... doen me denken aan dat interview met AM en QOTSA van een jaar geleden of iets dergelijks. Toen prees Homme de "obeserving lyrics" omdat ze op het echte leven gebaseerd waren, en dat hij een hekel aan lyrics had met kreten als 'around the dolphins' (o.i.d.) omdat hij nooit in de buurt was van dolfijnen. Wel frappant dat dat punt van kritiek op teksten in het algemeen eigenlijk best toepasbaar is op Humbug, tot nu toe. Niet dat ik de teksten verder slecht vind hoor, integendeel.quote:It's a necessary evil
No cause for emergencies
Borrow the beak of a bald eagle
Oh, momentary synergy
En ik me maar schamen dat ik de hele tijd dacht dat het propeller was, en iedereen hier het over propellor hadquote:Op zaterdag 25 juli 2009 17:42 schreef Haunter het volgende:
My Propeller![]()
![]()
En het is niet Propellor zoals iedereen hier typt.
Heerlijk nr iddquote:
Vind ik wel heel erg voorbarigquote:Op zaterdag 25 juli 2009 18:04 schreef Aisumasen het volgende: Ik ben het meest benieuwd naar de complete versie van "Cornerstone", dat klinkt nu al als de beste song die Alex ooit geschreven heeft.
Nou ja, dat is zoiets wat je al bij de eerste tonen van de hook kunt weten. Net zoals ik dat voor mijzelf gelijk wist bij het horen van "Fluorescent Adolescent".quote:Op zaterdag 25 juli 2009 18:26 schreef Xrenity het volgende:
[..]
Vind ik wel heel erg voorbarig
Wat vind je eigenlijk van de productie van My Propeller?
En over "Crying Lightning": "Physical formats and B-Sides shall be announced shortly."quote:WEB TRANSMISSION
Arctic Monkeys are pleased to announce that they will be performing tracks from their upcoming 3rd album, 'Humbug' in a Web Transmission on Thursday 30th July 2009 at 9.00pm GMT.
Ja, awesomequote:Op zondag 26 juli 2009 13:18 schreef Aisumasen het volgende:
Uit de inbox:
[..]
En over "Crying Lightning": "Physical formats and B-Sides shall be announced shortly."
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |