Jazeker, alleen de bodem en kaas heeft best veel calorien..quote:Op zaterdag 11 juli 2009 22:00 schreef Flaccid het volgende:
Kan een zelfgemaakte pizza met veul groente gezond zijn?
Ik had geen rol, ik zat in het koorquote:Op zaterdag 11 juli 2009 22:01 schreef P.F het volgende:
Ik kon niet zingen en niet dansen. Dus het zou denk ik een beetje zielig zijn als ik mee ging doen.
Met de eindmusical was ik een hele zielige goochelaar. Met een snor.
Wie??quote:Op zaterdag 11 juli 2009 22:24 schreef DevilsAndDust het volgende:
Simon Vinkenoog ligt in coma, maar er wordt op Nederland 2 al een programma uitgezonden alsof 'ie al dood is..
echt joh?quote:Op zaterdag 11 juli 2009 22:24 schreef DevilsAndDust het volgende:
Simon Vinkenoog ligt in coma, maar er wordt op Nederland 2 al een programma uitgezonden alsof 'ie al dood is..
Jij hebt mental powers..quote:Op zaterdag 11 juli 2009 23:16 schreef MariaEtcetera het volgende:
Langstlopende topic evahhh! Komt gewoon omdat jullie de prachtige TT geen vaarwel willen zeggen
Oef dat komt hard aan. Ze zal vast wel een plan gemaakt/voorgesteld hebben om er wat aan te doen neem ik aan?quote:Op zaterdag 11 juli 2009 14:45 schreef XcUZ_Me het volgende:
"Je eet schrikbarend weinig. Ik heb anorexiapatiënten die meer eten"
PF bij dat bare escentuals rouge spul moet je echt maar een "vlekje" van 1 mm poeder in je kwast opvegen... dan werkt t heel makkelijk en subtiel!!quote:Op zaterdag 11 juli 2009 21:31 schreef Goodbye het volgende:
[..]
Oehhhh, veegjes!![]()
Heb je wel een grote kwast voor rouge? En ik maak altijd ronddraaiende bewegingen bij het opbrengen
oh neee!! wat naar! Die van mij doet nu wel weer gewoon...quote:Op zaterdag 11 juli 2009 17:32 schreef Leintjeuh het volgende:
Oh Kwak, wil je nog grinniken? Dokter Papa heeft mn knie nagekeken, ik heb een verrekte en overbelaste binnenste (kruis?)band in m'n linker knie sinds ons zwemavontuur van vrijdagToch iets te pittig gestart
dat is denk ik per portie...quote:Op zaterdag 11 juli 2009 13:37 schreef Flaccid het volgende:
Ik heb van de doos gelezen dat er 600 kcal inzaten.
ik vind verse niet zo lekker, en velderwtjes ook niet (evenals erwtjes en bruine bonen) maar capucijners uit blik (alleen van hak...ah eigen merk is vies) vind ik heeeerlijk!quote:Op zaterdag 11 juli 2009 11:49 schreef sigme het volgende:
Capucijners lijken niet op bruine bonen of linzen, vind ik.
Er zit (in pot/blik) een héél groot verschil tussen (gewone) capucijners en baby-capucijners. Tegenwoordig kan je in sommige supermarkten alleen nog maar babycapucijners kopen. Ik vind daar niks aan - als babyvoer is het vast heel geschikt. Zachte flatsjes.
Gewone capucijners zijn steviger dan bruine bonen / linzen.
Dan kan je capucijners ook nog droog kopen, waarna je ze moet weken alvorens te koken. Dat is (qua textuur) meer iets voor de gevorderde capucijnereter.
quote:Op zondag 12 juli 2009 10:17 schreef XcUZ_Me het volgende:
Zit nu bij mn ouders, dus kan niet uitgebreid verslag doen, maar het was wel ff schrikken ja... Vooral omdat ik meer moet gaan eten en daar zie ik vreselijk tegenop. M'n moeder heeft zo taart bij de koffie, maar ik wil echt niet
.
Ze raadt me aan om snel met EMDR te beginnen, dus maandag H.A. bellen voor de doorverwijzing. Morgen krijg ik van haar ook een overzichtje met wat ik minimaal per dag zo moet eten.
Zie er heel erg tegenop...
quote:Op zondag 12 juli 2009 11:16 schreef conleche het volgende:
Ik ben meestal vrij gelijkmatig van humeur. Maar nu.......GOFFERDEGOFFERDEGOFFER.Het begon al gisteravond toen ik thuiskwam. Ik had niets afgesproken en ineens toch zin om wat te gaan doen. Was er niemánd!! Iedereen op vakantie of de stad uit of onderweg naar een verjaardag. Ik voelde me heel zielig.
Vanochtend ging ik van huis met een motregentje. Ik dus een trenchcoat aan. En een zonnebril op, (tegen de mascaradoorloop.) Was ik nog geen 100 m. ver, begon het me toch ineens tropisch te regenen. Hond doorweekt, ik doorweekt, ik zag geen hand voor ogen, want zonnebril bedruppeld. O ja en leuke hippe trenchcoats: ze zijn iets vergeten.....OM ZE WATERDICHT TE MAKEN.
![]()
Kom ik in de galerie aan, zijn ze boven me aan het drilboren, zit de mascara toch onderaan m'n kin, ben ik dus tot op het bot nat. En is het bakje filet Américain opengegaan in m'n tas.
Ik wil iemand dooien en wel nu.
Kom maarrrrrrrr kom maar kom maarquote:Op zondag 12 juli 2009 11:16 schreef conleche het volgende:
Ik ben meestal vrij gelijkmatig van humeur. Maar nu.......GOFFERDEGOFFERDEGOFFER.Het begon al gisteravond toen ik thuiskwam. Ik had niets afgesproken en ineens toch zin om wat te gaan doen. Was er niemánd!! Iedereen op vakantie of de stad uit of onderweg naar een verjaardag. Ik voelde me heel zielig.
Vanochtend ging ik van huis met een motregentje. Ik dus een trenchcoat aan. En een zonnebril op, (tegen de mascaradoorloop.) Was ik nog geen 100 m. ver, begon het me toch ineens tropisch te regenen. Hond doorweekt, ik doorweekt, ik zag geen hand voor ogen, want zonnebril bedruppeld. O ja en leuke hippe trenchcoats: ze zijn iets vergeten.....OM ZE WATERDICHT TE MAKEN.
![]()
Kom ik in de galerie aan, zijn ze boven me aan het drilboren, zit de mascara toch onderaan m'n kin, ben ik dus tot op het bot nat. En is het bakje filet Américain opengegaan in m'n tas.
Ik wil iemand dooien en wel nu.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |