Als ik het zo lees van Vic. ben ik er ook eenquote:Op zondag 13 maart 2011 16:18 schreef schommelstoel het volgende:
VictoriaIntegrity7
Je bent een sleeper, je weet zelf nog niet dat je het bent.
Een sleeper is een reptilian die 'nog' niet weet dat hij/zij een reptilian is.quote:
En als je het wel weet, wat dan? (en ja dat is een serieuze vraag).quote:Op zondag 13 maart 2011 16:34 schreef schommelstoel het volgende:
[..]
Een sleeper is een reptilian die 'nog' niet weet dat hij/zij een reptilian is.
Vandaar sleeper.
Pics van TS!quote:Op zondag 13 maart 2011 16:54 schreef VictoriaIntegrity7 het volgende:
oke zelf al even gezocht op google: reptilian sleeper.
Oké funny (i quess) maareh er zijn ook filmpjes over dat reptilians mooie mensen zijn![]()
Dat denk ik ook wel eigenlijk
Dan ben je wakker, en bewust van jou reptilian bestaan.quote:Op zondag 13 maart 2011 16:53 schreef Ceased2Be het volgende:
[..]
En als je het wel weet, wat dan? (en ja dat is een serieuze vraag).
quote:Op zondag 13 maart 2011 17:02 schreef schommelstoel het volgende:
[..]
Pics van TS!
Ja, ze zijn bewust mooi, zodat ze het ver zullen schoppen.
Bewust mooi? Hoe doen ze dat dan?quote:Op zondag 13 maart 2011 17:02 schreef schommelstoel het volgende:
[..]
Pics van TS!
Ja, ze zijn bewust mooi, zodat ze het ver zullen schoppen.
Selectief neuken, gedaanteverandering (plastische chirurgie) ?quote:Op zondag 13 maart 2011 17:04 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
[..]
Bewust mooi? Hoe doen ze dat dan?
Dat leek me nogal duidelijk, mijn vraag was meer bedoeld voor daarna...quote:Op zondag 13 maart 2011 17:02 schreef schommelstoel het volgende:
[..]
Dan ben je wakker, en bewust van jou reptilian bestaan.
Wat bedoel je met "daarna"?quote:Op zondag 13 maart 2011 17:05 schreef Ceased2Be het volgende:
[..]
Dat leek me nogal duidelijk, mijn vraag was meer bedoeld voor daarna...
Ik bedoel, je komt erachter dat je reptilian bent. (ik geloof er geen ruk van verder, maar even voor de discussie). De dag erna sta je gewoon weer op als iedere andere dag, je ploetert nog een jaar of 60 door en sterft aan ouderdom?quote:
Als je het weet, ben jij je meer bewust van je reptilian kunnen.quote:Op zondag 13 maart 2011 17:10 schreef Ceased2Be het volgende:
[..]
Ik bedoel, je komt erachter dat je reptilian bent. (ik geloof er geen ruk van verder, maar even voor de discussie). De dag erna sta je gewoon weer op als iedere andere dag, je ploetert nog een jaar of 60 door en sterft aan ouderdom?
Wat heeft het dan voor meerwaarde of je weet dat je reptilian bent of niet?
Afgezien van het feit dat je dan op speciale website mag om met je mede-reptillian-sleepers te gaan discussiëren over wat 'men' wel niet allemaal met je van plan is...
Kijk als ik ongegeneerd zo rond kon lopen:quote:Op zondag 13 maart 2011 17:11 schreef schommelstoel het volgende:
[..]
Als je het weet, ben jij je meer bewust van je reptilian kunnen.
Kracht, geheugen, en zicht.
Dus zal je het ook kunnen gebruiken.
Tenminste, dat zijn de ideeén
Oh zo , dus niet in de rondte n..........n, maar selecteren op uiterlijk? Dan is dat toch niet altijd helemaal gelukt, als ik sommige foto's zie van tot Reptillians bestempelde mensenquote:Op zondag 13 maart 2011 17:05 schreef ManianMan het volgende:
[..]
Selectief neuken, gedaanteverandering (plastische chirurgie) ?
Reptilians hebben toch ook een hogere kans op succes, de meeste "confirmd reptilians" leven in de hogere klassen van de samenleving.quote:Op zondag 13 maart 2011 17:11 schreef schommelstoel het volgende:
[..]
Als je het weet, ben jij je meer bewust van je reptilian kunnen.
Kracht, geheugen, en zicht.
Dus zal je het ook kunnen gebruiken.
Tenminste, dat zijn de ideeén
quote:vwb die Maria theorie... volgens diezelfde theorie (uiteengezet in 'Holy Blood, Holy Grail' zou Maria in Frankrijk terechtgekomen zijn (en daar gebleven). Ik heb nergens een link gezien naar Baskenland...
quote:"Part of legend of Merovignian....is that the beginning of the bloodline came from a sea creature that came out of ocean in Mediterranian his name Merovee.....Merovee was a semi supernatural figure worthy of classical 'myth' Merovee was born of TWO FATHERS....when already pregnant by her husband King Clodio Merovee's Mother supposedly went swimming in the ocean in the water she is said to have been seduced and or raped by an unidentified marine creature from beyond the sea Beast of Neptune similar to a quinotaur" -Holy Blood Holy Grail...BA
Alleen als de berichten echt waar mogen zijn, Ja ze hebben vaak een hogere baan, functie.quote:Op zondag 13 maart 2011 17:15 schreef ManianMan het volgende:
[..]
Reptilians hebben toch ook een hogere kans op succes, de meeste "confirmd reptilians" leven in de hogere klassen van de samenleving.
Of worden ze daar vaker gezien omdat de meeste mensen alles wantrouwen wat succesvoller is dan zijzelf?quote:Op zondag 13 maart 2011 17:15 schreef ManianMan het volgende:
[..]
Reptilians hebben toch ook een hogere kans op succes, de meeste "confirmd reptilians" leven in de hogere klassen van de samenleving.
quote:The Hebrew letters for the Tribe of Dan forms the number 17, and the sigma for 17 is 153.
Had hier iemand humor bij het benamen van Haplo groepenquote:John 21:11
Simon Peter went up, and drew the net to land full of great fishes, an hundred and fifty and three: and for all there were so many, yet was not the net broken.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |