Och ja, 't verhaal is inderdaad niveau laag, 't woordgebruik is zo overdreven dat je er om kan huilen en verder zitten er zat clichés in en de opbouw is om te huilen.quote:Op vrijdag 10 juli 2009 17:55 schreef Biels het volgende:
Zo'n literair hoogstandje is het ook niet, laten we wel wezen. Niveautje 5 havo ofzo.
Ik heb genoten van de leestekens.quote:Op vrijdag 10 juli 2009 18:04 schreef Grrommit het volgende:
[..]
Och ja, 't verhaal is inderdaad niveau laag, 't woordgebruik is zo overdreven dat je er om kan huilen en verder zitten er zat clichés in en de opbouw is om te huilen.
Maar verder is 't toch wel aardig?
Ja, dat zal het zijn.quote:Op vrijdag 10 juli 2009 18:06 schreef Iblis het volgende:
De waarheid is dat de kritiek simpelweg uit kinnesinne voortkomt. Fok! zit vol met mislukte scribenten, epigonen die nooit verder zijn gekomen dat het lokale sufferdje of verenigingsblaadje. Die opgehoopte rancune projecteren ze op jou. Niets van aantrekken.
quote:Op donderdag 9 juli 2009 23:45 schreef Wickedangel het volgende:
Dit nodigt niet uit tot verder lezen. Je hebt in een paar alinea's al verteld waar andere schrijvers pakweg 50 pagina's voor nodig hebben.
Zen en de kunst van het motoronderhoud is ook meer dan honderd maal afgewezen door uitgevers. Eén slechte kritiek op het forum moet zo'n jonge held toch niet fnuiken in zijn literaire ontwikkeling?quote:
Die tweede alinea moet je bewaren voor iets verder in het boek en je kan er veel meer over uitweiden in plaats van het af te doen met een kort, beknopt alineaatje op pagina 1.quote:Op vrijdag 10 juli 2009 18:10 schreef Grrommit het volgende:
Van welke schrijvers lees jij boeken dat ze 50 pagina's nodig hebben om de weg van de slaapkamer naar de wc te beschrijven?
Dat is het punt niet. En dat weet je ook wel.quote:Op vrijdag 10 juli 2009 18:11 schreef Iblis het volgende:
[..]
Zen en de kunst van het motoronderhoud is ook meer dan honderd maal afgewezen door uitgevers. Eén slechte kritiek op het forum moet zo'n jonge held toch niet fnuiken in zijn literaire ontwikkeling?
Daar heb je inderdaad wel gelijk in, en dat bedoelde ik ook met de eerder genoemde slechte opbouw van het verhaal. Ik begon echter met het schrijven met in mijn achterhoofd de gedachte er een kort stukje van te maken om te kijken wat mensen er van vonden dus ik had weinig zin om nog meer op zijn verleden in te gaan.quote:Op vrijdag 10 juli 2009 18:12 schreef IQM het volgende:
Die tweede alinea moet je bewaren voor iets verder in het boek en je kan er veel meer over uitweiden in plaats van het af te doen met een kort, beknopt alineaatje op pagina 1.
oe bedanktquote:Op vrijdag 10 juli 2009 18:20 schreef Gewas het volgende:
Ik hou van boeken lezen en opzich leest het lekker weg wat je hebt geschreven (vind ik)
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |