De eerste trailer is tofferquote:Op maandag 27 juli 2009 14:21 schreef Aisumasen het volgende:
Ik heb gewoon niet geluisterd naar de leaks, hoe is die?Nieuwe trailer met "Pretty Visitors" op http://webtransmission.arcticmonkeys.com/
.
Ben benieuwd of het een live-optreden is, of vooraf opgenomen stukje. Mocht het live zijn, wordt het vanuit New York uitgezonden. Alex is daar alweer een tijdje, en een dag later spelen ze in New Jersey.quote:
Lijkt me niet live.quote:Op maandag 27 juli 2009 17:05 schreef Aisumasen het volgende:
[..]
Ben benieuwd of het een live-optreden is, of vooraf opgenomen stukje. Mocht het live zijn, wordt het vanuit New York uitgezonden. Alex is daar alweer een tijdje, en een dag later spelen ze in New Jersey.
Zometeen een uitgebreide first impression dusquote:Op maandag 27 juli 2009 21:50 schreef Aisumasen het volgende:
Uh-oh, daar gaat onze goede naam... Ik ga zelf niet luisteren. Echt niet! Ik ben solidair met de vakantiegangers.
Fire And The Thud en Dance Little Liar zijn nog niet gelekt.quote:Op maandag 27 juli 2009 22:11 schreef williamvv het volgende:
De leak hype is begonnen. Hier en daar beginnen nummers te leaken. Totaal zijn het er nu 5...
1. My Propeller
4. Secret Door
6. Fire and the Thud
7. Cornerstone
8. Dance Little Lier
Aha oke, ik heb gister namelijk 'Death Ramps' gekocht bij Velvet voor 6 euro of iets dergelijks. De verkoper zei dat die 'fucking zeldzaam was' en begreep niet dat die nog niet verkocht wasquote:Op dinsdag 28 juli 2009 12:17 schreef Aisumasen het volgende:
In de eerste plaats natuurlijk altijd "wat de gek er voor geeft". "All The Rage" is gewoon nog 'in print', dus ik zou uitgaan van de marktprijs van rond de 6 á 7 euro. "Death Ramps" is een ander verhaal, de eerste persing is zeer zeldzaam, maar aangezien ik tot op heden niets heb kunnen ontdekken om die persing te kunnen onderscheiden van de latere persingen, gooi ik het op één hoop. "Death Ramps" doet zo'n 20 euro, met uitschieters naar de 30 euro, mits in goede staat natuurlijk.
Iets anders: NME heeft deze week weer een klein artikel over Arctic Monkeys. Alex daagt de fans uit om het album op Reading/Leeds te kunnen meezingen. Daar hebben ze namelijk 5 dagen voor... Of toch ietsje meer misschien?
Thanks, ik had hem ook al gekregen van Merkie hehe. Klinkt goed iig.quote:
Jep, die stond ook eventjes op YouTube. Het zal wel niet lang meer duren totdat iemand zich waagt aan het complete album. Tot die tijd beheers ik mijquote:Op dinsdag 28 juli 2009 15:06 schreef Kijana het volgende:
[..]
Thanks, ik had hem ook al gekregen van Merkie hehe. Klinkt goed iig.
Ik zag ook al iemand met Dance Little Liar in z'n Last.fm Scrobbler.
Dankjewel!quote:Op dinsdag 28 juli 2009 13:32 schreef conobram het volgende:
Iedereen op pagina 11 met inbox aan heeft een PM gekregen
Zet je PM inbox aanquote:Op dinsdag 28 juli 2009 15:34 schreef Rnie het volgende:
Linkje naar Pretty visitors?![]()
Zou hem ook graag willen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |