abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_93943549
Interessante clip, nog meer 'bewijs' voor genetic engineering als je het mij vraagt :)
“Man is free at the moment he wishes to be.”
Voltaire.
"There is no left and right, only right and wrong." Tinyint, DI forums.
"Doubt is the seed of misdirection." Ikzelf.
pi_93943682
quote:
1s.gif Op vrijdag 11 maart 2011 03:25 schreef truepositive het volgende:
Interessante clip, nog meer 'bewijs' voor genetic engineering als je het mij vraagt :)
Zeker interessant.

Die laatste kan ook door lichtinval komen.
If not now, then when.
pi_93943688
Het is altijd moeilijk te bewijzen, maar Hillary vertoont duidelijk de standaard tekenen ervan.
Voltaire.
pi_93943707
Hoe bedoel je?

Deze man heeft btw wel aparte gezichtvormingen.

If not now, then when.
pi_93943719
Voordat deze postingcampagne uit zijn verband getrokken wordt: als jij kan verklaren dat je niet een willekeurige 'skepticus' bent gaan we verder met de discussie. Paint me paranoid, maar we hebben hier al genoeg zuremelk posts gehad.
Voltaire.
pi_93943726
quote:
1s.gif Op vrijdag 11 maart 2011 04:12 schreef truepositive het volgende:
Voordat deze postingcampagne uit zijn verband getrokken wordt: als jij kan verklaren dat je niet een willekeurige 'skepticus' bent gaan we verder met de discussie. Paint me paranoid, maar we hebben hier al genoeg zuremelk posts gehad.
Ik vind het zeer interessant materiaal en heb er ook meerdere malen over gelezen, ook dit topic.

Het wilt niet zeggen dat ik 100% overtuigd ben natuurlijk.

Verder nog een opmerking wat ik interessant vind en al eerder bekeken heb is de muurschilderingen van de Egyptenaren. Ruimteschepen, andere hoofden etc etc.
If not now, then when.
pi_93943742
Blijkbaar ben ik ook een reptilian want ik maak ook geregeld mijn lippen vochtig met mijn tong...
pi_93943751
Dank voor de reactie, ik waardeer het. Ik zal nooit beweren een authoriteit op dit onderwerp te zijn maar ben absoluut bereid om informatie te verlenen en ook op te zoeken. Anything goes.
Voltaire.
  vrijdag 11 maart 2011 @ 07:36:51 #149
52357 Lambiekje
Everything is upside down
pi_93944181
Everything is backwards, everything is upside down. Doctors destroy health, lawyers destroy justice, psychiatrists destroy minds, scientists destroy truth, media destroys information, religions destroy spirituality and governments destroy freedom.
pi_93944576
quote:
Te cool :)

Had al eerder beelden gezien van die Japanse robots, ze wilden ze daar vooral inzetten in bejaardentehuizen zodat dementerende bejaarden wat beters hadden om tegenaan te kletsen :)
"Een menschenhater, menschenschuwend mensch, die niet gaarne andere menschen ziet; een wonderlijk, ongezellig mensch, vijand van alle vrolijkheid.'
"My voice is nothing, my thoughts are nothing, in many respects I'm like you; nothing"
pi_93954780
Als wij ze kunnen herkennen aan de pupillen waarom gebruiken ze dan geen lenzen. Het zijn toch intelligente wezens of mis ik iets?
pi_93955032
quote:
15s.gif Op vrijdag 11 maart 2011 13:51 schreef ManianMan het volgende:
Als wij ze kunnen herkennen aan de pupillen waarom gebruiken ze dan geen lenzen. Het zijn toch intelligente wezens of mis ik iets?
Ik denk dat die pupillen voornamelijk komt door belichting.
If not now, then when.
pi_93956329
quote:
1s.gif Op vrijdag 11 maart 2011 13:56 schreef Yuri_Boyka het volgende:

[..]

Ik denk dat die pupillen voornamelijk komt door belichting.
Je zal uiteraard merken aan mijn post dat ik sceptisch opgesteld ben jegens reptilians.

Het eerste argument was dat ze lenzen kunnen gebruiken om hun rare ogen te verbergen. Naast het feit dat bijna alleen mensen uit Amerika geconfimd worden als reptilians. Het lijkt mij een broodje aap waar de fantasie te loop gaat en ook nog eens richting het mystieke Egypte en Griekenland loopt.
  zondag 13 maart 2011 @ 01:35:38 #154
298794 VictoriaIntegrity7
..with a ninja mind
pi_94029764
Reptilians....

Ik schijn er 1 te zijn O+ . Althans volgens sommige theorieën dan.
Ik heb niet het hele topic gelezen :O maar eh is Rhesus negatief (=reptilian of blood of the gods) al aan bod gekomen?

Zoja? oke sorry voor deze overbodige post dan..

En nee dit is geen: ik-ben-een-baas-want-ik-ben-een-reptilian-post :(

Maar stiekem toch: O+ O+ :X
I can't see through walls.. but I can kick your ass.
  zondag 13 maart 2011 @ 01:55:28 #155
298794 VictoriaIntegrity7
..with a ninja mind
pi_94030458
Er zijn op het internet vele communities te vinden die enkel toegankelijk zijn voor rhesus negatieven.
Ik wilde wel eens weten waarom ik zo'n zeldzame bloedgroep had (combi B met RH negative= 1,8 % vd wereld) en stuitte op reptilianverhalen etc.
Ik heb me ook lid gemaakt van een zo'n Rh negative-site. Er zijn echt belachelijk veel mensen (terecht) bezig met de vraag: waarom wordt ons niet verteld waar wij vandaan komen...

Gelukkig komen er wel steeds meer wetenschappelijke feitjes naar boven... maar er is nog steeds een boel onduidelijk.
De nazi's waren bijvoorbeeld ook heel erg bezig met onderzoeken naar de Rhesus-factor.
Somige mensen durven zelfs te stellen dat het wel heel vreemd is dat amper 2 jaar na de ontdekking van de rhesus-factor de hollocaust uitbrak.

Rhesus-positief = te herleiden naar de Rhesus aap en
Rh-negatief= te herleiden naar???
door bep. ander dna bij een Rh neg mens...hebben zij vaak een xtra staartbotje, lage bloeddruk en lage temperatuur. (daar komt waarsch. het reptilian-idee vandaan.)

En zo is er nog een hele lijst aan kenmerken

Het blijft natuurlijk vreemd dat een rhesus negatieve vrouw zonder anti-D shot maar 1 X zonder ernstig risico kan bevallen van een rhesus postief kind. Daarna komen er antistoffen in het bled waardoor een Rh- vrouw een Rh+kind afstoot.

Dit gebeurd nog niet eens bij een paard die van een ezel een veulen krijgt. Vandaar dat er gesproken wordt over twee soorten mens.

En een klein beetje 'info'...maar googlen op Rhesus negative icm reptilians of maria magdalena geven je ook veel links waar mogelijk meer in staat:

http://www.rhesusnegative.net/work/royal-egyptian-bloodlines/

http://www.greatdreams.com/reptlan/rhneg.htm

http://www.unexplainable.net/artman/publish/article_12014.shtml

I can't see through walls.. but I can kick your ass.
pi_94035703
Bijzonder fascinerende post, dank :)
Voltaire.
  zondag 13 maart 2011 @ 07:10:09 #157
8372 Bastard
Persona non grata
pi_94035723
Leuke topic wending. :)
The truth was in here.
pi_94035728
Jij ben nog laat op ;)
Voltaire.
  zondag 13 maart 2011 @ 07:14:33 #159
8372 Bastard
Persona non grata
pi_94035736
quote:
1s.gif Op zondag 13 maart 2011 07:12 schreef truepositive het volgende:
Jij ben nog laat op ;)
AL op :X
The truth was in here.
pi_94035742
Te gek, moet je werken morgen?

En om weer OT te gaan, ik ben echt gefascineerd door de links van victorial.
Voltaire.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')