Dat wil ik dan wel eens proeven danquote:Op donderdag 9 juli 2009 20:47 schreef Murmeli het volgende:
pittiger dan ikke
Is de meloen al op? Watermeloen?quote:
Metal = foute muziek?quote:Op donderdag 9 juli 2009 20:49 schreef ThE_ED het volgende:
Fucking metal!
Echt ik ben in zo'n goede bui van zeer foute muziek.
Want dan?quote:Op donderdag 9 juli 2009 20:49 schreef Lotusss het volgende:
Potverdorie... had veel eerder moeten zeggen dat ik (technische) informatica studeer
foei tijn!! jij mag geen insinuerende opmerkingen maken tegen mijquote:Op donderdag 9 juli 2009 20:49 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Dat wil ik dan wel eens proeven dan
quote:Op donderdag 9 juli 2009 20:50 schreef ThE_ED het volgende:
[..]
Wel met deze teksten
Eatin' ain't cheatin'!
Hahahaquote:Op donderdag 9 juli 2009 20:49 schreef Lotusss het volgende:
Potverdorie... had veel eerder moeten zeggen dat ik (technische) informatica studeer
Post ze hier dan ook maarquote:Op donderdag 9 juli 2009 20:49 schreef ThE_ED het volgende:
Fucking metal!
Echt ik ben in zo'n goede bui van zeer foute muziek.
Dat ligt eraan wat je wil bereikenquote:Op donderdag 9 juli 2009 20:49 schreef Lotusss het volgende:
Maakt het je populairder dan? Mij heeft het nooit geholpen.quote:Op donderdag 9 juli 2009 20:49 schreef Lotusss het volgende:
Dat doe ik toch ook nietquote:Op donderdag 9 juli 2009 20:50 schreef Murmeli het volgende:
[..]
foei tijn!! jij mag geen insinuerende opmerkingen maken tegen mij
's nachts? wat gaaf!!! met een groepje op een bootje of hoe zit dat?quote:Op donderdag 9 juli 2009 20:50 schreef Snuitebolletje het volgende:
Oooh, vanavond lekker zeiluhhhhhhhh
en vannacht
Je ziet blauwquote:
quote:
quote:Op donderdag 9 juli 2009 20:53 schreef ThE_ED het volgende:
[..]
My heart belongs to you
but my dick is community property
zoiets heet een homofiel. Geloof me die kerels zij goud waard.quote:Op donderdag 9 juli 2009 20:53 schreef Pien85 het volgende:
Zou iemand in godsnaam een vertaalprogramma willen maken dat mannentaal naar vrouwentaal omzet en andersom?
Daar zoek ik ook al jaren naarquote:Op donderdag 9 juli 2009 20:53 schreef Pien85 het volgende:
Zou iemand in godsnaam een vertaalprogramma willen maken dat mannentaal naar vrouwentaal omzet en andersom?
Heb morgen ochtend vrij.. en een vriendin wil graag leren zeilen, dus die wilde morgen gaan zeilen.. Heb toen maar voorgesteld om de avond eraan vast te plakken, kunnen we nog een wedstrijdje mee pakken.quote:Op donderdag 9 juli 2009 20:53 schreef Murmeli het volgende:
[..]
's nachts? wat gaaf!!! met een groepje op een bootje of hoe zit dat?
quote:
Balen dat ik geen homo's kenquote:Op donderdag 9 juli 2009 20:54 schreef Sifon het volgende:
[..]
zoiets heet een homofiel. Geloof me die kerels zij goud waard.
Daar heb ik in bed weinig aanquote:Op donderdag 9 juli 2009 20:54 schreef Sifon het volgende:
[..]
zoiets heet een homofiel. Geloof me die kerels zij goud waard.
Oh mannen en vrouwen taal verschillen gewoon van elkaarquote:
Ja inderdaadquote:Op donderdag 9 juli 2009 20:55 schreef Pien85 het volgende:
[..]
Daar heb ik in bed weinig aandan liever iets kleiners, op zak formaat ofzo
Juist jaquote:Op donderdag 9 juli 2009 20:57 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Ja inderdaad![]()
Ik wil nog wel extra opties die alles wat mensen vertaald naar taal die ik begrijp
Dat is lastig want ik begrijp vrouwen nooit. Mannen ook niet trouwens.quote:Op donderdag 9 juli 2009 20:57 schreef Pien85 het volgende:
[..]
Oh mannen en vrouwen taal verschillen gewoon van elkaar
Je moet ook niet pratenquote:Op donderdag 9 juli 2009 20:57 schreef Pien85 het volgende:
[..]
maar dat kan niet over Q gaan want ik zie in jouw sig nog iets heel recents wat er schattig uitziet...quote:Op donderdag 9 juli 2009 20:57 schreef Pien85 het volgende:
[..]
Misschien voor jou de optie dat je met dieren kan praten.quote:
Niet? Waarom niet dan?quote:Op donderdag 9 juli 2009 20:58 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
ik ben niet schattig, ik herhaal niet schattig
Doeiquote:Op donderdag 9 juli 2009 20:59 schreef ThE_ED het volgende:
Ik ga maar eens aan de Illustrator shit beginnen die ik mensne had beloofd.allen
Ik heb je in het echt gezien en ik betwist hetquote:Op donderdag 9 juli 2009 20:58 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
Een relatie werkt niet als je niet praat schatquote:
Klopt, het gaat over mannen in het algemeenquote:Op donderdag 9 juli 2009 21:00 schreef Murmeli het volgende:
[..]
maar dat kan niet over Q gaan want ik zie in jouw sig nog iets heel recents wat er schattig uitziet...
Waarom zou ik dat willen?quote:Op donderdag 9 juli 2009 21:00 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Misschien voor jou de optie dat je met dieren kan praten.![]()
je hebt t ook over mijquote:Op donderdag 9 juli 2009 21:01 schreef Pien85 het volgende:
Klopt, het gaat over mannen in het algemeen
doe een hoop gekke dingen maar liegen hoort daar niet bij je bent schattigquote:Op donderdag 9 juli 2009 20:58 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |