Zwemze! en veel plezier!quote:Op vrijdag 10 juli 2009 14:44 schreef kwakveense het volgende:
nou damesch, ik ga me naar het zwembad begeven. toedeloe!
Niet. We gaan namelijk nu.quote:Op vrijdag 10 juli 2009 14:49 schreef cyclechick het volgende:
Zwemze! en veel plezier!
Hoeveel hebben jullie gister gezwommen eigenlijk?
Ohhh ik vond het al zo fanatiek dat jullie gelijk vandaag alweer gingenquote:
quote:Op vrijdag 10 juli 2009 15:07 schreef cyclechick het volgende:
[..]
Ohhh ik vond het al zo fanatiek dat jullie gelijk vandaag alweer gingen
Vuilniszak leegmaken! Kun je meteen doen als je de koelkast hebt nagelopenquote:Op vrijdag 10 juli 2009 15:52 schreef motorbloempje het volgende:
dom
had nog een banaantje gehaald om bij de fruitsalade te doen.. vergeten
even een lijstje aan het maken nu voor dingen die ik morgenochtend voor vertrek nog wil doen:Bed verschonen (bij terugkomst schoon bed! )
Laptops opruimen Stekkers uit stopcontact (behalve van koelvriescombi) Ramen dicht Sleutels die nog her en der slingeren opbergen Koelkast nalopen Planten (gelukkig vetplanten) water geven
Wat mis ik nog?
Ben echt benieuwd hoe je het vindt! Ik ga het in de vakantie nog eens voor mijn ouders maken.quote:Op vrijdag 10 juli 2009 16:34 schreef Phaidra het volgende:
Zo, weer terug van de markt! Het is Syrena's recept geworden, het vlees staat al even te pruttelen. Ben benieuwd! Erbij eten we rijst en boontjes (voor de boontjes maak ik zometeen ook nog een boemboe, maar da's niet zoveel werk meer). En ik heb spekkoek meegenomen als toetje.
De meneer belde net, of ik zin heb in een McFlurry. Uhhhm, ja lekker!![]()
Wat hebbie dan?quote:Op vrijdag 10 juli 2009 17:01 schreef XcUZ_Me het volgende:
Ik heb pilletjes. Met zo'n mooi geel stickertje op de voorkant
goedheid!quote:Op vrijdag 10 juli 2009 16:56 schreef Leintjeuh het volgende:
Zoooo. Terug uit het zwembadSamen met kwak 35 baantjes gezwommen in 35 minuten. Toen hadden we allebei een zere knie. Prima tijd om te stoppen. En ik zit heerlijk te snacken aan worteltjes met yoghurt-dip
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |