serious right?quote:Op vrijdag 10 juli 2009 16:01 schreef ColtZ40 het volgende:
[..]
En het probleem is? Heb net 955 km gereden.
Om 9:37 kwam ik voorbij Hockenheim er was geen fuck te doen.... En toen bezefde ik dat dat het op de Nürburgring te doen was.![]()
Laatste minuut nog meegepiktquote:Op zaterdag 11 juli 2009 11:49 schreef Party_P het volgende:
[..]
beetje laat maar: http://racingtv.tk/ en dan in lijstje: F1/GP2
Gemiddelde wat?quote:Op zaterdag 11 juli 2009 12:40 schreef ElmarO het volgende:
[..]
Helemaal niet. Webber voor de winst.
Gemiddelde VT's GP Duitsland:
[ afbeelding ]
[/edit]quote:Op vrijdag reed alleen Lewis Hamilton nog met de nieuwe onderdelen op de MP4-24, maar vandaag (zaterdag) zal ook Heikki Kovalainen de beschikking krijgen over enkele van de nieuwe onderdelen. De Fin zal naar alle waarschijnlijkheid echter niet hetzelfde tempo als zijn teamgenoot kunnen rijden, omdat nog niet alle onderdelen beschikbaar zijn voor hem.
Ik denk dat het de gemiddelde positie is in vrije trainingen?quote:Op zaterdag 11 juli 2009 12:52 schreef nils7 het volgende:
Gemiddelde wat?
Ronde tijd zie ik er niet in sorry
Ja mooie beelden, maar bij de NOS ookquote:
moeilijke keus momenteelquote:Op zaterdag 11 juli 2009 13:05 schreef Atreidez het volgende:
[..]
Ja mooie beelden, maar bij de NOS ookSchleck en Evans weg in een kopgroep.
Yup, was ik er vergeten bij te zetten.quote:Op zaterdag 11 juli 2009 13:04 schreef Atreidez het volgende:
[..]
Ik denk dat het de gemiddelde positie is in vrije trainingen?
die heb ik ook gevondenquote:Op zaterdag 11 juli 2009 13:39 schreef Atreidez het volgende:
We gaan zo beginnenVoor degene die de tour in de gaten willen houden, de NOS heeft een goeie stream op de site hoor.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |