ZOMGquote:Op vrijdag 17 juli 2009 15:14 schreef kleinuuh het volgende:
Maarten: Kijk nou die Feillu, die roept om zijn moeder, we kunnen het alleen niet horen.
Herbert: Is dit Feillu?
Maarten: Doet er niet toe, het is in ieder geval een bange renner.
1 minuut later.
Maarten: Waar zal Menchov zitten? Een groot liefhebber van dit weer.
Heerlijk zo lekker sarcastisch:P
Nou, inderdaad. Vorig jaar was het gewoon een leuke commentator, maar dit jaar lijkt het alsof hij denkt dat hij helemaal in de schijnwerpers staat.quote:Op donderdag 16 juli 2009 22:22 schreef maril het volgende:
[..]
Ik heb daar dit jaar ook wel een beetje last van, ik heb geen idee wat hem(Ducrot) bezielt. Ik vond hem leuker toen hij nog wat onzeker commentaar gaf.
Ik vind het gewoon hilarisch!!!!quote:Op vrijdag 17 juli 2009 20:31 schreef ufopiloot het volgende:
[..]
Nou, inderdaad. Vorig jaar was het gewoon een leuke commentator, maar dit jaar lijkt het alsof hij denkt dat hij helemaal in de schijnwerpers staat.
'Kijkers, stel mij een vraag via nos.nl/ tour!'
'Ja die renner ga ik gelijk even opzoeken en nou eens kijken wat hem bezielde!'
'Nou Herbert ik ga even naar buiten een beetje rondkijken, doei!' (vlak na de finish terwijl de uitzending gewoon bezig is)
'Zo hier ga ik echt een mooi filmpje van maken vandaag!'
'Beste kijkers ik heb echt een goed filmpje gemaakt, bekijk hem nu op nos.nl!'
En behalve dit soort dingen draaft hij helemaal door in zijn commentaar. Als hij eenmaal een onderwerp heeft uitgekozen (slecht weer/ oortjes, etc.) dan draaft hij er gelijk de komende uren over door. Keer na keer na keer. En elke keer weer ietsje harder praten, en elke keer weer iets agressiever en nog duidelijk zijn mening naar voren laten komen.. Hij begint een beetje grootheidswaanzin te krijgen volgens mij.
quote:Op vrijdag 17 juli 2009 16:23 schreef marcodej het volgende:
Over Haussler, die als een dolle daalt:
"Zijn moeder vind dit niet goed, weet ik uit betrouwbare bron."
"Jouw moeder ook niet als ze jou zo zou zien dalen."
"Die keek niet eens. Die ging naar de kerk om een kaars te stoken."
Brice Feillu, de nieuwe koning van Biafra?quote:Op zaterdag 18 juli 2009 19:24 schreef Elwood1802 het volgende:
Gisteren ging het weer over de Koning van nogwat, heeft ie het wel vaker over
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |