Dat doen ze ook, maar de mensen die deze muziekkeuze WEL leuk vinden zijn in de meerderheid.quote:Op vrijdag 10 juli 2009 16:52 schreef Vlindur het volgende:
Ik denk dat 3FM maar eens om onze mening moet gaan vragen. Wij zijn tenslotte hun luisteraars
Dat zegt dan meer over die mensen.quote:Op vrijdag 10 juli 2009 17:22 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Dat doen ze ook, maar de mensen die deze muziekkeuze WEL leuk vinden zijn in de meerderheid.
Het nummer is ook wel leuk. Maar absoluut niet geschikt als MH. Na een paar dagen ben je het echt spuugzat. En dat zijn wij op Fok! vast echt niet als enigequote:Op vrijdag 10 juli 2009 17:22 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Dat doen ze ook, maar de mensen die deze muziekkeuze WEL leuk vinden zijn in de meerderheid.
Dat kan ik gewoon niet geloven, mij vragen ze niets bijvquote:Op vrijdag 10 juli 2009 17:22 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Dat dus. Echt ongelooflijk. Maar nee, we mogen niet roepen dat de commercialiteit de keuze van de MH bepaaltquote:Op vrijdag 10 juli 2009 17:41 schreef Vlindur het volgende:
[..]
Het nummer is ook wel leuk. Maar absoluut niet geschikt als MH. Na een paar dagen ben je het echt spuugzat. En dat zijn wij op Fok! vast echt niet als enige
Wat een schatjequote:Op vrijdag 10 juli 2009 14:55 schreef cosmick het volgende:
De nieuwe kat.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Nu nog een naam.
Rot toch opquote:3FM Presents: U2
Roelquote:Op vrijdag 10 juli 2009 17:51 schreef Roel_Jewel het volgende:
3FM Nieuwsbrief
[..]
Rot toch op. Alsof ze niet gekomen waren als 3FM niet had bestaan
.
Gast... Waar haal je dat in godsnaam vandaan?! "3FM presents" is niet meer dan aandacht geven aan de band in kwestie en kaarten weggeven. Overdreven reageren is ook een vak.quote:Op vrijdag 10 juli 2009 17:51 schreef Roel_Jewel het volgende:
3FM Nieuwsbrief
[..]
Rot toch op. Alsof ze niet gekomen waren als 3FM niet had bestaan
.
Nee, het is geld dokken om '3FM presents' te mogen roepen. Wat heeft 't in godsnaam voor zinquote:Op vrijdag 10 juli 2009 17:55 schreef Sersjee het volgende:
[..]
Gast... Waar haal je dat in godsnaam vandaan?! "3FM presents" is niet meer dan aandacht geven aan de band in kwestie en kaarten weggeven. Overdreven reageren is ook een vak.
Schilder is een vak. In het geval van Roel kunnen we beter spreken van de Sixtijnse kapel.quote:Op vrijdag 10 juli 2009 17:55 schreef Sersjee het volgende:
[..]
Gast... Waar haal je dat in godsnaam vandaan?! "3FM presents" is niet meer dan aandacht geven aan de band in kwestie en kaarten weggeven. Overdreven reageren is ook een vak.
Ze kunnen ook 3FM opheffen en het geld in de zorg stoppen. Veel nuttiger.quote:Op vrijdag 10 juli 2009 18:07 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Nee, het is geld dokken om '3FM presents' te mogen roepen. Wat heeft 't in godsnaam voor zinDat geld kan ook aan zinnige dingen worden uitgegeven.
Die staat ook in de planning voor Rudy's Guilty Pleasurequote:
Ben ik erg als ik zeg dat ik het een leuk nummer vind? Ik noem het wel mijn guilty pleasure.....quote:Op vrijdag 10 juli 2009 18:46 schreef Sersjee het volgende:
[..]
Die staat ook in de planning voor Rudy's Guilty Pleasure
Geweldige plaat inddquote:
Nee hoor, eerlijke Eighties-meebruller...quote:Op vrijdag 10 juli 2009 18:53 schreef Litton-Lane het volgende:
[..]
Ben ik erg als ik zeg dat ik het een leuk nummer vind? Ik noem het wel mijn guilty pleasure.....
Pfieuw!quote:Op vrijdag 10 juli 2009 18:55 schreef Sersjee het volgende:
[..]
Nee hoor, eerlijke Eighties-meebruller...
hier ookquote:Op vrijdag 10 juli 2009 19:02 schreef Marc63 het volgende:
Voor het eerst sinds weken weer eens fatsoenlijk Ekstra Weekend luisteren.
Een schizofreen is nooit alleen.quote:Op vrijdag 10 juli 2009 19:03 schreef Roel_Jewel het volgende:
Ah, m'n andere persoonlijkheid was er al, zie ik.
quote:Op vrijdag 10 juli 2009 19:03 schreef Roel_Jewel het volgende:[/b]
quote:Op vrijdag 10 juli 2009 19:04 schreef Sersjee het volgende:
quote:Op vrijdag 10 juli 2009 19:03 schreef gerbenp het volgende:
Hey mannenquote:Op vrijdag 10 juli 2009 19:02 schreef Marc63 het volgende:
Eric is een held, een legende, een goede stem en mag nooit meer weg bij 3FM, maar die uuropeners kan ie beter aan anderen overlaten.quote:Op vrijdag 10 juli 2009 19:09 schreef themauster het volgende:
Uuropener was eindelijk weer eens leuk
Blijkt ook erg populair bij de KX-luisteraars.quote:Op vrijdag 10 juli 2009 19:13 schreef Sersjee het volgende:
[..]
Eric is een held, een legende, een goede stem en mag nooit meer weg bij 3FM, maar die uuropeners kan ie beter aan anderen overlaten.
Ze?quote:Op vrijdag 10 juli 2009 19:15 schreef Litton-Lane het volgende:
Dit is de eerste keer sinds 6,5 maand dat ik het eerste uur vanaf het begin hoor.
Als ze gaat skypen ben ik weg, maar tot die tijd......
* Roel_Jewel ff bijlezen gaatquote:Op vrijdag 10 juli 2009 19:18 schreef Litton-Lane het volgende:
[..]
Ik moet mijn vriendin zeggen....
lees laatste blog.... (Tina) Flieft zeg maar...
Wat op zich weer niet verkeerd hoeft te zijnquote:Op vrijdag 10 juli 2009 19:17 schreef Marc63 het volgende:
Crap... verkeerde knop. Oftewel... kutten met knopjes.
quote:Op vrijdag 10 juli 2009 19:21 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Wat op zich weer niet verkeerd hoeft te zijn.
In dit geval wel.quote:Op vrijdag 10 juli 2009 19:21 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Wat op zich weer niet verkeerd hoeft te zijn.
Was op vakantie in de Zwitserse Alpenquote:Op vrijdag 10 juli 2009 19:18 schreef Ofyles2 het volgende:
[..]
Lang niet meer gezien overigens.
Waar was je al die tijd?
(Inmiddels op +12 binnengekomen.)
Jammer, Tourkaravaan komt pas volgende week vermoed ik.quote:
Niet zo heel gek. Bijna elke Vlaamse vrouw klinkt geil. Niemand zegt trouwens zo geil "dag" als Sabine Hagedoren. Hot deng.quote:Op vrijdag 10 juli 2009 19:22 schreef Ofyles2 het volgende:
Eva klinkt wel bijzonder geil moet ik zeggen...
Dat kan ik inmiddels na een maand of drie in het Belgische land bevestigen.quote:Op vrijdag 10 juli 2009 19:25 schreef Sersjee het volgende:
[..]
Niet zo heel gek. Bijna elke Vlaamse vrouw klinkt geil. Niemand zegt trouwens zo geil "dag" als Sabine Hagedoren. Hot deng.
Inderdaad!quote:
We moeten maar in België wonen. Neem jij Sabine Hagedoren als buurvrouw, dan neem ik een VRT-omroepster.quote:Op vrijdag 10 juli 2009 19:25 schreef Sersjee het volgende:
[..]
Niet zo heel gek. Bijna elke Vlaamse vrouw klinkt geil. Niemand zegt trouwens zo geil "dag" als Sabine Hagedoren. Hot deng.
Dat is die weervrouw toch....quote:Op vrijdag 10 juli 2009 19:25 schreef Sersjee het volgende:
[..]
Doeme, ze klinkt niet alleen geil, zo ziet ze er ook uit!quote:
quote:Op vrijdag 10 juli 2009 19:28 schreef Ofyles2 het volgende:
[..]
De beste van de Lage Landen.
Vergeet Helga, vergeet Marjon!
Ik ben er sinds de vakantie achter dat ik juist naar het noorden des lands zou moeten verhuizen. Erg leuke Friese reisleidsterquote:Op vrijdag 10 juli 2009 19:27 schreef Ofyles2 het volgende:
[..]
We moeten maar in België wonen. Neem jij Sabine Hagedoren als buurvrouw, dan neem ik een VRT-omroepster.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |