Chris LeDouxquote:We sang Life's A Highway
There's only one way you're gonna get through it.
When she starts to twist,
Be more like Chris.
Pull your hat down tight.
And just LeDoux it!
When that whistle blows and the crowd explodes.
And them pickup men are at your side.
They tell you "Good ride cowboy, good ride!"
Leren zul je ...quote:Op vrijdag 10 juli 2009 00:39 schreef Marurk het volgende:
Mwoah. Zit wel een beetje van in. Maar het is veels te veel.
Morgen in ieder geval vakantie.Als ik het niet verpruts, heb ik wel een mooie vakantie, anders kan ik weer gaan leren over 1,5 maand.
Zat ik net beneden, met mijn geliefde zuster... te kijken naar Rock Werchter, maar ik had hem even teruggespoeld (ja, wij hebben UPC) en toen ik zat te wachten op Kings of Leon, spoelde mijn zusje hem door en heb ik de helft gemist.quote:
quote:Op vrijdag 10 juli 2009 00:44 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Zat ik net beneden, met mijn geliefde zuster... te kijken naar Rock Werchter, maar ik had hem even teruggespoeld (ja, wij hebben UPC) en toen ik zat te wachten op Kings of Leon, spoelde mijn zusje hem door en heb ik de helft gemist.
Ben je alle dagen op Rock Werchter geweest?quote:Op vrijdag 10 juli 2009 00:44 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Zat ik net beneden, met mijn geliefde zuster... te kijken naar Rock Werchter, maar ik had hem even teruggespoeld (ja, wij hebben UPC) en toen ik zat te wachten op Kings of Leon, spoelde mijn zusje hem door en heb ik de helft gemist.
Echte seks is te moeilijk, ze nemen the easy way... chatten met oude lullen uit de VS.quote:Op vrijdag 10 juli 2009 00:43 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Haha serieus, hun zijn lelijk ofniet?
De een nog meer puisten dan de ander. Dikkoppen.
Je wilde er mee zeggen dat het voor kleine kinderen is, hè.quote:Op vrijdag 10 juli 2009 00:43 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Maar...
ik zei helemaal niets...![]()
Alleen maar dat ik het ook deed in groep 5 (oid).
Of linkerarm... hahahaha eins...!!!quote:Op vrijdag 10 juli 2009 00:41 schreef Acinonyx het volgende:
[..]
Dat is wel droevig jah, doe zullen wel een flink gespierde rechterarm hebben
quote:Op vrijdag 10 juli 2009 00:44 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Leren zul je ...
Beetje buiten in de zon gaan zitten
quote:Op vrijdag 10 juli 2009 00:42 schreef Allure_ het volgende:
Oei, deze jongen voert kei hete gesprekken in chatrooms! En hij stuurt zelfs foto's van z'n piemeltje [ afbeelding ].
kutsmiliesquote:
Nee, want dan schakel je in feite opnieuw in en dan kan niet je meer terug.quote:Op vrijdag 10 juli 2009 00:45 schreef Acinonyx het volgende:
[..]
Kon je niet opnieuw terug spoelen dan ?
Ik ben niet kankerrijk of zo hoor, ik moet nog naar Lowlands en ik heb nog maar 50 euro om mee te nemen. Natuurlijk ben ik niet naar RW geweest, idioot.quote:Op vrijdag 10 juli 2009 00:45 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
Ben je alle dagen op Rock Werchter geweest?
Maar deze jongen versiert ze via MSN, en dan gaat ie seksen in een caravanquote:Op vrijdag 10 juli 2009 00:45 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Echte seks is te moeilijk, ze nemen the easy way... chatten met oude lullen uit de VS.
Je bent nu voor mij aan het denken...quote:Op vrijdag 10 juli 2009 00:46 schreef IQM het volgende:
[..]
Je wilde er mee zeggen dat het voor kleine kinderen is, hè.
Ik kreeg eens spierpijn, maar je ligt nou ook niet erg prettig while.quote:Op vrijdag 10 juli 2009 00:47 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Of linkerarm... hahahaha eins...!!!
Met z'n rechterhandquote:Op vrijdag 10 juli 2009 00:47 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Maar deze jongen versiert ze via MSN, en dan gaat ie seksen in een caravan.
Ik las er gewoon iets gemeens in, that's all.quote:Op vrijdag 10 juli 2009 00:48 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Je bent nu voor mij aan het denken...
![]()
Dat hoeft niet hoor
Ik ben niet gemeen.quote:Op vrijdag 10 juli 2009 00:49 schreef IQM het volgende:
[..]
Ik las er gewoon iets gemeens in, that's all.![]()
Ik lees een boek over een seksverslaafde man, ben trouwens net begonnen, het is van de schrijver van Fight Club. Goed boek dusver. Hij heeft nu seks met Nico, een meisje, ook seksverslaafd en dan neuken ze in de kerk waar ze eigenlijk therapie moeten krijgen. Ik moest lachen.quote:Op vrijdag 10 juli 2009 00:47 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Maar deze jongen versiert ze via MSN, en dan gaat ie seksen in een caravan.
Quote je wel de goede?quote:Op vrijdag 10 juli 2009 00:49 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Ik kreeg eens spierpijn, maar je ligt nou ook niet erg prettig while.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |