quote:Op vrijdag 10 juli 2009 19:21 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Wat op zich weer niet verkeerd hoeft te zijn.
In dit geval wel.quote:Op vrijdag 10 juli 2009 19:21 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Wat op zich weer niet verkeerd hoeft te zijn.
Was op vakantie in de Zwitserse Alpenquote:Op vrijdag 10 juli 2009 19:18 schreef Ofyles2 het volgende:
[..]
Lang niet meer gezien overigens.
Waar was je al die tijd?
(Inmiddels op +12 binnengekomen.)
Jammer, Tourkaravaan komt pas volgende week vermoed ik.quote:
Niet zo heel gek. Bijna elke Vlaamse vrouw klinkt geil. Niemand zegt trouwens zo geil "dag" als Sabine Hagedoren. Hot deng.quote:Op vrijdag 10 juli 2009 19:22 schreef Ofyles2 het volgende:
Eva klinkt wel bijzonder geil moet ik zeggen...
Dat kan ik inmiddels na een maand of drie in het Belgische land bevestigen.quote:Op vrijdag 10 juli 2009 19:25 schreef Sersjee het volgende:
[..]
Niet zo heel gek. Bijna elke Vlaamse vrouw klinkt geil. Niemand zegt trouwens zo geil "dag" als Sabine Hagedoren. Hot deng.
Inderdaad!quote:
We moeten maar in België wonen. Neem jij Sabine Hagedoren als buurvrouw, dan neem ik een VRT-omroepster.quote:Op vrijdag 10 juli 2009 19:25 schreef Sersjee het volgende:
[..]
Niet zo heel gek. Bijna elke Vlaamse vrouw klinkt geil. Niemand zegt trouwens zo geil "dag" als Sabine Hagedoren. Hot deng.
Dat is die weervrouw toch....quote:Op vrijdag 10 juli 2009 19:25 schreef Sersjee het volgende:
[..]
Doeme, ze klinkt niet alleen geil, zo ziet ze er ook uit!quote:
quote:Op vrijdag 10 juli 2009 19:28 schreef Ofyles2 het volgende:
[..]
De beste van de Lage Landen.
Vergeet Helga, vergeet Marjon!
Ik ben er sinds de vakantie achter dat ik juist naar het noorden des lands zou moeten verhuizen. Erg leuke Friese reisleidsterquote:Op vrijdag 10 juli 2009 19:27 schreef Ofyles2 het volgende:
[..]
We moeten maar in België wonen. Neem jij Sabine Hagedoren als buurvrouw, dan neem ik een VRT-omroepster.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |