Weet ikquote:Op vrijdag 10 juli 2009 13:13 schreef Leintjeuh het volgende:
[..]
Kan niet, je bent aan de mirena toch?
Ik zou juist wel een test kopen. Dan weet je het tenminste zeker. Ik kreeg van mijn vorige pil opeens pijnlijke borsten, terwijl ik dat nooit eerder had. Toen heb ik ook maar meteen een test gehaald, anders zit je zo in de stress!quote:Op vrijdag 10 juli 2009 13:15 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
Weet ik
Maar ik ben supermisselijk, kan moeilijk opstarten, ben moe en heb last van m;n darmen.
Nou ja. Het schoot gewoon even door m'n hoofd. Maar voorlopig koop ik nog geen zwangerschapstest, hoor
Nee, ik geloof het niet. Vandaar dat ik me nog niet echt zorgen maakquote:Op vrijdag 10 juli 2009 13:17 schreef Tinkepink het volgende:
HOe is het met je borsten CF? Zie je daar ook verandering?
quote:Op vrijdag 10 juli 2009 13:12 schreef Tinkepink het volgende:
Oh, lekker, stootvlees! Wat een goed idee! Runderstoof is ook nog goed voor het ijzergehalte en relatief mager (geloof ik) Ben ook al zo moe. Maar dat kan ook komen omdat ik de afgelopen dagen visite had. Hoe gezellig het ook is, ik trek het gewoon niet om langere tijd non-stop mensen om me heen te hebben, Het maakt me bekaf, sjago en gestresst!. Maar, het was desondanks toch gezellig en de rust is nu weergekeerd
Ik dacht alquote:
Nou, dat was dan werkelijk een freudiaanse versprekingquote:
Nou als dat stootvlees is, dan wil ik niet anders meerquote:Op vrijdag 10 juli 2009 13:37 schreef MariaEtcetera het volgende:
Ik dacht alDie man van Halle Berry van gister, is da dan stootvlees? Harrr.
Ook niet van vrouwelijk stootvlees? Een mooie vrouw wordt toch ook wel een lekkere stoot genoemd? Of is dat westfries?quote:Op vrijdag 10 juli 2009 13:37 schreef Viking84 het volgende:
Zo, die is sigwaardig.
Ik houd noch van stoofvlees noch van stootvlees.
als je de friet niet eet vanavond eet je écht veel te weinig vandaag situ... ik zou er maar niet over onderhandelen, en wellicht gewoon een hele friet eten...quote:Op vrijdag 10 juli 2009 13:50 schreef SiTu het volgende:Net een restje groentenstoof van gisteren op. Ik hou zo van warme groenten of soep 's middags
![]()
Dat maakt mijn lijstje:
O: grote kom magere yoghurt met een klein scheutje vruchtenyoghurt, honing en frambozen
L: groentenstoof en een appel
T: kersen
D: waarschijnlijk halve kleine friet mayonaise met een satékroket
Best slecht. Maar alles wat ik overdag eet moest op, want anders zou ik het weggooien. Over de friet valt misschien nog te onderhandelen
Mijn lemon curd is geluktAlleen was het slimmer geweest om de zest eruit te zeven, maarja. De strik voor op de taart is daarentegen jammerlijk mislukt
Blijk ik net die ene fondant gekocht te hebben die niet lekker werkt met de tylose. Maar ik ben al op een alternatief 'design' aan het broeden.
quote:
mwah, zelfs al zit daar aardappel, of olie, of kaas door....quote:Op vrijdag 10 juli 2009 13:53 schreef motorbloempje het volgende:
ligt er ook aan wat er verder allemaal in die groentenstoof gaat me dunkt?
Ik ben wel erg laat opgestaan en heb geen honger omdat ik de halve dag met taart maken bezig benquote:Op vrijdag 10 juli 2009 13:52 schreef kwakveense het volgende:
[..]
als je de friet niet eet vanavond eet je écht veel te weinig vandaag situ... ik zou er maar niet over onderhandelen, en wellicht gewoon een hele friet eten...
Nou, niet zo ver. Ik had gisteravond netjes marsepein gekleurd en er een tylose-alternatiefje bijgegooid. Net een uur lang lussen zitten maken, maar omdat het echt nog steeds als gewone marsepein voelde, de gok genomen om het in de oven te laten drogen op 40 graden. Toen stortten ze in (had ik eigenlijk ook wel verwacht, maar ik zag geen alternatief).quote:Op vrijdag 10 juli 2009 14:03 schreef DevilsAndDust het volgende:
Hoe ver ben je met je taart, SiTu? Wel een foto posten hč!
Wat zat er op??quote:Op vrijdag 10 juli 2009 14:08 schreef XcUZ_Me het volgende:
Klinkt lekker co! Ik heb ook 2 crackers fo'lunch gehad!
Om de een of andere reden klinkt een patatje stootvlees erg vies nuquote:Op vrijdag 10 juli 2009 14:07 schreef conleche het volgende:
Ik dacht bij stootvlees meer aan het apparaat zelf, maar dit is ook goed.
Als je kou wilt moet je naar Zweden gaanquote:Op vrijdag 10 juli 2009 14:11 schreef motorbloempje het volgende:
http://www.weersverwachting.info/index.php?pagina=frankrijk
het wordt warm in France
Dus je wilt lussen maken van marsepein met tylose? Dat moet je echt wel een paar dagen laten drogen dan hoor!quote:Op vrijdag 10 juli 2009 14:07 schreef SiTu het volgende:
[..]
Nou, niet zo ver. Ik had gisteravond netjes marsepein gekleurd en er een tylose-alternatiefje bijgegooid. Net een uur lang lussen zitten maken, maar omdat het echt nog steeds als gewone marsepein voelde, de gok genomen om het in de oven te laten drogen op 40 graden. Toen stortten ze in (had ik eigenlijk ook wel verwacht, maar ik zag geen alternatief).
Dus nu worden het waarschijnlijk bloempjes en bijtjes () ofzo
Niks bijzonders. Halve plak 30+ kaas en op de andere banaan-/appelstroop.quote:
Noorwegenquote:Op vrijdag 10 juli 2009 14:18 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Als je kou wilt moet je naar Zweden gaan.
ik laat me door jou niet naar een ander land sturenquote:Op vrijdag 10 juli 2009 14:18 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Als je kou wilt moet je naar Zweden gaan.
quote:Op vrijdag 10 juli 2009 14:20 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
ik laat me door jou niet naar een ander land sturen
quote:Op vrijdag 10 juli 2009 14:23 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Moet jij nodig zeggen met je Noorwegenpost.
Nee, ik ben gewoon GA fanquote:Op vrijdag 10 juli 2009 14:46 schreef conleche het volgende:
Fietsbeeb, heb je iemand speciaals op het oog??
Je onderschrift!! Moest je toen ook zo huilen? Was een mooie aflevering!
Zwemze! en veel plezier!quote:Op vrijdag 10 juli 2009 14:44 schreef kwakveense het volgende:
nou damesch, ik ga me naar het zwembad begeven. toedeloe!
Niet. We gaan namelijk nu.quote:Op vrijdag 10 juli 2009 14:49 schreef cyclechick het volgende:
Zwemze! en veel plezier!
Hoeveel hebben jullie gister gezwommen eigenlijk?
Ohhh ik vond het al zo fanatiek dat jullie gelijk vandaag alweer gingenquote:
quote:Op vrijdag 10 juli 2009 15:07 schreef cyclechick het volgende:
[..]
Ohhh ik vond het al zo fanatiek dat jullie gelijk vandaag alweer gingen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |