Dat wil ik dan wel eens proeven danquote:Op donderdag 9 juli 2009 20:47 schreef Murmeli het volgende:
pittiger dan ikke
Is de meloen al op? Watermeloen?quote:
Metal = foute muziek?quote:Op donderdag 9 juli 2009 20:49 schreef ThE_ED het volgende:
Fucking metal!
Echt ik ben in zo'n goede bui van zeer foute muziek.
Want dan?quote:Op donderdag 9 juli 2009 20:49 schreef Lotusss het volgende:
Potverdorie... had veel eerder moeten zeggen dat ik (technische) informatica studeer
foei tijn!! jij mag geen insinuerende opmerkingen maken tegen mijquote:Op donderdag 9 juli 2009 20:49 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Dat wil ik dan wel eens proeven dan
quote:Op donderdag 9 juli 2009 20:50 schreef ThE_ED het volgende:
[..]
Wel met deze teksten
Eatin' ain't cheatin'!
Hahahaquote:Op donderdag 9 juli 2009 20:49 schreef Lotusss het volgende:
Potverdorie... had veel eerder moeten zeggen dat ik (technische) informatica studeer
Post ze hier dan ook maarquote:Op donderdag 9 juli 2009 20:49 schreef ThE_ED het volgende:
Fucking metal!
Dat ligt eraan wat je wil bereikenquote:Op donderdag 9 juli 2009 20:49 schreef Lotusss het volgende:
Maakt het je populairder dan? Mij heeft het nooit geholpen.quote:Op donderdag 9 juli 2009 20:49 schreef Lotusss het volgende:
Dat doe ik toch ook nietquote:Op donderdag 9 juli 2009 20:50 schreef Murmeli het volgende:
[..]
foei tijn!! jij mag geen insinuerende opmerkingen maken tegen mij
's nachts? wat gaaf!!! met een groepje op een bootje of hoe zit dat?quote:Op donderdag 9 juli 2009 20:50 schreef Snuitebolletje het volgende:
Oooh, vanavond lekker zeiluhhhhhhhh
en vannacht
Je ziet blauwquote:
quote:
quote:Op donderdag 9 juli 2009 20:53 schreef ThE_ED het volgende:
[..]
My heart belongs to you
but my dick is community property
zoiets heet een homofiel. Geloof me die kerels zij goud waard.quote:Op donderdag 9 juli 2009 20:53 schreef Pien85 het volgende:
Zou iemand in godsnaam een vertaalprogramma willen maken dat mannentaal naar vrouwentaal omzet en andersom?
Daar zoek ik ook al jaren naarquote:Op donderdag 9 juli 2009 20:53 schreef Pien85 het volgende:
Zou iemand in godsnaam een vertaalprogramma willen maken dat mannentaal naar vrouwentaal omzet en andersom?
Heb morgen ochtend vrij.. en een vriendin wil graag leren zeilen, dus die wilde morgen gaan zeilen.. Heb toen maar voorgesteld om de avond eraan vast te plakken, kunnen we nog een wedstrijdje mee pakken.quote:Op donderdag 9 juli 2009 20:53 schreef Murmeli het volgende:
[..]
's nachts? wat gaaf!!! met een groepje op een bootje of hoe zit dat?
quote:
Balen dat ik geen homo's kenquote:Op donderdag 9 juli 2009 20:54 schreef Sifon het volgende:
[..]
zoiets heet een homofiel. Geloof me die kerels zij goud waard.
Daar heb ik in bed weinig aanquote:Op donderdag 9 juli 2009 20:54 schreef Sifon het volgende:
[..]
zoiets heet een homofiel. Geloof me die kerels zij goud waard.
Oh mannen en vrouwen taal verschillen gewoon van elkaarquote:
Ja inderdaadquote:Op donderdag 9 juli 2009 20:55 schreef Pien85 het volgende:
[..]
Daar heb ik in bed weinig aandan liever iets kleiners, op zak formaat ofzo
Juist jaquote:Op donderdag 9 juli 2009 20:57 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Ja inderdaad![]()
Ik wil nog wel extra opties die alles wat mensen vertaald naar taal die ik begrijp
Dat is lastig want ik begrijp vrouwen nooit. Mannen ook niet trouwens.quote:Op donderdag 9 juli 2009 20:57 schreef Pien85 het volgende:
[..]
Oh mannen en vrouwen taal verschillen gewoon van elkaar
Je moet ook niet pratenquote:Op donderdag 9 juli 2009 20:57 schreef Pien85 het volgende:
[..]
maar dat kan niet over Q gaan want ik zie in jouw sig nog iets heel recents wat er schattig uitziet...quote:Op donderdag 9 juli 2009 20:57 schreef Pien85 het volgende:
[..]
Misschien voor jou de optie dat je met dieren kan praten.quote:
Niet? Waarom niet dan?quote:Op donderdag 9 juli 2009 20:58 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
ik ben niet schattig, ik herhaal niet schattig
Doeiquote:Op donderdag 9 juli 2009 20:59 schreef ThE_ED het volgende:
Ik ga maar eens aan de Illustrator shit beginnen die ik mensne had beloofd.allen
Ik heb je in het echt gezien en ik betwist hetquote:Op donderdag 9 juli 2009 20:58 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
Een relatie werkt niet als je niet praat schatquote:
Klopt, het gaat over mannen in het algemeenquote:Op donderdag 9 juli 2009 21:00 schreef Murmeli het volgende:
[..]
maar dat kan niet over Q gaan want ik zie in jouw sig nog iets heel recents wat er schattig uitziet...
Waarom zou ik dat willen?quote:Op donderdag 9 juli 2009 21:00 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Misschien voor jou de optie dat je met dieren kan praten.![]()
je hebt t ook over mijquote:Op donderdag 9 juli 2009 21:01 schreef Pien85 het volgende:
Klopt, het gaat over mannen in het algemeen
doe een hoop gekke dingen maar liegen hoort daar niet bij je bent schattigquote:Op donderdag 9 juli 2009 20:58 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
Ik heb 't altijd over jouquote:Op donderdag 9 juli 2009 21:02 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
je hebt t ook over mijwat tof
Dat is toch handigquote:
doei doeiquote:Op donderdag 9 juli 2009 20:59 schreef ThE_ED het volgende:
Ik ga maar eens aan de Illustrator shit beginnen die ik mensne had beloofd.allen
Mwoah, mijn paardjes zijn best duidelijkquote:
gezelliequote:Op donderdag 9 juli 2009 21:04 schreef ThE_ED het volgende:
[..]
ik kom vast nog weleens terug om jullie te pesten
Maar die zijn ook goed opgevoed zekerquote:Op donderdag 9 juli 2009 21:03 schreef Pien85 het volgende:
[..]
Mwoah, mijn paardjes zijn best duidelijk
Whoehoe, maar ik ga vanavond al iemand anders versierenquote:
Heeft niks met opvoeding te makenquote:Op donderdag 9 juli 2009 21:04 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Maar die zijn ook goed opgevoed zeker
Nou ik heb lekker ook iemand anders versierdquote:Op donderdag 9 juli 2009 21:04 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
Whoehoe, maar ik ga vanavond al iemand anders versieren
oh, en jij hebt Q.! maar dan kunnen wij nog welzijn, alleen niet
doen
Wat dan wel?quote:
Wat luister je op dit moment dan?quote:Op donderdag 9 juli 2009 20:49 schreef ThE_ED het volgende:
Fucking metal!
Helderziend?quote:
Jepquote:Op donderdag 9 juli 2009 21:06 schreef Norther het volgende:
[..]
Wat luister je op dit moment dan?
Ik heb gister en vandaag mijn berg bestelde CD's binnen gekregen (ik moest me inhouden want anders zou ik over de 1000 euro gezeten hebben.). Dus ik heb weer even lekker wat te luisteren!
![]()
[..]
Helderziend?
quote:Op donderdag 9 juli 2009 21:06 schreef Norther het volgende:
[..]
Wat luister je op dit moment dan?
Ik heb gister en vandaag mijn berg bestelde CD's binnen gekregen (ik moest me inhouden want anders zou ik over de 1000 euro gezeten hebben.). Dus ik heb weer even lekker wat te luisteren!
![]()
[..]
Helderziend?
quote:Op donderdag 9 juli 2009 21:07 schreef stbabylon het volgende:
Ik wil me eigenlijk wel in deze SC werpen, maar de gezelligheid onderling en de enorme snelheid dat deze topics vollopen is nogal intimiderend![]()
Dus ik ga even proberen te lurken, if you all don't mind
i don't mind, mits je af en toe gewoon een woeste kreet eruit gooitquote:Op donderdag 9 juli 2009 21:07 schreef stbabylon het volgende:
Ik wil me eigenlijk wel in deze SC werpen, maar de gezelligheid onderling en de enorme snelheid dat deze topics vollopen is nogal intimiderend![]()
Zo moeilijk is het niet gewoon mee lullen en niet nadenken.quote:Op donderdag 9 juli 2009 21:07 schreef stbabylon het volgende:
Gewoon je er in mengenquote:Op donderdag 9 juli 2009 21:07 schreef stbabylon het volgende:
Wat is er mis dan?quote:
WROAH!!!!!quote:Op donderdag 9 juli 2009 21:07 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
i don't mind, mits je af en toe gewoon een woeste kreet eruit gooit
quote:
gezellig!!quote:Op donderdag 9 juli 2009 21:07 schreef stbabylon het volgende:
whihihi, dat ga ik vanavond nog wle vaker horen in de bootquote:
Ik heb mijn poes gevraagd, die zegt mieuw... Tsja, zij vind dat woest..quote:Op donderdag 9 juli 2009 21:07 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
i don't mind, mits je af en toe gewoon een woeste kreet eruit gooit
hoooooi jasperquote:Op donderdag 9 juli 2009 21:10 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Ik heb mijn poes gevraagd, die zegt mieuw... Tsja, zij vind dat woest..
Goed, ik zal het proberen
HoiIk ben Jasper
Welkom, jij met de nostalgische webiconquote:Op donderdag 9 juli 2009 21:07 schreef stbabylon het volgende:
Stomquote:Op donderdag 9 juli 2009 21:09 schreef Norther het volgende:
[..]
Ik zal straks ff kijken. Eerst mijn oefeningen afmaken...
quote:Op donderdag 9 juli 2009 21:09 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
whihihi, dat ga ik vanavond nog wle vaker horen in de boot
Hmmm, moet nog even drijfkaarsjes zien te vinden.. en mijn zwembroek thuislaten van der
Hoi Jasper, ik ben Pienquote:Op donderdag 9 juli 2009 21:10 schreef stbabylon het volgende:
[..]
HoiIk ben Jasper
Skinny dipping?quote:Op donderdag 9 juli 2009 21:09 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
Hmmm, moet nog even drijfkaarsjes zien te vinden.. en mijn zwembroek thuislaten van der
Sambal bij?quote:Op donderdag 9 juli 2009 21:10 schreef Murmeli het volgende:
mijn eten is wel weer zwaar goed gelukt trouwens
mmmm curry pasta van de toko
Ik vind je nu al tof, je hebt een katquote:Op donderdag 9 juli 2009 21:10 schreef stbabylon het volgende:
[..]
HoiIk ben Jasper
OOh is dat het meiske wat eerst niet wilde komen eten ?quote:Op donderdag 9 juli 2009 21:09 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
Hoi Djayzzquote:Op donderdag 9 juli 2009 21:11 schreef djayzz het volgende:
* djayzz heeft nieuwe hardloopschoenen
En een flesje naaimachineolie
Had je toch beter buiten kunnen blijven staanquote:Op donderdag 9 juli 2009 21:12 schreef STING het volgende:
ff douchenNet toch fftjes mooi de regen ontlopen
Hoi Tijnquote:
Djayzzzquote:Op donderdag 9 juli 2009 21:11 schreef djayzz het volgende:
* djayzz heeft nieuwe hardloopschoenen
En een flesje naaimachineolie
Dat had je ook kunnen combineren.quote:Op donderdag 9 juli 2009 21:12 schreef STING het volgende:
ff douchenNet toch fftjes mooi de regen ontlopen
quote:Op donderdag 9 juli 2009 21:12 schreef Pien85 het volgende:
[..]
Ik vind je nu al tof, je hebt een kat
Aaah, nee, denk niet dat ik woeste seks met haar ga hebben hoorquote:
Werkenquote:Op donderdag 9 juli 2009 21:13 schreef djayzz het volgende:
[..]
Hoi Tijn
wat heb je vandaag uitgespookt voor leuks?
lub_ya en ik doen lekker samen meloen etenquote:
Ben wel eens eerder natgeregend met hardlopen en dat was toen niet echt goed bevallen achterafquote:Op donderdag 9 juli 2009 21:13 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Dat had je ook kunnen combineren.
In dit jaargetij is de regen geweldig (niet te vaak overigens)
Ow lekker, en een stukje voor mij neem ik aanquote:Op donderdag 9 juli 2009 21:14 schreef Carooltje79 het volgende:
[..]
lub_ya en ik doen lekker samen meloen eten
Al een iets oudere foto, maar het is die rechter (dochter is uit huis geplaatst)quote:Op donderdag 9 juli 2009 21:12 schreef Pien85 het volgende:
[..]
Ik vind je nu al tof, je hebt een kat
Maar buiten heb ik m'n badeendje niet bij de handquote:Op donderdag 9 juli 2009 21:12 schreef Pien85 het volgende:
[..]
Had je toch beter buiten kunnen blijven staan
Eet smalijkquote:Op donderdag 9 juli 2009 21:13 schreef Murmeli het volgende:
nee hoor tijn hier hoef jij geen sambal bij. ik heb er nu tomaat doorheen gegooid dan is het wel te harden, maar hij is errug pittigvoor mijn doen. maar nu issie echt precies goed
Dat zie ik dan mij nog niet doen.quote:Op donderdag 9 juli 2009 21:14 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Al een iets oudere foto, maar het is die rechter (dochter is uit huis geplaatst)
[ afbeelding ]
Jou vind ik toch wel liefquote:Op donderdag 9 juli 2009 21:13 schreef Thrustmaster_Special het volgende:
[..]
wist het wel had allang een kat moeten nemen
Gewoon ergens een echte eend grijpenquote:Op donderdag 9 juli 2009 21:15 schreef STING het volgende:
[..]
Maar buiten heb ik m'n badeendje niet bij de hand
nope, die is vast nog moequote:Op donderdag 9 juli 2009 21:12 schreef mrbox het volgende:
[..]
OOh is dat het meiske wat eerst niet wilde komen eten ?![]()
Die rechter is de moeder (en heel toevallig ook tante, whoopsquote:Op donderdag 9 juli 2009 21:15 schreef STING het volgende:
[..]
Dat zie ik dan mij nog niet doen.
Die beginnen elkaar pas sinds een paar maanden (na bijna 2 jaar) enigzins te tolereren
Cutequote:Op donderdag 9 juli 2009 21:14 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Al een iets oudere foto, maar het is die rechter (dochter is uit huis geplaatst)
[ afbeelding ]
Ik heb ook een badeendjequote:Op donderdag 9 juli 2009 21:15 schreef STING het volgende:
[..]
Maar buiten heb ik m'n badeendje niet bij de hand
Ja leuk hequote:
Sooow... je bent in trek dusquote:
Aah dit klinkt veel leukerquote:
quote:
en dan neem ik aan één keer, en dan nooit meer seks, met wie dan ook?quote:Op donderdag 9 juli 2009 21:17 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Ja leuk he![]()
Trouwens een collega had nog een leuk dilemma vandaag.![]()
Een keer seks hebben met een hele mooie vrouw of de rest van je leven seks hebben met een lelijke vrouw.
Daten doe ik toch niet meer aanquote:Op donderdag 9 juli 2009 21:17 schreef Lotusss het volgende:
[..]
Sooow... je bent in trek dus
Wanneer is onze date?
En dan schoenen kopen?quote:Op donderdag 9 juli 2009 21:18 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
Daten doe ik toch niet meer aanalleen maar gezellige afspraken zonder strings attached.. Heb geen zin in verplicht gezellig of wat dan ook, alles lekker losjes
dat is geen dillema, dat is een stomme zinquote:Op donderdag 9 juli 2009 21:17 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Ja leuk he![]()
Trouwens een collega had nog een leuk dilemma vandaag.![]()
Een keer seks hebben met een hele mooie vrouw of de rest van je leven seks hebben met een lelijke vrouw.
Heb ik net gedaan, maar dan in mijn eentjequote:
Je hoeft niet meteen in de verdediging te schietenquote:Op donderdag 9 juli 2009 21:18 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
Daten doe ik toch niet meer aanalleen maar gezellige afspraken zonder strings attached.. Heb geen zin in verplicht gezellig of wat dan ook, alles lekker losjes
Ik heb schoenen gekocht met Snuitjequote:Op donderdag 9 juli 2009 21:19 schreef djayzz het volgende:
[..]
Heb ik net gedaan, maar dan in mijn eentje
dan zijn jouw schoenen vast heul veel tofferquote:
Ja volgens mij welquote:Op donderdag 9 juli 2009 21:18 schreef stbabylon het volgende:
[..]
en dan neem ik aan één keer, en dan nooit meer seks, met wie dan ook?
Dat was zeker tofquote:Op donderdag 9 juli 2009 21:20 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
Bijvoorbeeld, want dat was tof!
is geen verdediging, maar je moet het alleen even anders formuleren dan "date"quote:Op donderdag 9 juli 2009 21:19 schreef Lotusss het volgende:
[..]
Je hoeft niet meteen in de verdediging te schieten
Ze staan in m'n foboquote:Op donderdag 9 juli 2009 21:20 schreef djayzz het volgende:
[..]
dan zijn jouw schoenen vast heul veel toffer
wat doen jullie met de restjes ?quote:Op donderdag 9 juli 2009 21:14 schreef Carooltje79 het volgende:
[..]
lub_ya en ik doen lekker samen meloen eten
Hoezo?quote:Op donderdag 9 juli 2009 21:19 schreef djayzz het volgende:
[..]
dat is geen dillema, dat is een stomme zin
* djayzz checked schoenen van Pien in foboquote:
quote:
Oh... je vind het niet mooi dus?quote:Op donderdag 9 juli 2009 21:21 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
hier moet ik even bij zeggen dat die veters niet mijn idee waren
Mijne zijn toffer dusquote:Op donderdag 9 juli 2009 21:22 schreef djayzz het volgende:
[..]
* djayzz checked schoenen van Pien in fobo![]()
Die van mij zijn niet roze
hierrrrrrrrr !quote:
Ik ook in mijn computerquote:
jupquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Vroegah, toen we voor een loempia nog naar Vietnam moesten.
ik niet, heb andere plannenquote:Op donderdag 9 juli 2009 21:23 schreef Pien85 het volgende:
Ik ga het nog maar een keer vragen...
Wie zijn er allemaal van plan om komende zondag naar werfpop te gaan?
ff URL zoeken...quote:Op donderdag 9 juli 2009 21:23 schreef Pien85 het volgende:
Ik ga het nog maar een keer vragen...
Wie zijn er allemaal van plan om komende zondag naar werfpop te gaan?
Dat klopt. Maar mijn collega doelde op twee vrouwelijke collega's. En de keuze is inderdaad vrij makkelijk.quote:Op donderdag 9 juli 2009 21:23 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Die keuze is toch zo makkelijk. Je zei niks over innerlijk.
Ik doe ook voorlopig niet meer aan "daten" hoor... hou sowieso niet van die druk.quote:Op donderdag 9 juli 2009 21:20 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
is geen verdediging, maar je moet het alleen even anders formuleren dan "date"
En dan óók nog de kans om mij tegen te komen en Q en HW en en en... nog meer mensenquote:Op donderdag 9 juli 2009 21:25 schreef stbabylon het volgende:
Antwerp Gipsy Ska Orkestra Dio & The Madd
Infadels Klavan Gadje
Mikail X Napalm Death
Rigby The Death Letters
theFringe Voicst
Volgens mij heb ik eerder gekeken of ik daar heen wilde.
Klinkt ernstig goed.
quote:Op donderdag 9 juli 2009 21:25 schreef Lotusss het volgende:
[..]
Ik doe ook voorlopig niet meer aan "daten" hoor... hou sowieso niet van die druk.
Volgens het programma hoef ik alleen maar Voicst en de Infadels te missen wil ik nog thuis kunnen komen.. hmmm..quote:Op donderdag 9 juli 2009 21:26 schreef Pien85 het volgende:
[..]
En dan óók nog de kans om mij tegen te komen en Q en HW en en en... nog meer mensen
hoezo had je intressequote:
heul misschien ook moiquote:Op donderdag 9 juli 2009 21:26 schreef Pien85 het volgende:
[..]
En dan óók nog de kans om mij tegen te komen en Q en HW en en en... nog meer mensen
Inderdaadquote:Op donderdag 9 juli 2009 21:25 schreef stbabylon het volgende:
Infadels Klavan Gadje
Mikail X Napalm Death
Rigby The Death Letters
theFringe Voicst
Klinkt ernstig goed.
Ga je met meer mensen? Anders ben je van harte welkom je bij ons te voegenquote:
omg, loop ik erg achter als dit me volstrekt NIKS zegt ?quote:Op donderdag 9 juli 2009 21:25 schreef stbabylon het volgende:
Infadels Klavan Gadje
Mikail X Napalm Death
Rigby The Death Letters
theFringe Voicst
Klinkt ernstig goed.
In neem aan dat dat optredende bands/artiesten zijn? ik ken er 0quote:Op donderdag 9 juli 2009 21:25 schreef stbabylon het volgende:
Infadels Klavan Gadje
Mikail X Napalm Death
Rigby The Death Letters
theFringe Voicst
Klinkt ernstig goed.
lol, wat is dat voor muziek?quote:Op donderdag 9 juli 2009 21:25 schreef stbabylon het volgende:
Infadels Klavan Gadje
Mikail X Napalm Death
Rigby The Death Letters
theFringe Voicst
Klinkt ernstig goed.
Dat is wel de doorslaggevende reden dat jij er bentquote:Op donderdag 9 juli 2009 21:26 schreef Pien85 het volgende:
[..]
x2quote:Op donderdag 9 juli 2009 21:28 schreef pazzio het volgende:
[..]
omg, loop ik erg achter als dit me volstrekt NIKS zegt ?
maar goed, het is muziek, dus dan komt het vast goed...
mijn pedaal emmer functie :quote:
Nee hoor ik ken er maar een paar bands. Het enige dat ik echt wil zien is Napalm Deathquote:Op donderdag 9 juli 2009 21:28 schreef pazzio het volgende:
[..]
In ieder geval Grindcorequote:
quote:Op donderdag 9 juli 2009 21:28 schreef Pien85 het volgende:
[..]
Ga je met meer mensen? Anders ben je van harte welkom je bij ons te voegen
grinzz, gelukkig lijk ik niet de enige te zijnquote:Op donderdag 9 juli 2009 21:28 schreef pazzio het volgende:
[..]
quote:Op donderdag 9 juli 2009 21:30 schreef pazzio het volgende:
[..]
mijn pedaal emmer functie :
als je op mijn tenen gaat staan, gaat mijn mond open
Toevallig las ik dit... Jammer.quote:
is dat moderne metal/hardcore?quote:Op donderdag 9 juli 2009 21:31 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Nee hoor ik ken er maar een paar bands. Het enige dat ik echt wil zien is Napalm Death![]()
[..]
In ieder geval Grindcore
hahahaha nou kom de restjes maar ophalen hoorquote:Op donderdag 9 juli 2009 21:30 schreef pazzio het volgende:
[..]
mijn pedaal emmer functie :
als je op mijn tenen gaat staan, gaat mijn mond open
Het zegt me niks en ik wil het niet kennenquote:Op donderdag 9 juli 2009 21:32 schreef STING het volgende:
Volgens mij ken je die bands alleen als je van het genre houdt.
Ja en nee. Napalm Death speelt grindcore is al ruim 20 jaar bezig dus zo nu zijn nu ook weer niet. Maar grindcore is inderdaad uit de metal en hardcore ontstaan.quote:
haha, iets zegt me dat ik het ook niet wil kennenquote:Op donderdag 9 juli 2009 21:33 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Het zegt me niks en ik wil het niet kennen
3FM..quote:Op donderdag 9 juli 2009 21:33 schreef stbabylon het volgende:
Voicst, Infadels, Dio en Rigby worden dagelijks op 3FM gedraait.
Ja, iedereen luisterd 3 FMquote:Op donderdag 9 juli 2009 21:33 schreef stbabylon het volgende:
Voicst, Infadels, Dio en Rigby worden dagelijks op 3FM gedraait.
quote:Op donderdag 9 juli 2009 21:34 schreef STING het volgende:
haha, iets zegt me dat ik het ook niet wil kennen
Nee hoor. Ik houd van metal maar ik ken genoeg bands/artiesten die geen metal maken.quote:Op donderdag 9 juli 2009 21:32 schreef STING het volgende:
Volgens mij ken je die bands alleen als je van het genre houdt.
quote:
quote:Op donderdag 9 juli 2009 21:35 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Nee hoor. Ik houd van metal maar ik ken genoeg bands/artiesten die geen metal maken.
Nope, nog nooit (van) gehoordquote:Op donderdag 9 juli 2009 21:35 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Er zijn meer DJ's daar.
Maar ik ben hoogst verbaast over het niet kennen van Voicst..
Ik ken Voicst wel alleen het is niet mijn smaakquote:Op donderdag 9 juli 2009 21:35 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Er zijn meer DJ's daar.
Maar ik ben hoogst verbaast over het niet kennen van Voicst..
+ stuurt een postduif +quote:Op donderdag 9 juli 2009 21:33 schreef Carooltje79 het volgende:
[..]
hahahaha nou kom de restjes maar ophalen hoor
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |