En de volledig correcte spelling, hoewel die vergeten spatie tussen de A en de F, en de onnodige hoofdletter-V mij teleurstellen. + 1quote:Op vrijdag 10 juli 2009 02:37 schreef Ofyles2 het volgende:
A.F.Th. Van der Heijden
Ja, ik ben meer een vna der Heijden-lezer dan een Grunberg-lezer trouwens.quote:Op vrijdag 10 juli 2009 02:37 schreef Ofyles2 het volgende:
Had ruzie met ene Arnon Grünberg.
Ook op het gymnasium moesten ze niets van Arnon hebben. Hij werd in de vierde klas van school gestuurd.quote:
Een foto van Dhr van der Heijden had ook niet misstaanquote:
ohquote:
"The term RADAR was coined in 1941 as an acronym for Radio Direction and Ranging." Dus niet alleen Ranging...quote:
quote:Op vrijdag 10 juli 2009 02:54 schreef lubje25 het volgende:
[..]
oheen gun is een gun voor mij, heb werkelijk geen bal verstand van die bende
Al het andere was al geraden, dus vroeg ze alleen nog om het laatste woord en was het genoeg om alleen het laatste woord als antwoord te geven...quote:Op vrijdag 10 juli 2009 02:56 schreef Maizena het volgende:
[..]
"The term RADAR was coined in 1941 as an acronym for Radio Direction and Ranging." Dus niet alleen Ranging...
I rest my case...
Heb je ook Max Payne in je collectie?quote:Op vrijdag 10 juli 2009 02:57 schreef Siniti het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Dit is een gatlin gun, en dat weet ik ook alleen omdat ik het het tofste wapen in GTA Vice City vond
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |