SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Masturbatie is goed voor de prostaat.
the same herequote:Op dinsdag 14 september 2010 18:25 schreef PlayingWithFire het volgende:
weet je waarom ik nooit verlies omdat ik nooit lees wat de spelregels zijn *win*
kon ik toch niet weten?quote:Op zondag 3 oktober 2010 11:21 schreef honkeytonk het volgende:
[..]
Dat kan niet. Iedereen doet mee aan het spel, ookal weet je de redenen niet!
dan weet je het nuquote:
Ik ben hier idd nieuw, maar ik heb te veel vrije tijd [eigenlijk niet, maar ik verneuk school toch wel] dus ik bagger overal maar een beetjequote:Op zondag 3 oktober 2010 11:22 schreef honkeytonk het volgende:
[..]
dan weet je het nuJij bent nieuw hier, toch? Of heb je nog een ander account? Ik zie jou in een keer overal!
Ja! Zal ik nog een 3e deel maken?quote:Op zondag 3 oktober 2010 11:38 schreef TheFamousMan het volgende:
[..]
Ik ben hier idd nieuw, maar ik heb te veel vrije tijd [eigenlijk niet, maar ik verneuk school toch wel] dus ik bagger overal maar een beetje![]()
mag dat?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |