Wij hebben voor die van ons (8 jaar!) een speciaal rood truitje, voor bij zulke gerechtenquote:Op vrijdag 10 juli 2009 21:17 schreef ColdFeet het volgende:
XM, eigenlijk wil ik je nu op je mieter geven, maar ik vind het echt een prettige gedachte dat je nu De Mevrouw hebt om je bij te sturen, da's vast veel effectiever dan een vage Vlaamse internetkennis
Hemel. Vrienden met kinderen zijn weer pleite; het huis is een ravage. Een anderhalfjarige bobotie geven resulteert in kerrievlekken op de vloer
Ja? Wat tof!quote:Op vrijdag 10 juli 2009 21:26 schreef Laureline het volgende:
[..]
Wij hebben voor die van ons (8 jaar!) een speciaal rood truitje, voor bij zulke gerechten![]()
Oooo, jij loopt echt over van moederliefdegevoelensquote:Op vrijdag 10 juli 2009 21:31 schreef uniekhoorn het volgende:
[..]
Ja? Wat tof!
Ik hou van zulke ouders
Ja en eigenlijk hoort dat niet bij mij, ik haat mensen namelijkquote:Op vrijdag 10 juli 2009 21:38 schreef Laureline het volgende:
[..]
Oooo, jij loopt echt over van moederliefdegevoelensLas ik in het vorige topic.
Lijkt me heel normaal hoor, volgens mij hebben alle vrouwen dat gewoon genetisch meegekregen. En de een uit die gevoelens door zelf kinderen te krijgen, de ander geeft die liefde aan andermans kinderen, of aan dieren, of oude omaatjes![]()
De jager schoot mis ¤ 13.90quote:Op vrijdag 10 juli 2009 21:56 schreef XcUZ_Me het volgende:
Welk gerecht heb je nou uiteindelijk genomen Vik?
Sinds die uitzending van de Keuringsdienst van Waarde let ik er wel op dat het echt vis is uit de wilde vangst, geen kweekvis. Dan heb je wel gezonde vetten, en veel minder gifstoffen, omdat die kweekvis allerlei vleesrommel te eten kreeg.quote:Op vrijdag 10 juli 2009 21:51 schreef uniekhoorn het volgende:
[..]
Ja en eigenlijk hoort dat niet bij mij, ik haat mensen namelijk![]()
![]()
Best een mooi lijstje heb je daar.. Hoki nee weet ik niet, soort van claresse ofzo?
Komen ook steeds meer witvis soorten in de winkel.
Zonnevis b.v. is een heerlijke vis!
quote:Op vrijdag 10 juli 2009 22:14 schreef P.F het volgende:
Hmmmm bij nader inzien... Hij heeft een beetje een drugshoofd als hij lacht.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |