quote:Op vrijdag 10 juli 2009 00:11 schreef Breathtaking het volgende:
[..]!
[..]
Ik denk dat je alsnog gewoon met fiches kunt spelen.. Of je zet een kledingstuk in ja maar dan kun je ook niet echt raisen ofzo!
Hahaha ja inderdaadquote:Op vrijdag 10 juli 2009 00:13 schreef Adolecens het volgende:
[..]
![]()
Jawel!!![]()
Je zet één sok in en als je gaat raisen twee sokken en wil je echt gaan bluffen gooi je je BH er ook nog bij!
Ik heb wel heel lang haar gehadquote:
En als je verliest moet je al die dingen in 1 keer uittrekken, win je, dan kan je de volgende twee keer verliezen..! Zo duurt een potje alleen te lang denk ik bij goeie spelersquote:Op vrijdag 10 juli 2009 00:15 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Hahaha ja inderdaad!
[..]
Ik heb wel heel lang haar gehad
Dan lijkt m'n hoofd te dik.quote:Op vrijdag 10 juli 2009 00:19 schreef Allure_ het volgende:
Nou Fas, ik heb het gevonden.
[ afbeelding ]
Dawson's Creek?quote:Op vrijdag 10 juli 2009 00:19 schreef Allure_ het volgende:
[ afbeelding ]
Dat kan echt niet, dat ziet er niet uit.quote:Op vrijdag 10 juli 2009 00:21 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Met lang haar niet, maarja dat wil je niet.
Spaar ons je wc verhalen aub.quote:Op vrijdag 10 juli 2009 00:19 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Dat plaatje in de OP...
Iets met naar de wc gaan en afvegen.
Tot je schouders kan toch welquote:Op vrijdag 10 juli 2009 00:22 schreef Fascination het volgende:
[..]
Dat kan echt niet, dat ziet er niet uit.
Ja bij haar valt dat mooi, bij mij niet.quote:Op vrijdag 10 juli 2009 00:24 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Tot je schouders kan toch wel?
[ afbeelding ]
quote:Op vrijdag 10 juli 2009 00:19 schreef Allure_ het volgende:
[ afbeelding ]
*zucht*quote:Op vrijdag 10 juli 2009 00:26 schreef Fascination het volgende:
[..]
Ja bij haar valt dat mooi, bij mij niet.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |