit blik (alleen van hak...ah eigen merk is vies) vind ik heeeerlijk!

die zijn net stevig genoeg!
  zondag 12 juli 2009 @ 11:23:52 #294
37447 kwakveense
small, fluffy and green
pi_70895777
quote:
Op zondag 12 juli 2009 10:17 schreef XcUZ_Me het volgende:
Zit nu bij mn ouders, dus kan niet uitgebreid verslag doen, maar het was wel ff schrikken ja... Vooral omdat ik meer moet gaan eten en daar zie ik vreselijk tegenop . M'n moeder heeft zo taart bij de koffie, maar ik wil echt niet .

Ze raadt me aan om snel met EMDR te beginnen, dus maandag H.A. bellen voor de doorverwijzing. Morgen krijg ik van haar ook een overzichtje met wat ik minimaal per dag zo moet eten.

Zie er heel erg tegenop...
ik ben heel trots op je dat je dit aanpakt. zie het maar zo: ze wil dat je snel begint voor het iets echt ergs en onomkeerbaars gaat worden, voor je jezelf echt beschadigt!

en als de therapie werkt, dan kun je voortaan meer eten zonder bang te zijn, zonder "echt niet te willen" ... en dan kun je óók nog die laatste kilo's afvallen maar dan op een gezonde manier.

je bent er gewoon net p tij bij lieve XM... zet m op, niet opgeven, huil maar lekker uit bij duvel, en wees trots op jezelf.
  zondag 12 juli 2009 @ 11:24:33 #295
37447 kwakveense
small, fluffy and green
pi_70895791
quote:
Op zondag 12 juli 2009 11:16 schreef conleche het volgende:
Ik ben meestal vrij gelijkmatig van humeur. Maar nu.......GOFFERDEGOFFERDEGOFFER. Het begon al gisteravond toen ik thuiskwam. Ik had niets afgesproken en ineens toch zin om wat te gaan doen. Was er niemánd!! Iedereen op vakantie of de stad uit of onderweg naar een verjaardag. Ik voelde me heel zielig.

Vanochtend ging ik van huis met een motregentje. Ik dus een trenchcoat aan. En een zonnebril op, (tegen de mascaradoorloop. ) Was ik nog geen 100 m. ver, begon het me toch ineens tropisch te regenen. Hond doorweekt, ik doorweekt, ik zag geen hand voor ogen, want zonnebril bedruppeld. O ja en leuke hippe trenchcoats: ze zijn iets vergeten.....OM ZE WATERDICHT TE MAKEN.

Kom ik in de galerie aan, zijn ze boven me aan het drilboren, zit de mascara toch onderaan m'n kin, ben ik dus tot op het bot nat. En is het bakje filet Américain opengegaan in m'n tas.

zondag 12 juli 2009 @ 11:26:20 #296
37447 kwakveense
small, fluffy and green
pi_70895822
ohja, ik ben dus weer thuis, weer wakker, en bijgelezen

gisteravond vreselijke buikpijn gehad... last van mn darmen niet normaal... weet niet waar t van kwam... maar t voelde echt aslf iemand ze via mijn navel naar buiten probeerde te trekken lang geleden dat ik zo'n buikkramp had (kon niet stoppen met auw auw auw roepen - gelukkig woon ik alleen )

maar nu ben ik weer hip ende happening zo naar Amsterdam voor een concert.... dus ik ben ook alweer weg zo..
  zondag 12 juli 2009 @ 11:26:27 #297
231895 MariaEtcetera
President Vanellope
pi_70895823
Goeiesmorreges

Kusje voor Co en XM!
  zondag 12 juli 2009 @ 11:43:56 #298
195834 kaasplankje
Nu met maar 8% vet!
pi_70896186
Wat een misére
  zondag 12 juli 2009 @ 11:45:35 #299
195834 kaasplankje
Nu met maar 8% vet!
pi_70896222
met mij is alles wel oké hoor, ik doelde alleen op skjoesmie, lein & co
pi_70896354
Ach, ik ben het alweer kwijt heur. (zo lang blijf ik niet sippen!) Ik heb het alleen zo koud. Ik denk dat ik de verwarming maar ga aanzetten.........

@XM: je hoeft toch ook niet direct táárt te eten?? Of kijk even hoe de taart eruitziet. Mocht je er dan zin hebben dan neem je een klein stukje en anders niet. Taart is extra. Als je maar wel je gewone maaltijden eet! Dan ben je al een heel eind.
pi_70896398
quote:
Op zondag 12 juli 2009 11:16 schreef conleche het volgende:

Kom maarrrrrrrr kom maar kom maar

( )
ik moet verrassend weinig
Es ist heute schlecht und wird nun täglich schlechter werden, – bis das Schlimmste kommt
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')