Ik ben gistermiddag naar de dokter geweest, ik heb niet standaard antibiotica in huisquote:Op zaterdag 11 juli 2009 11:00 schreef vergeetmewelletje het volgende:
Goedemorgen.
Drie topics bijgelezen:
vrouwen.![]()
Moblo, balen van de hoge kosten voor je motor.
Maar dan ga je nu wel veilig op vakantie, toch?
Have fun!![]()
Mooie feedback PF!
Gefeliciteerd!![]()
Wat een snoezig taartje, SiTu!
Gefeli met je jaardag!![]()
Beterschap Goodbye.![]()
Heb je al een dokter gebeld of heb je enig idee waar de zwelling vandaan komt?
Oh, wat naar! Ik heb dat ook wel eens gehad tijdens het sporten en dat is inderdaad niet fijn! Mijn advies: neem een beter ontbijt dan special k, een boterham ofzo!quote:Op zaterdag 11 juli 2009 11:21 schreef MariaEtcetera het volgende:
Smaken capucijners eigenlijk net als bruine bonen of linzen ofzo? Ik heb ze nog nooit gegeten!
Zumba was weer leukNieuwe pasjes die zowaar niet eens zo supermoeilijk leken
wel erg leuk en intensief weer! Heb alleen de salsa grotendeels gemist vandaag omdat ik na een van de eerste stukken bijna van mn stokkie ging
Heel stom, heb ik nog nooit gehad! Schaamde me ook wel een beetje want was even op de grond gaan zitten om de vlekjes uit mn zichtsveld te laten verdwijnen
Durrrrp. Even naar buiten gegaan en daarna verder mee gedaan!
![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
De asymmetrie zal ook niet meehelpen denk ikquote:Op zaterdag 11 juli 2009 11:33 schreef Goodbye het volgende:
Ik ben foto's van mijn gezicht aan het maken. Als in; leuk voor het nageslacht. Nu weet ik alleen wel zeker dat dik mij nooit zal staan, wat een rotkop krijg ik er van
Auw, dat klijnkt wel pijnlijk ja.quote:Op zaterdag 11 juli 2009 11:20 schreef Goodbye het volgende:
Ik ben gistermiddag naar de dokter geweest, ik heb niet standaard antibiotica in huis. Waarschijnlijk is het een ontstoken lymfeklier oid. Of het de lymfeklier was kon hij niet met zekerheid zeggen, maar het is een(beginnende) ontsteking en niet in mijn mond ofzo.
Verse zijn meer een soort erwtjes.quote:Op zaterdag 11 juli 2009 11:21 schreef MariaEtcetera het volgende:
Smaken capucijners eigenlijk net als bruine bonen of linzen ofzo? Ik heb ze nog nooit gegeten!
quote:Op zaterdag 11 juli 2009 11:36 schreef conleche het volgende:
Die foto......zeker niet nodig te vragen of je die gaat posten hè?![]()
Ik ga 10 oktober en dit ga ik doen:Oh, nou, die foto is wel echt heel lelijk hoorSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Heel misschien per pm nog een keer vandaag, zodat jullie kunnen lachen
Maar dan doe ik er wel een foto bij hoe ik normaal ben
![]()
![]()
En die reis, wat gaaf![]()
Ik ga even paracetamol halen en dan lekker met vriendje Blood Diamond kijken, doeg
Stay with me, let's just breathe.
It's funny how the colors of the real world only seem really real when you viddy them on the screen.
Blood diamondquote:Op zaterdag 11 juli 2009 11:41 schreef Goodbye het volgende:
[..]
Oh, nou, die foto is wel echt heel lelijk hoorHeel misschien per pm nog een keer vandaag, zodat jullie kunnen lachen
Maar dan doe ik er wel een foto bij hoe ik normaal ben
![]()
![]()
En die reis, wat gaaf![]()
Ik ga even paracetamol halen en dan lekker met vriendje Blood Diamond kijken, doeg
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |