Naked truthquote:Op vrijdag 10 juli 2009 16:47 schreef Siniti het volgende:
Oh fuck was dat niet iets met Naked Truth?
Naked Truth
Naked Truth II
Naked Truth III?
Ik niet, die TVP was terug vind postquote:Op vrijdag 10 juli 2009 16:47 schreef De_Hertog het volgende:
Siniti, jij moet nog even zeggen wie die TVP vraag goed had trouwens.
The Naked Truthquote:
No problem, vond het wel lachen. En hij was de eerste die het zei, dus is helemaal eerlijkquote:Op vrijdag 10 juli 2009 16:48 schreef Siniti het volgende:
Oh BasOne had em goed, had expres deze vraag gevraagd aan het begin van het topic in de hoop dat mensen tvp's zouden plaatsen
Sorry Hertog
Niet een cd winkel in glippen en dan het goede antwoord geven hequote:Op vrijdag 10 juli 2009 16:51 schreef mr_anonimous het volgende:
Ik ga boodschappen doen.....
Naked III : The Smell of Fear.....quote:
Nope...quote:
quote:Op vrijdag 10 juli 2009 16:46 schreef Siniti het volgende:
[..]
Luister je dan alleen muziek van jouw eigen tijd? Dan mis je wel veel hoor
okeej okeej.. lame excuse om te zeggen dat ik niks van de Golden Earring afweetquote:Eerste album is uit 1992, hoe oud ben je O.o
Fysiek of mentaal?quote:Op vrijdag 10 juli 2009 16:55 schreef Terpentin07 het volgende:
Wat is eigenlijk de gemiddelde leeftijd hier?
In that case:quote:
Nee, ik heb dat gevoel meer bij anderen.quote:Op vrijdag 10 juli 2009 16:58 schreef Terpentin07 het volgende:
[..]
Hmmm je voelt je dus jonger dan je bent?
quote:Op vrijdag 10 juli 2009 16:58 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
In that case:
[ afbeelding ]
Eyyy How You Doing?
checken mag altijd ..alleen je mag het antwoord niet hier meer neerzetten dan, maar dat wist je welquote:Op vrijdag 10 juli 2009 17:11 schreef mividaloca het volgende:je mag niet googlen enzo.. mag ik wel gewoon ff onze cd-collectie checken 100% zeker dat mijn pa hem heeft staan
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |