Op funkybox staat zowel een oranje als een groene...quote:Op vrijdag 10 juli 2009 11:18 schreef _Bar_ het volgende:
ik zoek dus weer of een oranje of een zachtgroen gekleurde
Lekker lastig dus.
haha, maakt niet uit hoor (ik lees ook lang niet alles want ik ben niet iedere dag online)quote:Op vrijdag 10 juli 2009 11:25 schreef RockabeIIa het volgende:
Oh, lily... Ik had er overheen gelezen.ik hoop dat je gauw gaat genieten
Jij zei 'zal ik hem voor je bewaren' en ik zei 'ja'. Dacht ik?quote:Op vrijdag 10 juli 2009 12:49 schreef Troel het volgende:
Be, had je nog gezien van die Zwitsaldoos? Of heb ik over je antwoord heengelezen?
Dan heb ik er dus inderdaad overheen gelezenquote:Op vrijdag 10 juli 2009 12:56 schreef Brighteyes het volgende:
[..]
Jij zei 'zal ik hem voor je bewaren' en ik zei 'ja'. Dacht ik?
Kom ik in mijn verlof wel een keertje jouw kant op om hem op te halen.
Hier heeft trouwens de nesteldrang wel aardig toegeslagen. Stel, stel stel... het wurm mág namelijk wel gewoon over 3 weken al komen.
Vanmorgen maar even de vloer in de babykamer gedweild en de prenatal doos uitgepakt op de vensterbank gezet.
Ik kan het niet uit staan dat ik verder niks kan zonder F. erbij. Zit echt op hete kolen ineens.
Maar mss dat we vanavond alvast wat dingetjes samen gaan doen.
Nope geen extra kosten.quote:Op vrijdag 10 juli 2009 12:28 schreef amaranta het volgende:
FTA hartelijk gefeliciteerd met de geboorte van Finn!
Ymme, ik vind het ook wel luxe. En natuurlijk erg lief van je VK dat ze zo meedenkt. Brengt het nog extra kosten met zich mee? Of??
Asyniur, 60 dagen is ook een mijlpaal!
Me NIcole! Vandaag of morgen lijkt me goed plan.
Veel meldplichtigen ja!!
Die boxen zijn leuk maar ik vind ze best prijzig.Kun je ze ook ergens anders goedkoper krijgen??
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |