Als je daar al op fapt..quote:Op donderdag 9 juli 2009 20:27 schreef Titus-Pullo het volgende:
Pic van zusje voor jullie fappertjes
[IMG]http://www.peterslaghuis.com/Kinderjaren_bestanden/zusje.jpg[I/MG]
faalquote:Op donderdag 9 juli 2009 20:27 schreef Titus-Pullo het volgende:
[ afbeelding ]
Ze kon het niezen niet meer binnen houden zeker?quote:Op donderdag 9 juli 2009 20:27 schreef Titus-Pullo het volgende:
[ afbeelding ]
Nies jij door je mond?quote:Op donderdag 9 juli 2009 20:57 schreef Butterfly91 het volgende:
Gewoon hand voor je mond is voldoende
Daarom niet is dus met neus dicht. Iedereen vind het er achterlijk uitzien (wat het ook vast doetquote:
*bezig gaat*quote:Op donderdag 9 juli 2009 20:27 schreef Titus-Pullo het volgende:
[ afbeelding ]
Ooit van papieren zakdoekjes gehoord?quote:Op donderdag 9 juli 2009 20:59 schreef Wisheh het volgende:
[..]
Daarom niet is dus met neus dicht. Iedereen vind het er achterlijk uitzien (wat het ook vast doet) maar beter dan dat je ik compleet onder nies toch.
Hahaquote:Op donderdag 9 juli 2009 20:57 schreef Opperkwal het volgende:
Ik schreeuw altijd een beetje en zet extra druk bij het niezen.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op donderdag 9 juli 2009 21:09 schreef Lundegaard het volgende:
Ik scheet me een keer onder toen ik heel hard moest niesen.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Wat zei je tegen je collega's?![]()
Vrij weinig he?quote:
"Gezondheid" zeggen is passé. Tegenwoordig geldt dat juist als confronterend en dus onbeleefd.quote:Op zaterdag 11 juli 2009 23:36 schreef Flat---- het volgende:
Subklacht: mensen die geen gezondheid zeggen. Zelf zeg ik dan toch dankjewel
Whut? Bron?quote:Op zondag 12 juli 2009 00:21 schreef Igen het volgende:
[..]
"Gezondheid" zeggen is passé. Tegenwoordig geldt dat juist als confronterend en dus onbeleefd.
quote:
quote:Ik stoor mij aan mensen die bij niesen altijd 'Gezondheid!' zeggen en hiermee aandacht vestigen op deze fysieke reflex.
[...]
Wie 'Gezondheid!' na een nies zegt, reikt een verbaal zakdoekje aan. Een onuitroeibaar cliché, dat net als de vreugdeloze aansporing 'Eet smakelijk' helemaal nergens goed voor is.
Bron: Trouw, 26 juni 2006.
Alstublieft.quote:„Mag ik ook iets vragen?”, vraagt Just Hopmans (11) aan het einde van het gesprek beleefd. „Hoe zouden jullie reageren als de koningin niest?”
Iedereen haalt de schouders op. „Je zegt ’gezondheid’?”, oppert Linde Tangelder (11).
Just: „Nee, dan laat je namelijk merken dat je het hebt gemerkt, en dat mag niet. Die regel heb ik, en dat is best bijzonder, dan weer wel van mijn vader.”
Bron: Trouw, 8 oktober 2008
quote:Op zondag 12 juli 2009 10:56 schreef Igen het volgende:
Tegenwoordig geldt dat juist als confronterend en dus onbeleefd.
[„Nee, dan laat je namelijk merken dat je het hebt gemerkt, en dat mag niet...]
Alstublieft.
Je "mag" tegenwoordig ook niks meer, hè. Vroeger was het een teken dat het in orde was om te niezen en nu gaan ze het zien als asociaal? Ongelofelijk. Zometeen mag je ook geen "Hallo." meer zeggen omdat dat inbreuk is op de persoonlijke leefomgeving...quote:
Tevens dat.quote:Op zondag 12 juli 2009 11:30 schreef Flat---- het volgende:
[..]
![]()
![]()
nee, vooral niet laten merken dat je iets gemerkt hebt.
Lekker in je eigen individualistisch wereldje blijven.
vingers in de oren la, la, la, la, ik heb het niet gehoord dus het bestaat niet, la, la, la,
Beetje sociaal gedrag is wel gewenst tegenwoordig. Wat is er nou confronterend aan glimlachend een onbekende gezondheid wensen
Ik vind het ook niet meer dan normaal om 'gezondheid' te zeggen.quote:Op zondag 12 juli 2009 11:30 schreef Flat---- het volgende:
[..]
![]()
![]()
nee, vooral niet laten merken dat je iets gemerkt hebt.
Lekker in je eigen individualistisch wereldje blijven.
vingers in de oren la, la, la, la, ik heb het niet gehoord dus het bestaat niet, la, la, la,
Beetje sociaal gedrag is wel gewenst tegenwoordig. Wat is er nou confronterend aan glimlachend een onbekende gezondheid wensen
Weet je wat pas irritant is? Mensen die niezen, en meteen daarna uit gewoonte "dankjewel" zeggenquote:Op zondag 12 juli 2009 00:21 schreef Igen het volgende:
[..]
"Gezondheid" zeggen is passé. Tegenwoordig geldt dat juist als confronterend en dus onbeleefd.
Nou, stel je dan eens voor dat diegene verkouden is of hooikoorts heeft.quote:Op zondag 12 juli 2009 11:30 schreef Flat---- het volgende:
[..]
Het is nu haast alsof je een nies van verkoudheid/hooikoorts vergelijkt met een zwarte bult op je lichaam van de pestquote:Op zondag 12 juli 2009 11:53 schreef Igen het volgende:
[..]
Nou, stel je dan eens voor dat diegene verkouden is of hooikoorts heeft.
Dan schaamt hij (of zij) zich er natuurlijk voor dat 'ie telkens moet niezen. Als dan ook nog elke keer iemand "Gezondheid!" roept, dan is dat extra confronterend, dan wrijf je het nog eens lekker erin. Bovendien is het voor anderen ook irritant als iemand telkens "Gezondheid" zegt.
Een beetje ja.quote:Op zondag 12 juli 2009 11:55 schreef RTB het volgende:
Schamen omdat je moet niezen?
quote:Op donderdag 9 juli 2009 21:09 schreef Lundegaard het volgende:
Ik scheet me een keer onder toen ik heel hard moest niesen.
Vieze smeerlap.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op donderdag 9 juli 2009 21:07 schreef H-blast het volgende:
ik doe het altijd zo hard en opzettelijk en irritant mogelijk!
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |