Have fun !quote:
Ja, wel meegerekendquote:
Port is juist maar daarna......quote:Op donderdag 9 juli 2009 21:26 schreef qonmann het volgende:
Port nogwat ? ...James ?
Stand deel 1648:quote:Op donderdag 9 juli 2009 21:31 schreef Ofyles2 het volgende:
Port Moresby
Zo uit mijn hoofd: en zijn zoon heet Jantje.quote:Op donderdag 9 juli 2009 20:41 schreef Ofyles2 het volgende:
Kickstart:
In Den Haag daar woont een graaf en zijn zoon heet ...
De winnende reeksquote:Op donderdag 9 juli 2009 21:47 schreef Neleos het volgende:
Aaron en Nick Carter Carice en Jelka van Houten Daniel en Natasha Bedingfield Kylie en Dannii Minogue Antonie en Liesbeth Kamerling
oud kinderliedje jaquote:Op donderdag 9 juli 2009 21:46 schreef Maizena het volgende:
[..]
Zo uit mijn hoofd: en zijn zoon heet Jantje.
Als je vraagt waar woont je pa,wuift hij met zijn handje.
Met zijn vingertje en zijn duim
Op zijn hoed draagt hij een pluim...
Aan zijn arm een mandje,
Dag! mijn lieve jantje....![]()
Welke aanbieder zit je nu?quote:Op donderdag 9 juli 2009 21:49 schreef mividaloca het volgende:
ik moet toch iets aan dat internet gaan doen.. dat vernieuwen gaat me toch verdomd langzaam.
Uit welk nummer van wie komt dit Mama Appelsap vandaan?quote:Het begrip mama appelsap komt er op neer dat men in een anderstalige tekst (meestal van een liedje) ineens Nederlandse woorden of zelfs zinnen denkt te verstaan
kpnquote:
Burnett + 1quote:Op donderdag 9 juli 2009 21:54 schreef Burnett het volgende:
wanna be startin'something van MJ
Over hemzelf? Dat hij de Benjamin van de Jackson 5 is?quote:Op donderdag 9 juli 2009 21:58 schreef Burnett het volgende:
Over wie gaat 'Ben' van Michael Jackson?
dank u, weer wat geleerd vandaagquote:Op donderdag 9 juli 2009 21:46 schreef Maizena het volgende:
[..]
Zo uit mijn hoofd: en zijn zoon heet Jantje.
Als je vraagt waar woont je pa,wuift hij met zijn handje.
Met zijn vingertje en zijn duim
Op zijn hoed draagt hij een pluim...
Aan zijn arm een mandje,
Dag! mijn lieve jantje....![]()
Geniale reclame was dat ja. Helaas maar een paar keer uitgezonden.quote:Op donderdag 9 juli 2009 22:05 schreef barney74 het volgende:
dat Mama Appelsap gebeuren deed me hieraan denken...
http://gay.blog.nl/colofo(...)ass-verboden-reclame
ben niet zo'n tv-kijker, maar dit is dan wel weer leuk
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |