Het is een grindsoortquote:Op donderdag 9 juli 2009 17:02 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
[..]
Dat is lava meuk. Dat is geen grind.
Ik denk dat je helemaal op het verkeerde spoor zit. Oplichting kan het haast niet zijn.quote:Op donderdag 9 juli 2009 17:02 schreef TheoddDutchGuy het volgende:
Maar wat ik doe ik ga dit verhaal voorleggen aan de politie en kijken of ze er wat mee kunnen doen.
Aangezien hier een 2 strijd is.
Een vind van wel en de ander vind van niet dat het oplichting is.
(het is zomer dus tja dit komt nu toch wel vaker voor volgens mij)
Nee dat deden ze dus niet.quote:Op donderdag 9 juli 2009 17:03 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
[..]
Aan de politie voorleggen?![]()
Die gasten daar lachen je in je face uit man!
Ze komen langs???quote:Op donderdag 9 juli 2009 17:35 schreef TheoddDutchGuy het volgende:
[..]
Nee dat deden ze dus niet.![]()
Ze waren blij met het feit dat ik gebeld had en ze komen zo meteen langs.
Ze konden idd niet zeggen dat het onder oplichting valt omdat mn moeder betaald heeft.
Maar verdacht was het zeker wel en ja zoals ik al zei ze komen dus zo langs om de fotos die ik gemaakt had van die lui.
Plus er word gechecked of er meer meldingen gemaakt zijn de afgelopen week.
Plus nog een heel verhaal erbij maar dat doet er even niet toe.
Punt is er word wel degelijk werk van gemaakt.
Dus bedankt voor degene die enige interesse toonde.
Tot het iemand van jouw familie overkomt kutkneus.quote:Op donderdag 9 juli 2009 17:37 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
[..]
Ze komen langs???![]()
Jezus ga boeven vangen ofzo.
Het is geen inbraak ofzo. Je bent er zelf me ingestemd.quote:Op donderdag 9 juli 2009 17:40 schreef Pacmaniac het volgende:
[..]
Tot het iemand van jouw familie overkomt kutkneus.
M'n zus zit niet bij de politie dus wat blaat je nou?quote:Op donderdag 9 juli 2009 17:37 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
[..]
Ze komen langs???![]()
Jezus ga boeven vangen ofzo.
De vraag is dus in hoeverre dit bewust is en in hoeverre er spraken is van intimidatie . Feit dat de politie het serieus neemt zegt voldoende. Oprotten met dit soort malafide klusjesmannen.quote:Op donderdag 9 juli 2009 17:41 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
[..]
Het is geen inbraak ofzo. Je bent er zelf me ingestemd.
Achja, netjes is anders. Het lijkt mij niet verboden alleen. Wat de politie wel kan doen is natuurlijk andere mensen waarschuwen. Maar het is geen oplichting vind ik. Als ik bij de ene bakker 4,- euro voor een brood betaal en een andere bakker verkoopt het voor 2,- euro, dan is dat toch ook geen oplichting van die eerste bakker.quote:Op donderdag 9 juli 2009 17:44 schreef Pacmaniac het volgende:
[..]
De vraag is dus in hoeverre dit bewust is en in hoeverre er spraken is van intimidatie . Feit dat de politie het serieus neemt zegt voldoende. Oprotten met dit soort malafide klusjesmannen.
De bakker komt niet langs bij je deur en dringt je het broodje op.quote:Op donderdag 9 juli 2009 17:57 schreef Tja..1986 het volgende:
[..]
Achja, netjes is anders. Het lijkt mij niet verboden alleen. Wat de politie wel kan doen is natuurlijk andere mensen waarschuwen. Maar het is geen oplichting vind ik. Als ik bij de ene bakker 4,- euro voor een brood betaal en een andere bakker verkoopt het voor 2,- euro, dan is dat toch ook geen oplichting van die eerste bakker.
Hier in het dorp komt nog wel een bakker en een melkboer langs de deur om broden te verkopen.quote:Op donderdag 9 juli 2009 18:05 schreef TheoddDutchGuy het volgende:
[..]
De bakker komt niet langs bij je deur en dringt je het broodje op.
Dat maakt wel het verschil lijkt me.
En ik moet toegeven mn moeder is (zo lief als ze is) nogal naive en is al een dagje ouder zoals ze dat zeggen dus tja.
Dat verklaard een hoop van je reacties.quote:Op donderdag 9 juli 2009 18:07 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
[..]
Hier in het dorp komt nog wel een bakker en een melkboer langs de deur om broden te verkopen.
Leg uitquote:Op donderdag 9 juli 2009 18:08 schreef TheoddDutchGuy het volgende:
[..]
Dat verklaard een hoop van je reacties.
Ik laat het aan je fantasie over.quote:
Oke, succes ermee!quote:Op donderdag 9 juli 2009 18:13 schreef TheoddDutchGuy het volgende:
[..]
Ik laat het aan je fantasie over.
Hoe dan ook het "verhaal" is wat mij betreft voorbij dus ik zal niet wederkeren in mijn topic en mag zelfs een slotje krijgen van mij.
Toedeloe.
Tja.. blijft een geit dat ze niet gedwongen is. Nee zeggen kan ook nog altijd. En natuurljik is het lullig, helemaal mee eens. Maar geen oplichting. Ik zou het wel goed vinden van de politie als ze andere mensen waarschuwen. Er zijn vast nog meer lieve naive mensen zoals jouw moederquote:Op donderdag 9 juli 2009 18:05 schreef TheoddDutchGuy het volgende:
[..]
De bakker komt niet langs bij je deur en dringt je het broodje op.
Dat maakt wel het verschil lijkt me.
En ik moet toegeven mn moeder is (zo lief als ze is) nogal naive en is al een dagje ouder zoals ze dat zeggen dus tja.
Okay toch nog stiekem even 1 bericht want dit vraagt om een antwoord.quote:Op donderdag 9 juli 2009 18:14 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
[..]
Oke, succes ermee!
Als er daadwerkelijk agenten langs komen zou ik dat schandalig vinden. Je hebt nog niet eens contact met het bedrijf op proberen te nemen.
Daar stopte ik met lezen. Het is wel duidelijk dat het jullie eigen schuld is. Wie doet er nou zaken met een bedrijf zonder naam, bon, werkkleding etc?quote:Op donderdag 9 juli 2009 19:05 schreef TheoddDutchGuy het volgende:
[..]
Okay toch nog stiekem even 1 bericht want dit vraagt om een antwoord.
Welk bedrijf?
Ze zaten in een soort van wegwerkerstruck zonder tekens of namen erop.
Ik heb alleen het kenteken.
Niemand heeft ook maar gezegt van welk bedrijf ze afkomen.
Jij reageert ook als een Sjonnie figuur moet ik zeggen.quote:Op donderdag 9 juli 2009 19:09 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
[..]
Daar stopte ik met lezen. Het is wel duidelijk dat het jullie eigen schuld is. Wie doet er nou zaken met een bedrijf zonder naam, bon, werkkleding etc?
Eigen schuld... Dikke bult.
Ik kan er niet mee zitten als het oplichting blijkt te zijn. Als je hierin trapt dan wil je gewoon opgelicht worden.
Dat zulke IQ loze personen recht hebben om te leven![]()
DAT DIT KAN IN NEDERLAND
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |