"Toen de politie uitgerukt was...."quote:Op donderdag 9 juli 2009 22:38 schreef Goofisch het volgende:
Daar had ik geen nummer van. en bovendien stond ik in het park met me iphone. en daar werkte de 3G natuurlijk niet.
toen ik de politie zelf vroeg vertelde ze me dat ik dit eventueel kon vinden op internet.
kan toch niet. Ze maken er geen geld op en dus is het niet intressant om uit te rukken blijkbaar..
een soort van kapje die je over hun bek doet. zo kunnen ze niet zenuwachtig blaffen. en bovendien kan je ze veilig doodtrappen.quote:
quote:
quote:Op donderdag 9 juli 2009 22:40 schreef Goofisch het volgende:
[..]
een soort van kapje die je over hun bek doet. zo kunnen ze niet zenuwachtig blaffen. en bovendien kan je ze veilig doodtrappen.
[ afbeelding ]
geloof ik graag dat mensen ze zo maken.. Maar dan nog. die kaken van dat beest zijn in staat behoorlijk wat blijvend letsel toe te brengen.quote:Op donderdag 9 juli 2009 22:42 schreef shmoopy het volgende:
Ik vind het wel goed dat je iig gebeld hebt.
Pitbull-achtigenbezitters-honden-worden-niet-vals-geboren-maar-vals-gemaakt-tekkels-zijn-gevaarlijker- kom d'r maar in!
quote:
Omdat:quote:Op donderdag 9 juli 2009 22:56 schreef Frikadel_Speciaal het volgende:
Maar waarom zou een hond met zo'n ding rond moeten lopen in t park?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Alle moslimterroristen, of ja een heleboel, die zijn bereid te sterven voor een hoger doel, want dan mogen ze maagden neuken, minstens een honderdtal, maar dat is nog altijd minder als ik met carnaval.
Omdat ie anders het risico loopt dat ik `m een doodschop tegen zijn lelijke hondenharses geef als ie te dicht in de buurt van een kind komt?quote:Op donderdag 9 juli 2009 22:56 schreef Frikadel_Speciaal het volgende:
Maar waarom zou een hond met zo'n ding rond moeten lopen in t park?
quote:Op donderdag 9 juli 2009 23:07 schreef Goofisch het volgende:
[..]
Omdat:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Beetje bloederig dus spoiler:En dan kolven ze gelijk t bloed op ofzo?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Zo droog hequote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |