Ja, met zo'n heuse tekst ga je zeker succes boeken!quote:halllo ben deftige dame van oost vlaanderen zoek serieze relatie slank 57kg groene ogen en donker bruin haar ben er 42jaar werk in de horeca heb geen kinderen wel 2 lieve hondjes Lindsy en Quinie ben deftig en eerlijk type je kan me berijken op gsm nr 0471080079 wil je foto plaatsen van jou naar mijn e mail adres aub dank U
Die zijn er.quote:Op vrijdag 10 juli 2009 13:28 schreef 3keernix het volgende:
Jammer, als ze nou eens pics zouden toevoegen
Haha nee hoorquote:
quote:Op vrijdag 10 juli 2009 13:29 schreef Sapstengel het volgende:
Die 2e.
[ afbeelding ]
Omschrijving:
prettig gestoorde vrouw,wil terug liefde in haar leven. Die tekst onder de foto ook, 2e hands
.
Bijna net zo triest als Fok!'ers die daar zoeken naar een relatiequote:Op vrijdag 10 juli 2009 13:27 schreef secoh het volgende:
Hoe triest ben je dan ook.
Dat mensen dat doen op datingsites die er voor geschikt zijn kan ik nog net inkomen,
maar op een site voor 2dehands spullen!
Dat ziet er meer 5de hands uitquote:Op vrijdag 10 juli 2009 13:29 schreef Sapstengel het volgende:
Die 2e.
[ afbeelding ]
Omschrijving:
prettig gestoorde vrouw,wil terug liefde in haar leven. Die tekst onder de foto ook, 2e hands
.
En het liefst 2e hands.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Mij mag je er voor wakker maken.
én... een vlot kapsel!quote:Op vrijdag 10 juli 2009 13:39 schreef minutenman het volgende:
prettig gestoord, hihi lekker mal zijn.
Je bent vast op zoek naar mij, dan hoef je nu niet meer verder te zoeken hoor want je hebt haar gevonden. Want als jij ook op zoek bent naar een serieuze relatie met veel humor en romantiek. Dan zit je bij mij helemaal goed.quote:
Quote mij !! :d:D;d:{:Pquote:Op vrijdag 10 juli 2009 13:40 schreef LockonStratos het volgende:
weheheheeheheheheheheheheheheheheheheheheheheheheheheheheheheheh![]()
![]()
quote:Op vrijdag 10 juli 2009 13:46 schreef mividaloca het volgende:
Fijn dat er een topic over is!
Bij deze; Ik bied me aan..!
Vrouw van 20jr
scheve tanden, bril, 156 kilo maar wel lief..
Hij is zo vlot zelfs, dat hij vergeten is zijn haar te doen.quote:Ik ben een vlotte man van (53)jong van hart,lief,zorgzaam,warm
Quote mij ook!!quote:
Omdat dat schijnbaar de enige manier is om zo'n kapsel te verantwoorden.quote:Op vrijdag 10 juli 2009 13:44 schreef Kafka. het volgende:
Godverdomme man. Waarom vinden alle vrouwen, met een pittig kort kapsel, zichzelf 'prettig gestoord'?
Vertel eens meer.quote:Op vrijdag 10 juli 2009 13:40 schreef Ezechielk het volgende:
[..]
Je bent vast op zoek naar mij, dan hoef je nu niet meer verder te zoeken hoor want je hebt haar gevonden. Want als jij ook op zoek bent naar een serieuze relatie met veel humor en romantiek. Dan zit je bij mij helemaal goed.
Ik ben al weer veel te lang alleen en heb net als jij behoefte aan aandacht,en een lieve knuffel op zijn tijd. En als je net als ik ook zo verzot ben op de buitenlucht, en van lange strandwandelingen houdt, dan kan je niet meer stuk.
Laat gauw eens wat van je horen, dan vertel ik je meer over mijn leuke persoontje.
Heeft ze haar tieten nou uit haar shirt hangen?quote:Op vrijdag 10 juli 2009 13:58 schreef minutenman het volgende:
dijenkletsers, allemaal.
http://link.marktplaats.nl/252873006
raap me op.
Dream Big.quote:Op vrijdag 10 juli 2009 13:46 schreef mividaloca het volgende:
Fijn dat er een topic over is!
Bij deze; Ik bied me aan..!
Vrouw van 20jr
scheve tanden, bril, 156 kilo maar wel lief..
je kan toch wel duidelijk zien dat ze buiten het zicht van de camera d'r tieten omhoog houdt.quote:Op vrijdag 10 juli 2009 13:59 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Heeft ze haar tieten nou uit haar shirt hangen?
[ afbeelding ]
http://www.marktplaats.nl(...)roep.html%3Fxref%3D1quote:Hoi mijn naam is Abbie ik ben 38 jaar oud Ik ben op zoek naar een relatie zin sereous lange team ben ik heel eerlijk zorgzame zeer selfstanding met mijn twee voeten, ik moet alleen de liefde van iemand te zijn met mij alle tijden heb ik 1 kind hij is mijn eerste prins, maar ik wil een tweede prins in mijn hart.
Mijn Hobbys zijn gym, zwemmen. wandelen muziek tv, enz.
alleen op zoek naar liefde en zijn geliefde terug.
Hope there is someone out there,,
quote:
quote:Hoi ik ben Anja, ik ben een alleenstaande jonge meid van 21 jaar en ik ben zwanger.
Ik sta er alleen voor ,vind dat ook niet erg maar zoek nu een leuke,lieve man die mij niet ziet als tweede keus ,want ik merk dat ik nu meer behoefte aan intimiteit heb dan normaal. Kan jij mij dat geven dan zou ik het leuk vinden om een mail van jou te krijgen .
Wil je meer foto’s van mij zien dan kan dat op verzoek maar alleen serieuse reacties krijgen een bericht terug.
Groetjes,
anja
Surequote:Op vrijdag 10 juli 2009 14:06 schreef MikeyMo het volgende:
[quote]Hoi ik ben Anja, ik ben een alleenstaande jonge meid van 21 jaar en ik ben zwanger.
Ik sta er alleen voor ,vind dat ook niet erg maar zoek nu een leuke,lieve man die mij niet ziet als tweede keus ,want ik merk dat ik nu meer behoefte aan intimiteit heb dan normaal. Kan jij mij dat geven dan zou ik het leuk vinden om een mail van jou te krijgen .
Wil je meer foto’s van mij zien dan kan dat op verzoek maar alleen serieuse reacties krijgen een bericht terug.
Groetjes,
anja
http://www.marktplaats.nl(...)roep.html%3Fxref%3D1quote:Hierbij een oproep aan alle leuke vrijgezelle heren in de leeftijd van 30-40 jaar:
Misschien ben jij wel degene die samen met mij een leuke tijd gaat hebben of wie weet worden we wel samen oud, maar iemand moet de eerste stap zetten en daarom plaats ik deze advertentie
Wie ben ik?
Ik ben een jongedame van 33 jaar, heb 1 kind en ik kan mijn boontjes goed doppen. Ik ben serieus en verantwoordelijk maar ook een tikkeltje eigenwijs en af en toe een beetje maf. Ik heb een hekel aan sleur en plannen, ik leef liever bij de dag en geniet van het moment. Uiteraard heb ik zoals zoveel leeftijdsgenoten al het nodige meegemaakt maar ik ga niet gebukt onder een zware rugzak
Wat zoek ik?
Een leuke, spontane zelfstandige man, lekker jongensachtig. Iemand die me aangenaam kan verrassen en waar ik mee kan lachen.
Als je 1 of 2 kinderen hebt is geen probleem, ik heb er tenslotte zelf ook al 1.
Wat zoek ik niet?
Een man met schulden, problemen, zenuwtikken, 17 kinderen en 9 exvrouwen, sexmaniakken, alcoholisten, pedofielen, etc.etc.
Is je interesse gewekt, dan zou ik het leuk vinden als je een mailtje met foto en wat meer info stuurt naar paylapa@gmail.com
dan krijg je altijd een reactie met foto terug, maar uit privacy overwegingen zet ik liever niet mijn hoofd op deze site.
Zou bijna gaan mailen alleen om een foto te zienquote:Op vrijdag 10 juli 2009 14:10 schreef Zipportal het volgende:
Hahahahah moet je deze eens zien
[..]
http://www.marktplaats.nl(...)roep.html%3Fxref%3D1
Jaquote:Op vrijdag 10 juli 2009 14:11 schreef Myraela het volgende:
[..]
Zou bijna gaan mailen alleen om een foto te zien
die valt toch wel mee?quote:Op vrijdag 10 juli 2009 14:10 schreef Zipportal het volgende:
Hahahahah moet je deze eens zien
[..]
quote:Op vrijdag 10 juli 2009 13:59 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Heeft ze haar tieten nou uit haar shirt hangen?
[ afbeelding ]
quote:halllo ben deftige dame van oost vlaanderen zoek serieze relatie slank 57kg groene ogen en donker bruin haar ben er 42jaar werk in de horeca heb geen kinderen wel 2 lieve hondjes Lindsy en Quinie ben deftig en eerlijk type je kan me berijken op gsm nr 0471080079 wil je foto plaatsen van jou naar mijn e mail adres aub dank U
2 jaar lang volgehouden met iemand die constant vreemd ging en mij overal de schuld ervan gaf.quote:
quote:Op vrijdag 10 juli 2009 14:03 schreef Zipportal het volgende:
[..]
Spannend!quote:zeer selfstanding met mijn twee voeten
quote:Omschrijving:
Ik werk al jaren op de kermis, ben 32 en heb een zoon van 11 jaar. Nu wil ik een wat stabieler leven. Voor mijn zoon maar ook voor mezelf en daarbij ben ik het alleen zijn ook zat. Ik hoop dat je zo snel mogelijk contact met me op neemt.
http://www.2dehands.nl/leven-begint-pas-59304215.html?contact=3quote:Aangeboden: Het leven begint pas
Hey,
De vrouw die je hier ziet is Nel, dat ben ik dus. Ik ben een dame van 57 maar ik voel me soms nog steeds 18. Ik moet eerlijk toegeven dat ik het nog een beetje eng vind om op deze manier contact te zoeken. Maar na een (te) lang huwelijk, heb ik besloten om me bij de club van moderne mensen te voegen. Alleen nu zoek ik nog een man die mij daarbij wilt vergezellen. Ik ben een echte levensgenieter en hou er absoluut niet van om achter de geraniums te zitten. Wil jij met mij er samen op uit om te ontdekken wat voor kansen het leven ons nog geeft?
Bij die tweedequote:Op vrijdag 10 juli 2009 14:26 schreef Zipportal het volgende:
[..]
http://www.2dehands.nl/ik(...)17947.html?contact=3
[..]
http://www.2dehands.nl/leven-begint-pas-59304215.html?contact=3
Ben je 57 jaar en dan begint het leven pas
Ze wordt door een mensensmokkelaar aangeboden?quote:leuke filipijnse vrouw van 26 jaar zoekt serieus contact met jonge man van rond de dertig jaar.100 km rond eindhoven heeft de voorkeur. omdat ze al familie hier heeft wonen. ze is enig kind van gescheiden ouders, goed opgeleid en heeft een administrative baan op de filipijnen. ze zoekt een eerlijk persoon zonder kinderen. zij is nog nooit getrouwd geweest.
Vinden vrouwen dat NIET aantrekkelijk???! Shit....quote:Een man met schulden, problemen, zenuwtikken, 17 kinderen en 9 exvrouwen, sexmaniakken, alcoholisten, pedofielen, etc.etc.
Hahah. Ja, is toch vreemd. De moderne vrouw uit 2009 moet toch alles aankunnen?quote:Op vrijdag 10 juli 2009 14:34 schreef Lamon het volgende:
[..]
Vinden vrouwen dat NIET aantrekkelijk???! Shit....
Niet slechtquote:Op vrijdag 10 juli 2009 15:40 schreef IkBenOzan het volgende:
Deze dan...![]()
[ afbeelding ]
Omschrijving:
Hallo,
Ik ben Alieke , 45 jaar en ik kom uit Rotterdam.
Ik ben een getrouwde vrouw die op zoek is naar spanning!
Thuis bij mijn man kan ik die spanning niet meer vinden, en hoop op deze manier een leuke man te vinden,voor leuke avontuurtjes.
In het dagelijks leven werk ik bij een advocatenkantoor als secretaresse.
Ik heb lang donker rood haar ,blauwe ogen en een normaal postuur.
Ik hoop dat je me snel een mailtje stuurt, wie weet tot snel…
-xxx- Alieke
quote:Op vrijdag 10 juli 2009 14:21 schreef TheoddDutchGuy het volgende:
[..]
2 jaar lang volgehouden met iemand die constant vreemd ging en mij overal de schuld ervan gaf.
Ik kan het geduld en begrip van een olifant hebben.
Is dat een doordenker?quote:Ik ben een verlegen meisje, dat komt ook omdat ik wel een beetje met me figuur zit en niet altijd veel vriendjes heb gehad, ik zoek iemand die me echt wil nemen zoals ik ben. Misschien komt dat een beetje mal over maar ik ben wie ik ben, wil jij me nemen zoals ik ben? ??
Rotterdam en koeien? Dat kennen ze daar toch helemaal niet? Of is die vrouw een geimporteerde uit een andere provincie?quote:Ik ben Alieke , 45 jaar en ik kom uit Rotterdam[
quote:Op vrijdag 10 juli 2009 13:45 schreef Ezechielk het volgende:
Wat doet SHE daar nou?
http://link.marktplaats.nl/261293718
En dan die foto erbijquote:Op vrijdag 10 juli 2009 16:01 schreef IkBenOzan het volgende:
http://link.marktplaats.nl/239347722
[..]
Is dat een doordenker?
Hebben!quote:Op vrijdag 10 juli 2009 16:37 schreef Goofisch het volgende:
Wat een leuk topic
Ik bied mezelf ook aan. wie wil me?
Ik ben vlot
Geen echte koequote:Op vrijdag 10 juli 2009 16:12 schreef Zipportal het volgende:
[..]
Rotterdam en koeien? Dat kennen ze daar toch helemaal niet? Of is die vrouw een geimporteerde uit een andere provincie?
Ah mooi een reactie!!quote:
Als je zou zeggen dat dit een foto was van een veroordeelde pedofiele seriemoordenaar zou ik je ook gelovenquote:Op vrijdag 10 juli 2009 13:44 schreef Mr.Cooper het volgende:
Check deze mooiboy:
[ afbeelding ]
Contacten: Man zoekt vrouw
Leeftijd: 53 jaar
Gewenste relatie: Vaste relatie
Gewicht: 55 tot 60
Kleur haar: Blond
Kleur ogen: Blauw
Lengte: 1.70 tot 1.80
Drinken: Soms
Roken: Nee
Taal: Engels, Nederlands
Opleiding: mbo
Burgerlijke staat: Alleenstaand
Kinderen: Geen
Kinderwens: Misschien
Geplaatst op: woensdag, 17 juni 2009 21:48
Aangepast op: woensdag, 17 juni 2009 21:48
Bekeken: 1355 keer bekeken.
Advertentienummer: 20334584
Omschrijving:
Ik ben een vlotte man van (53)jong van hart,lief,zorgzaam,warm,
open,oprecht,vrolijk,gevoelig, niet tegen oneerlijk-
heid.Wat ik zoek is een vrouw die de zelfde kenmerken heeft
zodat we een eerlijke relatie kunnen opbouwen via vriendschap,
hoop spoedig van jou te horen.Liefst een vrouw afkomstig uit
suriname,indisch of aziatich.Ik doe niet aan sms,sen,contact via
e-mail of telefoon. mobiel: 0652261760.(dit is een serieus oproep)
Echt prachtig. Dat vlotte ook erbijquote:Op vrijdag 10 juli 2009 17:22 schreef afcajos het volgende:
[..]
Als je zou zeggen dat dit een foto was van een veroordeelde pedofiele seriemoordenaar zou ik je ook geloven
Haha die is nog fake ook.quote:Op vrijdag 10 juli 2009 14:14 schreef postmortum het volgende:
http://link.marktplaats.nl/263773250 boerin zoekt man
Haha, wie zit daar achter?quote:Op vrijdag 10 juli 2009 17:30 schreef Lastpost het volgende:
[..]
Haha die is nog fake ook.
Leuk topic trouwens.
Heb geen reactie verstuurd, maar Anna is het in ieder geval niet.quote:Op vrijdag 10 juli 2009 17:32 schreef TimKuik het volgende:
[..]
Haha, wie zit daar achter?Al reacties gehad?
Neequote:Op vrijdag 10 juli 2009 17:33 schreef Lastpost het volgende:
[..]
Heb geen reactie verstuurd, maar Anna is het in ieder geval niet.
En toen keek haar man op die site.quote:Op vrijdag 10 juli 2009 15:40 schreef IkBenOzan het volgende:
Deze dan...![]()
[ afbeelding ]
Omschrijving:
Hallo,
Ik ben Alieke , 45 jaar en ik kom uit Rotterdam.
Ik ben een getrouwde vrouw die op zoek is naar spanning!
Thuis bij mijn man kan ik die spanning niet meer vinden, en hoop op deze manier een leuke man te vinden,voor leuke avontuurtjes.
In het dagelijks leven werk ik bij een advocatenkantoor als secretaresse.
Ik heb lang donker rood haar ,blauwe ogen en een normaal postuur.
Ik hoop dat je me snel een mailtje stuurt, wie weet tot snel…
-xxx- Alieke
Of ze laat de e-mails naar hun gezamenlijke e-mail adres sturenquote:
Best wel een leuke meid!quote:Op vrijdag 10 juli 2009 13:45 schreef Ezechielk het volgende:
Wat doet SHE daar nou?
http://link.marktplaats.nl/261293718
Alsof zij zelf die advertentie heeft geplaatstquote:Op vrijdag 10 juli 2009 18:15 schreef o.us het volgende:
[..]
Best wel een leuke meid!
edit: oh ze is 21 jaar EN zwanger, laat maar zitten.
Haha, je bent te doorzichtig.quote:Op vrijdag 10 juli 2009 18:43 schreef o.us het volgende:
Ik had ook een keer een fake Sugababes accountje aangemaakt met een lekker geil Zweedse wijf er op maar na 15 minuten kwamen ze erachter dat het nep was.
quote:Op vrijdag 10 juli 2009 13:29 schreef Sapstengel het volgende:
Die 2e.
[ afbeelding ]
Omschrijving:
.
quote:WAT MOET IK IN HEMELSNAAM IN EEN ADVERTENTIE ZETTEN, ZODAT DE HEREN BEGRIJPEN WAT IK NU EIGENLIJK WIL.HET SCHIJNT DAT 90% NIET KAN OF WIL BEGRIJPEN WAT MIJN BEDOELING MET DEZE ADVERTENTIE IS.HOE IK MIJN ADVERTENTIE OOK FORMULEER,KRIJG ALTIJD REACTIES DIE IK JUIST NIET WIL ,MAAR IK BEN EEN STUGGE EN GEEF DE MOED NOG NIET HELEMAAL OP IN DE HOOP DAT DIE ENE INTELLIGENTE ER TOCH TUSSEN ZAL ZITTEN.DUS BIJ DEZE NOG MAAR EENS. IK BEN OP ZOEK NAAR EEN MAATJE, EEN GEWONE VENT (MAG BEST EEN KILOOTJE MEER ZIJN)DIE HUMOR HEEFT EN EEN VROLIJK KARAKTER.DEZE EIGENSCHAPPEN SLAAN OOK OP MEZELF. BEN HET ALLEEN ZIJN (INMIDDELS BIJNA 8 JAAR) EEN BEETJE ZAT EN DINGEN MET Z'N TWEETJES DOEN (WAT HET DAN OOK IS) DAT BLIJFT GEZELLIGER.NU HEREN LAAT ZIEN DAT ER NOG SERIEUZE, NORMALE HEREN IN NEDERLAND WONEN.VERDER HOUD IK VAN DIEREN, KOKEN EN BEN BEST WEL ROMANTISCH.BEN EEN 56 JARIGE VROUW EN WOON IN WINSCHOTEN.BEN JE NIEUWSGIERIG GEWORDEN;EN WIL JE MEER VAN MIJ WETEN, DAN KOM MAAR OP.GROETEN ROKYNY
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |