abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  zaterdag 11 juli 2009 @ 09:07:43 #101
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_70870530
Goedemorgen .

Van harte gefeliciteerd SiTu!

Bleh, weet je wat ik haat? Er 's ochtends achter komen dat m'n yoghurt (bijna) op is. Grmbl .

Haha Co! .
Niet meer actief op Fok!
pi_70870716
Ik heb net toch stiekem een ibu bij m'n antibiotica geslikt, want ik trek die pijn echt niet meer. En al jankend paracetamol halen lijkt me ook geen goed idee

Hopelijk hebben jullie allemaal een fijne dag!
Stay with me, let's just breathe.
It's funny how the colors of the real world only seem really real when you viddy them on the screen.
pi_70870832
Gefeli SiTu

Beterschap Goodbye

Zo misschien moet ik maar eens gaan opruimen enzo .
Op maandag 4 juli 2011 21:37 schreef MariaEtcetera het volgende:[/b]
*O* Go Chico, go Chico, itchaburpday, go Chico 8-)
  zaterdag 11 juli 2009 @ 10:18:25 #104
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_70871060
Off to the mevroi, daarna richting mijn oudertjes en vanavond verjaardag in Zwollywood. Afhankelijk of ik snel een cadeautje kan vinden, kom ik vanmiddag nog wel ff vertellen hoe het was. Anders; tot morgen!
[b]Op dinsdag 4 maart 2008 13:44 schreef Zhenar het volgende:[/b]
Spelletjeshater! :( Prinses der Duisternis! :r Eter van kinderen en puppies!!!!! :'( !!!!!
  zaterdag 11 juli 2009 @ 10:29:33 #105
231895 MariaEtcetera
President Vanellope
pi_70871188
---> Gefeliciteeeeerd SiTu!

---> Fijne vakantie Mootje!

---> Beterschap Goed bijtje!

---> Succes XM!

"Dijenkletserextravaganza!" - V1z
pi_70871269
We zijn er klaar voor Div en GTR volgepakt, alleen nog pak aan en gaan

Tot over 3 weken (of misschien heel even tussendoor nog )

Ja doei.
  zaterdag 11 juli 2009 @ 10:38:34 #107
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_70871293
Veel plezier! .
Niet meer actief op Fok!
pi_70871300
Fijne vakantie Moblo . Ik dacht heel even dat jullie 4 motoren mee gingen nemen
Op maandag 4 juli 2011 21:37 schreef MariaEtcetera het volgende:[/b]
*O* Go Chico, go Chico, itchaburpday, go Chico 8-)
pi_70871316
whehe, nee, die andere twee mogen thuis blijven (hopen dat ze er nog staan bij thuiskomst )
Ja doei.
pi_70871553
Goedemorgen.

Drie topics bijgelezen:
vrouwen.

Moblo, balen van de hoge kosten voor je motor.
Maar dan ga je nu wel veilig op vakantie, toch?
Have fun!

Mooie feedback PF!
Gefeliciteerd!

Wat een snoezig taartje, SiTu!
Gefeli met je jaardag!

Beterschap Goodbye.
Heb je al een dokter gebeld of heb je enig idee waar de zwelling vandaan komt?
pi_70871595
Planning voor vandaag Resultaat van donderdag:
O: brinta
T: kliekje zuurkool
L: yoghurt met muesli
T: niets, moet naar de oogarts
D: onbekend witlof en aerpels uit de oven met een kaassaus

Planning voor vandaag Resultaat van gisteren:
O: 2 gekookt ei
T: cappuccino met een koekje
L: tosti
D: kapucijners, aerpels, gebakken champs en zelfgemaakte appelmoes

Planning voor vandaag:
O: 2 gekookt ei
L: tosti
D: onbekend
T: waarschijnlijk een paar volkoren toastjes met kaas
pi_70871825
quote:
Op zaterdag 11 juli 2009 11:00 schreef vergeetmewelletje het volgende:
Goedemorgen.

Drie topics bijgelezen:
vrouwen.

Moblo, balen van de hoge kosten voor je motor.
Maar dan ga je nu wel veilig op vakantie, toch?
Have fun!

Mooie feedback PF!
Gefeliciteerd!

Wat een snoezig taartje, SiTu!
Gefeli met je jaardag!

Beterschap Goodbye.
Heb je al een dokter gebeld of heb je enig idee waar de zwelling vandaan komt?
Ik ben gistermiddag naar de dokter geweest, ik heb niet standaard antibiotica in huis . Waarschijnlijk is het een ontstoken lymfeklier oid. Of het de lymfeklier was kon hij niet met zekerheid zeggen, maar het is een(beginnende) ontsteking en niet in mijn mond ofzo.

Ibu werkt gelukkig nu, al voel ik nog een beetje pijn. Zo even naar de drogist, want ik had geen paracetamol in huis en die heb ik toch wel dringend nodig.

Pff, heb ik weer zeg. Hoop dat het maandag weer wat de goede kant op gaat!
It's funny how the colors of the real world only seem really real when you viddy them on the screen.
  zaterdag 11 juli 2009 @ 11:21:55 #113
231895 MariaEtcetera
President Vanellope
pi_70871838
Smaken capucijners eigenlijk net als bruine bonen of linzen ofzo? Ik heb ze nog nooit gegeten!

Zumba was weer leuk Nieuwe pasjes die zowaar niet eens zo supermoeilijk leken wel erg leuk en intensief weer! Heb alleen de salsa grotendeels gemist vandaag omdat ik na een van de eerste stukken bijna van mn stokkie ging Heel stom, heb ik nog nooit gehad! Schaamde me ook wel een beetje want was even op de grond gaan zitten om de vlekjes uit mn zichtsveld te laten verdwijnen Durrrrp. Even naar buiten gegaan en daarna verder mee gedaan!
pi_70871898
Indiaantje! Als het je nog eens gebeurt: iets met suiker eten of drinken. Dus glas jus d'orange of zo. Of beetje druivensuiker. Of zo'n sportdrankje. Grote kans dat je een dipje had in je bloedsuikerspiegel. Had je ontbeten voordat je ging?
  zaterdag 11 juli 2009 @ 11:29:33 #115
231895 MariaEtcetera
President Vanellope
pi_70871952
Ik had snel een half bakje special k naar binnen geschrokt Misschien dat het daaraan lag ja! Misschien dat ik volgende keer wel een scheutje limo in mn water doe Just in case enzo! Of ik neem een AAtje mee

Misschien wel een goed plan!
pi_70871967
quote:
Op zaterdag 11 juli 2009 11:21 schreef MariaEtcetera het volgende:
Smaken capucijners eigenlijk net als bruine bonen of linzen ofzo? Ik heb ze nog nooit gegeten!

Zumba was weer leuk Nieuwe pasjes die zowaar niet eens zo supermoeilijk leken wel erg leuk en intensief weer! Heb alleen de salsa grotendeels gemist vandaag omdat ik na een van de eerste stukken bijna van mn stokkie ging Heel stom, heb ik nog nooit gehad! Schaamde me ook wel een beetje want was even op de grond gaan zitten om de vlekjes uit mn zichtsveld te laten verdwijnen Durrrrp. Even naar buiten gegaan en daarna verder mee gedaan!
Oh, wat naar! Ik heb dat ook wel eens gehad tijdens het sporten en dat is inderdaad niet fijn! Mijn advies: neem een beter ontbijt dan special k, een boterham ofzo!

Voel je je nu wel weer goed?

Co, wanneer ging jij ook alweer naar Egypte en waar ga je dan heen precies?
pi_70872012
Ik ben foto's van mijn gezicht aan het maken. Als in; leuk voor het nageslacht. Nu weet ik alleen wel zeker dat dik mij nooit zal staan, wat een rotkop krijg ik er van
pi_70872067
Die foto......zeker niet nodig te vragen of je die gaat posten hè?

Ik ga 10 oktober en dit ga ik doen:
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
  zaterdag 11 juli 2009 @ 11:39:10 #119
252239 SiTu
Als je eens wist...
pi_70872106
Dank dames!
quote:
Op zaterdag 11 juli 2009 11:33 schreef Goodbye het volgende:
Ik ben foto's van mijn gezicht aan het maken. Als in; leuk voor het nageslacht. Nu weet ik alleen wel zeker dat dik mij nooit zal staan, wat een rotkop krijg ik er van
De asymmetrie zal ook niet meehelpen denk ik

Fijne vakantie Moblo!
pi_70872112
quote:
Op zaterdag 11 juli 2009 11:20 schreef Goodbye het volgende:
Ik ben gistermiddag naar de dokter geweest, ik heb niet standaard antibiotica in huis . Waarschijnlijk is het een ontstoken lymfeklier oid. Of het de lymfeklier was kon hij niet met zekerheid zeggen, maar het is een(beginnende) ontsteking en niet in mijn mond ofzo.
Auw, dat klijnkt wel pijnlijk ja.
Beterschap dan maar!
quote:
Op zaterdag 11 juli 2009 11:21 schreef MariaEtcetera het volgende:
Verse zijn meer een soort erwtjes.
De kapucijners (jonge velderwtjes) van Hak lijken nog het meest op verse.
De kapu's van AH-huismerk zijn meer een soort bruine bonen in kleffe derrie.
Was vroeger bij ons thuis een klassiek gerecht met gebakken ui en spekjes, aardappelpuree en zelfgemaakt appelmoes.
Ik doe zo'n beetje hetzelfde, maar dan met paddo's ipv spekjes en de aerpels gewoon in aerpelvorm.
Lekker, simpel, goedkoop en voedzaam.
  zaterdag 11 juli 2009 @ 11:40:56 #121
231895 MariaEtcetera
President Vanellope
pi_70872147
Luxor, zo heette die kat van Toet ook! Van die tekenfilmserie Klinkt erg tof, Cootje! *verstopt in koffer*

Ik voel me intussen weer een stuk beter, tenk joe! Toen ik thuis kwam was ik nog een beetje wooooozy Maar na een glas aardbeiensap en even loos computeren ben ik weer grotendeels opgeladen! Zo douchen, lunchen en naar de stad
pi_70872154
Ik weet nog niet wat ik vanavond ga eten, maar ben wel nu tomaten aan het drogen in de oven.
Ruikt heerlijk.
pi_70872167
quote:
Op zaterdag 11 juli 2009 11:36 schreef conleche het volgende:
Die foto......zeker niet nodig te vragen of je die gaat posten hè?

Ik ga 10 oktober en dit ga ik doen:
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Oh, nou, die foto is wel echt heel lelijk hoor Heel misschien per pm nog een keer vandaag, zodat jullie kunnen lachen Maar dan doe ik er wel een foto bij hoe ik normaal ben

En die reis, wat gaaf

Ik ga even paracetamol halen en dan lekker met vriendje Blood Diamond kijken, doeg
  zaterdag 11 juli 2009 @ 11:43:49 #124
252239 SiTu
Als je eens wist...
pi_70872207
quote:
Op zaterdag 11 juli 2009 11:41 schreef Goodbye het volgende:

[..]

Oh, nou, die foto is wel echt heel lelijk hoor Heel misschien per pm nog een keer vandaag, zodat jullie kunnen lachen Maar dan doe ik er wel een foto bij hoe ik normaal ben

En die reis, wat gaaf

Ik ga even paracetamol halen en dan lekker met vriendje Blood Diamond kijken, doeg
Blood diamond
Sterkte met de pijn
pi_70872231
Ruim 2 uur gerend (7 min inrennen, 5 wandelen, 2 uur hardlopen, 15 min wandelen, 8 min uitrennen). En nu doen m'n benen zeer .

En vandaag mag eindelijk de kachel weer eens aan, dus ik heb brooddeeg gemaakt en ik ga nog cakebeslag maken en vanavond een stuk lamsvlees uit de oven .

En er staat nog een mega-afwas en er moet nog gemoestuinierd worden en het is al bijna 12 uur..
ik moet verrassend weinig
Es ist heute schlecht und wird nun täglich schlechter werden, – bis das Schlimmste kommt
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')