Nee, de link Rwanda - Cheadle wel. Cheadle speelde de hoofdrol in Hotel Rwanda.quote:Op vrijdag 10 juli 2009 14:33 schreef starla het volgende:
De link hutu > negert is natuurlijk snel gemaakt.
Moest na jou vraag meteen aan die film Hotel Rwanda denken vandaar!quote:Op vrijdag 10 juli 2009 14:32 schreef mr_anonimous het volgende:
Don Cheadle
Ik maak hem wel snelquote:Op vrijdag 10 juli 2009 14:34 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
Nee, de link Rwanda - Cheadle wel. Cheadle speelde de hoofdrol in Hotel Rwanda.
Ik ben een nogal machotype maar mijn ex zei dat ze mij hevig geėmotioneerd zag bij die scene dat die Westerlingen weg werden gehaald en dat die Afrikanen moesten blijven.quote:Op vrijdag 10 juli 2009 14:34 schreef mividaloca het volgende:
[..]
Moest na jou vraag meteen aan die film Hotel Rwanda denken vandaar!
Ik heb wel meerdere keren even een traantje laten lopen.. die scene dat ze over die lijken rijden..quote:Op vrijdag 10 juli 2009 14:37 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
Ik ben een nogal machotype maar mijn ex zei dat ze mij hevig geėmotioneerd zag bij die scene dat die Westerlingen weg werden gehaald en dat die Afrikanen moesten blijven.
Ja sorry. Internet van steeds weg ivm reparaties van UPC.quote:
Dat is correct maar niet het antwoord wat ik zocht. De film ontleent zijn titel aan iets anders.quote:
Daar was ik al bang voor.quote:Op vrijdag 10 juli 2009 15:00 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
Dat is correct maar niet het antwoord wat ik zocht. De film ontleent zijn titel aan iets anders.
Wel aan elkaar verwant maar niet hetzelfde.quote:
Nee, St Elmo's fire is eigenlijk het omgekeerde van een bolbliksem..... mompelt ook iets over een vulkaan.quote:
'Bliksem' vanuit een vulkaan de lucht in?quote:Op vrijdag 10 juli 2009 15:08 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
Nee, St Elmo's fire is eigenlijk het omgekeerde van een blikseminslag..... mompelt ook iets over een vulkaan.
Nee geen bliksem, niet vanuit een vulkaan maar de restquote:Op vrijdag 10 juli 2009 15:09 schreef De_Hertog het volgende:
[..]
'Bliksem' vanuit een vulkaan de lucht in?
Een ontlading van electriciteit vanaf de zee naar de lucht?quote:Op vrijdag 10 juli 2009 15:11 schreef mr_anonimous het volgende:
Je moet het meer zien als een fenomeen gelijk aan een vulkaanuitbarsting....
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |