PIN-code gebruiken om de chip op te laden.quote:Op vrijdag 10 juli 2009 00:57 schreef TeringHenkie het volgende:
Iedereen loopt stylo met zijn oranje ING-pasje rond, en ik moet nog steeds pinnen met m'n blauwe ouwe![]()
Klacht: Ik heb nog steeds geen oranje ING-pasje ontvangen per post![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Subvraag: Moet je als je wil chippen met je nieuwe pas de PIN-code gebruiken of krijg je daarvoor een CHIPcode?
quote:Op vrijdag 10 juli 2009 00:58 schreef Druktemaker het volgende:
KNEUS!
Die heb ik al sinds 10000 jaar geleden.
ING internetbankieren p0wntz0rs wel hardquote:
Kut! ik heb 'm al. Of komen de Überkoele mensen eerst?quote:Op vrijdag 10 juli 2009 01:03 schreef FixYou het volgende:
Krijg je nog wel, de passen worden in fasen verstuurd. De coole mensen krijgen hem als laatst.
Bij de Rabobank ook, en alles vanaf de Rabobank naar andere banken gaat lekker snel, behalve naar de Postbank, nu dus INGquote:Op vrijdag 10 juli 2009 01:03 schreef TeringHenkie het volgende:
[..]
ING internetbankieren p0wntz0rs wel hardtussen twee ING-rekeningen wordt geld instant bijgeschreven
quote:Op vrijdag 10 juli 2009 01:36 schreef sneijdert het volgende:
Rabobank is voor mensen die als kind zijn misbruikt. in een boerendorp zijn opgegroeid
Rabobank is voor mensen die als kind zijn misbruikt. zittend plassen
Rabobank is voor mensen die als kind zijn misbruikt. hockeyhoeren & fietshomo's
Kankervet dit was mn duizendste postquote:
boh gek gefeliciteerd meng wat een prestatie dit moeten we vierenquote:Op vrijdag 10 juli 2009 02:14 schreef Joran-Joran het volgende:
[..]
Kankervet, dit was mn duizendste post
Dat gezeik daarover altijd. It takes two to tango....quote:Op vrijdag 10 juli 2009 01:06 schreef MacorgaZ het volgende:
[..]
Bij de Rabobank ook, en alles vanaf de Rabobank naar andere banken gaat lekker snel, behalve naar de Postbank, nu dus ING.
quote:Op vrijdag 10 juli 2009 08:24 schreef Walter81 het volgende:
Ik kreeg vorige week eindelijk een ING pas. En het ergste: ik WIL geen pas. Dat is een rekening waar ik geen geld van opneem. Maar ik krijg wel een pas, waar ik ieder kwartaal ofzo voor moet betalen (zakelijke rekening). Heb m'n nieuwe pas meteen bij m'n oude nog nooit gebruikte pas gelegd.
Fortis is ook een kutbank trouwens. Ooit had ik daar een spaarrekening met paar duizend euro. Toen ik éénmalig wat geld daarvan ging opnemen, had ik natuurlijk geen pas (had ik nooit gekregen, rekening bestond al vanaf mijn geboorte, toen nog verenigde spaarbank). Zegt dat mens: "goh, er gebeurt niet veel op die rekening. Heb je niet toevallig nog een rekening bij een andere bank lopen?"
Ik: "Ja bij de Rabobank. T nummer is **** en boek t maar allemaal over. Dahag"Einde Fortis voor mij.
T was t voorstel van de Fortis zelf, om m'n geld op m'n andere spaarrekening bij de Rabobank te zetten.quote:Op vrijdag 10 juli 2009 08:28 schreef JoPiDo het volgende:
[..]
ben jij licht ontvlambaar dat je daarvoor overstapt
retro is een hypequote:Op vrijdag 10 juli 2009 09:36 schreef Salatrel het volgende:
blauw is retro![]()
ik heb ook nog de vertrouwde postbank pas
quote:Op vrijdag 10 juli 2009 00:57 schreef TeringHenkie het volgende:
Iedereen loopt stylo met zijn oranje ING-pasje rond, en ik moet nog steeds pinnen met m'n blauwe ouwe![]()
Klacht: Ik heb nog steeds geen oranje ING-pasje ontvangen per post![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Subvraag: Moet je als je wil chippen met je nieuwe pas de PIN-code gebruiken of krijg je daarvoor een CHIPcode?
quote:Op vrijdag 10 juli 2009 01:04 schreef Anchor het volgende:
[..]
Kut! ik heb 'm al. Of komen de Überkoele mensen eerst?
Dat is bazenspermaquote:Op vrijdag 10 juli 2009 12:32 schreef o.us het volgende:
Waarom staan er van die glittertjes die kleine meisjes op hun gezicht doen op de nieuwe pas?
Rabobank is voor mensen die als kind zijn misbruikt.
Hiervan was ik inderdaad op de hoogte. Daarom had ik zelf geen topic geopent hier.quote:Op vrijdag 10 juli 2009 01:03 schreef FixYou het volgende:
Krijg je nog wel, de passen worden in fasen verstuurd. De coole mensen krijgen hem als laatst.
quote:Op vrijdag 10 juli 2009 12:29 schreef FP128 het volgende:
[..]
Orange ING pasje... ben je pauper of zo?Echte kerels hebben minimaal een gouden cc.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |