en waar komen die vandaan? hindoestan?quote:Op vrijdag 10 juli 2009 11:35 schreef Metro2005 het volgende:
heb maar 1 keer een buitelandse gehad, een hindoestaanse en dat was best een beest in bed.
quote:Op vrijdag 10 juli 2009 11:46 schreef RemcoDelft het volgende:
En voor de bomenknuffelaars:
[ afbeelding ]
quote:Op vrijdag 10 juli 2009 11:46 schreef RemcoDelft het volgende:
En voor de bomenknuffelaars:
[ afbeelding ]
Deze kwam uit india geloof ikquote:
oke....en dan is er natuurlijk de overtreffende trapquote:Op vrijdag 10 juli 2009 11:57 schreef SadKingBilly het volgende:
Schijnt dat Thaise kindprostituees het er erg goed afbrengen in bed. En zijn nog spotgoedkoop ook.
Juist. Uit de Hollandse klei getrokken of van exotische makelij zegt niks. De ene Thai kan een enorme geile donder zijn en de volgende een strijkplank zonder initiatief. Is niet nationaliteit- maar persoonsgebonden.quote:Op vrijdag 10 juli 2009 12:30 schreef Armageddon het volgende:
Het maakt geen reet uit waar ze vandaan komen volgens mij. Je moet het net treffen.
Doe eens niet zo politiek correct.quote:Op vrijdag 10 juli 2009 12:32 schreef Copycat het volgende:
[..]
Juist. Uit de Hollandse klei getrokken of van exotische makelij zegt niks. De ene Thai kan een enorme geile donder zijn en de volgende een strijkplank zonder initiatief. Is niet nationaliteit- maar persoonsgebonden.
Dat doodstraf beleid in Thailand moet duidelijk nog wat uitgebreid worden.quote:Op vrijdag 10 juli 2009 11:57 schreef SadKingBilly het volgende:
Schijnt dat Thaise kindprostituees het er erg goed afbrengen in bed. En zijn nog spotgoedkoop ook.
Is dat zo?quote:Op vrijdag 10 juli 2009 12:38 schreef eleusis het volgende:
Iedereen weet dat Tamils het beste nuecken. Ze worden niet voor niets regelmatig betiteld als Tamil-tijger.
Was iedereen maar zo wijs als wij.quote:Op vrijdag 10 juli 2009 12:32 schreef Copycat het volgende:
[..]
Juist. Uit de Hollandse klei getrokken of van exotische makelij zegt niks. De ene Thai kan een enorme geile donder zijn en de volgende een strijkplank zonder initiatief. Is niet nationaliteit- maar persoonsgebonden.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
Ja... echt!
Daar zitten heel wat vooroordelen in verwerkt. Mijn ervaring is dat je binnen elke bevolkingsgroep dames met een hoger/lager libido hebt die zich preutser/mnder preuts gedragen.quote:Op vrijdag 10 juli 2009 12:41 schreef SeLang het volgende:
Toch zijn er naar mijn (beperkte) ervaring best algemene verschillen tussen bevolkingsgroepen. Zuid Amerikaansen zijn gemiddeld zeer warm en passioneel en geen zorgen voor morgen. Wat mij betreft zijn die het beste in bed. Oost Azie is veel minder passioneel, meer rationeel en lange termijn gericht. Noordwest Europa zit daar wat tussenin.
wat ben jij dan een groningse allochtoon oid? Het is allochtonen en verder turkse, marokkaanse, surinaamse en chinese.quote:Op vrijdag 10 juli 2009 11:19 schreef Salah-al-Din het volgende:
Turksen? Marokkaansen? Surinaamsen? Chinesen? ....?
Geen vooroordelen maar gebaseerd op ervaring met een (zeer) beperkt aantal samples. En uiteraard zijn er enorme verschillen tussen individuen, maar dat is niet zo interessant. Het interessante is of er algemene trends bestaan. Volgens mij is dat wel het geval.quote:Op vrijdag 10 juli 2009 13:07 schreef S_1980 het volgende:
[..]
Daar zitten heel wat vooroordelen in verwerkt. Mijn ervaring is dat je binnen elke bevolkingsgroep dames met een hoger/lager libido hebt die zich preutser/mnder preuts gedragen.
Zuid-Oost Azie is iets anders dan Oost Azie he. Oost Azie is meer China/Korea/Japan/Taiwan (zo wordt dat meestal gedefinieerd). Zuidoost Azie is meer Filippijnen, Indonesie, Thailand e.d. Filippijnen bijvoorbeeld zijn erg warmbloedig. Ik heb daar echter alleen vriendschaps ervaring mee.quote:Zuid-Oost Azie heeft op mij net zo'n warme indruk gemaakt als Zuid-Amerika wat dat betreft. Ach, ik houd nu eenmaal van non-blondes.
Inderdaadquote:Op vrijdag 10 juli 2009 13:23 schreef FP128 het volgende:
De beste allochtonen in bed zijn mensen uit voormalig Joegoslavie en de rest vd Balkan. Kortom *IK*
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Mij mag je er voor wakker maken.
Ik heb al jaren een halfbloed-exemplaar.quote:Op vrijdag 10 juli 2009 12:01 schreef Keltie het volgende:
1x een Indonisische gehad.. Alles daarna was minder
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |