Ja, met zo'n heuse tekst ga je zeker succes boeken!quote:halllo ben deftige dame van oost vlaanderen zoek serieze relatie slank 57kg groene ogen en donker bruin haar ben er 42jaar werk in de horeca heb geen kinderen wel 2 lieve hondjes Lindsy en Quinie ben deftig en eerlijk type je kan me berijken op gsm nr 0471080079 wil je foto plaatsen van jou naar mijn e mail adres aub dank U
Die zijn er.quote:Op vrijdag 10 juli 2009 13:28 schreef 3keernix het volgende:
Jammer, als ze nou eens pics zouden toevoegen
Haha nee hoorquote:
quote:Op vrijdag 10 juli 2009 13:29 schreef Sapstengel het volgende:
Die 2e.
[ afbeelding ]
Omschrijving:
prettig gestoorde vrouw,wil terug liefde in haar leven. Die tekst onder de foto ook, 2e hands
.
Bijna net zo triest als Fok!'ers die daar zoeken naar een relatiequote:Op vrijdag 10 juli 2009 13:27 schreef secoh het volgende:
Hoe triest ben je dan ook.
Dat mensen dat doen op datingsites die er voor geschikt zijn kan ik nog net inkomen,
maar op een site voor 2dehands spullen!
Dat ziet er meer 5de hands uitquote:Op vrijdag 10 juli 2009 13:29 schreef Sapstengel het volgende:
Die 2e.
[ afbeelding ]
Omschrijving:
prettig gestoorde vrouw,wil terug liefde in haar leven. Die tekst onder de foto ook, 2e hands
.
En het liefst 2e hands.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Mij mag je er voor wakker maken.
én... een vlot kapsel!quote:Op vrijdag 10 juli 2009 13:39 schreef minutenman het volgende:
prettig gestoord, hihi lekker mal zijn.
Je bent vast op zoek naar mij, dan hoef je nu niet meer verder te zoeken hoor want je hebt haar gevonden. Want als jij ook op zoek bent naar een serieuze relatie met veel humor en romantiek. Dan zit je bij mij helemaal goed.quote:
Quote mij !! :d:D;d:{:Pquote:Op vrijdag 10 juli 2009 13:40 schreef LockonStratos het volgende:
weheheheeheheheheheheheheheheheheheheheheheheheheheheheheheheheh![]()
![]()
quote:Op vrijdag 10 juli 2009 13:46 schreef mividaloca het volgende:
Fijn dat er een topic over is!
Bij deze; Ik bied me aan..!
Vrouw van 20jr
scheve tanden, bril, 156 kilo maar wel lief..
Hij is zo vlot zelfs, dat hij vergeten is zijn haar te doen.quote:Ik ben een vlotte man van (53)jong van hart,lief,zorgzaam,warm
Quote mij ook!!quote:
Omdat dat schijnbaar de enige manier is om zo'n kapsel te verantwoorden.quote:Op vrijdag 10 juli 2009 13:44 schreef Kafka. het volgende:
Godverdomme man. Waarom vinden alle vrouwen, met een pittig kort kapsel, zichzelf 'prettig gestoord'?
Vertel eens meer.quote:Op vrijdag 10 juli 2009 13:40 schreef Ezechielk het volgende:
[..]
Je bent vast op zoek naar mij, dan hoef je nu niet meer verder te zoeken hoor want je hebt haar gevonden. Want als jij ook op zoek bent naar een serieuze relatie met veel humor en romantiek. Dan zit je bij mij helemaal goed.
Ik ben al weer veel te lang alleen en heb net als jij behoefte aan aandacht,en een lieve knuffel op zijn tijd. En als je net als ik ook zo verzot ben op de buitenlucht, en van lange strandwandelingen houdt, dan kan je niet meer stuk.
Laat gauw eens wat van je horen, dan vertel ik je meer over mijn leuke persoontje.
Heeft ze haar tieten nou uit haar shirt hangen?quote:Op vrijdag 10 juli 2009 13:58 schreef minutenman het volgende:
dijenkletsers, allemaal.
http://link.marktplaats.nl/252873006
raap me op.
Dream Big.quote:Op vrijdag 10 juli 2009 13:46 schreef mividaloca het volgende:
Fijn dat er een topic over is!
Bij deze; Ik bied me aan..!
Vrouw van 20jr
scheve tanden, bril, 156 kilo maar wel lief..
je kan toch wel duidelijk zien dat ze buiten het zicht van de camera d'r tieten omhoog houdt.quote:Op vrijdag 10 juli 2009 13:59 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Heeft ze haar tieten nou uit haar shirt hangen?
[ afbeelding ]
http://www.marktplaats.nl(...)roep.html%3Fxref%3D1quote:Hoi mijn naam is Abbie ik ben 38 jaar oud Ik ben op zoek naar een relatie zin sereous lange team ben ik heel eerlijk zorgzame zeer selfstanding met mijn twee voeten, ik moet alleen de liefde van iemand te zijn met mij alle tijden heb ik 1 kind hij is mijn eerste prins, maar ik wil een tweede prins in mijn hart.
Mijn Hobbys zijn gym, zwemmen. wandelen muziek tv, enz.
alleen op zoek naar liefde en zijn geliefde terug.
Hope there is someone out there,,
quote:
quote:Hoi ik ben Anja, ik ben een alleenstaande jonge meid van 21 jaar en ik ben zwanger.
Ik sta er alleen voor ,vind dat ook niet erg maar zoek nu een leuke,lieve man die mij niet ziet als tweede keus ,want ik merk dat ik nu meer behoefte aan intimiteit heb dan normaal. Kan jij mij dat geven dan zou ik het leuk vinden om een mail van jou te krijgen .
Wil je meer foto’s van mij zien dan kan dat op verzoek maar alleen serieuse reacties krijgen een bericht terug.
Groetjes,
anja
Surequote:Op vrijdag 10 juli 2009 14:06 schreef MikeyMo het volgende:
[quote]Hoi ik ben Anja, ik ben een alleenstaande jonge meid van 21 jaar en ik ben zwanger.
Ik sta er alleen voor ,vind dat ook niet erg maar zoek nu een leuke,lieve man die mij niet ziet als tweede keus ,want ik merk dat ik nu meer behoefte aan intimiteit heb dan normaal. Kan jij mij dat geven dan zou ik het leuk vinden om een mail van jou te krijgen .
Wil je meer foto’s van mij zien dan kan dat op verzoek maar alleen serieuse reacties krijgen een bericht terug.
Groetjes,
anja
http://www.marktplaats.nl(...)roep.html%3Fxref%3D1quote:Hierbij een oproep aan alle leuke vrijgezelle heren in de leeftijd van 30-40 jaar:
Misschien ben jij wel degene die samen met mij een leuke tijd gaat hebben of wie weet worden we wel samen oud, maar iemand moet de eerste stap zetten en daarom plaats ik deze advertentie
Wie ben ik?
Ik ben een jongedame van 33 jaar, heb 1 kind en ik kan mijn boontjes goed doppen. Ik ben serieus en verantwoordelijk maar ook een tikkeltje eigenwijs en af en toe een beetje maf. Ik heb een hekel aan sleur en plannen, ik leef liever bij de dag en geniet van het moment. Uiteraard heb ik zoals zoveel leeftijdsgenoten al het nodige meegemaakt maar ik ga niet gebukt onder een zware rugzak
Wat zoek ik?
Een leuke, spontane zelfstandige man, lekker jongensachtig. Iemand die me aangenaam kan verrassen en waar ik mee kan lachen.
Als je 1 of 2 kinderen hebt is geen probleem, ik heb er tenslotte zelf ook al 1.
Wat zoek ik niet?
Een man met schulden, problemen, zenuwtikken, 17 kinderen en 9 exvrouwen, sexmaniakken, alcoholisten, pedofielen, etc.etc.
Is je interesse gewekt, dan zou ik het leuk vinden als je een mailtje met foto en wat meer info stuurt naar paylapa@gmail.com
dan krijg je altijd een reactie met foto terug, maar uit privacy overwegingen zet ik liever niet mijn hoofd op deze site.
Zou bijna gaan mailen alleen om een foto te zienquote:Op vrijdag 10 juli 2009 14:10 schreef Zipportal het volgende:
Hahahahah moet je deze eens zien
[..]
http://www.marktplaats.nl(...)roep.html%3Fxref%3D1
Jaquote:Op vrijdag 10 juli 2009 14:11 schreef Myraela het volgende:
[..]
Zou bijna gaan mailen alleen om een foto te zien
die valt toch wel mee?quote:Op vrijdag 10 juli 2009 14:10 schreef Zipportal het volgende:
Hahahahah moet je deze eens zien
[..]
http://www.marktplaats.nl(...)roep.html%3Fxref%3D1
quote:Op vrijdag 10 juli 2009 13:59 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Heeft ze haar tieten nou uit haar shirt hangen?
[ afbeelding ]
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |