Moet ik die vraag beantwoorden als ik aan jou denk?quote:
Zo slecht is dat spul voor je dus, vantevoren al ziekquote:Op donderdag 9 juli 2009 18:26 schreef Poit het volgende:
Kut, sushi eten gaat niet door.. Is iemand ziek
duidelijkquote:Op donderdag 9 juli 2009 18:27 schreef lkb9000 het volgende:
[..]
Zo slecht is dat spul voor je dus, vantevoren al ziek
Ja, ik ga nu zelf koken inderdaadquote:Op donderdag 9 juli 2009 18:31 schreef koei het volgende:
hmm, om half 7 bellen dat je ziek bent... Die heeft gewoon een betere eetpartner gevonden dus
Gasten die zeggen dat ze kwaliteitsposts gaan plaatsenquote:Op donderdag 9 juli 2009 18:30 schreef AQuila360 het volgende:
gasten die zeggen dat ze een abbo willen kopen om me te filteren![]()
Doe het dan ook![]()
Praatjes vullen geen gaatjes
Ik ga het proberen vanaf NU!! Nu echtquote:Op donderdag 9 juli 2009 18:34 schreef Poit het volgende:
[..]
Gasten die zeggen dat ze kwaliteitsposts gaan plaatsen
Doe het dan ook
Gasten die zeggen dat ze wegblijven uit de GAM SC topicreeksquote:Op donderdag 9 juli 2009 18:30 schreef AQuila360 het volgende:
gasten die zeggen dat ze een abbo willen kopen om me te filteren![]()
Doe het dan ook![]()
Het gaat van slecht naar slechterquote:Op donderdag 9 juli 2009 18:32 schreef Poit het volgende:
[..]
Ja, ik ga nu zelf koken inderdaad![]()
Risotto met gebakken garnalen
Zoals Disjfa en Pettigrew bedoel je?quote:Op donderdag 9 juli 2009 18:37 schreef Poit het volgende:
[..]
Gasten die zeggen dat ze wegblijven uit de GAM SC topicreeks
Doe het dan ook![]()
Zie jij Disjfa ergens dan?quote:Op donderdag 9 juli 2009 18:47 schreef AQuila360 het volgende:
[..]
Zoals Disjfa en Pettigrew bedoel je?
Mooie dag was dat.quote:Op donderdag 9 juli 2009 18:59 schreef Poit het volgende:
[GAM SC #97] Nooit meer DRAAIEN!!
Ik ga koken..
Later
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |