Nee zielig voor mij ze had mijn pinpas gebruikt.quote:Op donderdag 9 juli 2009 16:46 schreef TheFrankey het volgende:
Dat klinkt als olichting. Veel te veel betaald en op een rare manier. Zielig voor je moeder trouwens
1.95 per 20kg.. nou zelfs al lag er 1000kg erop dan zou dat ongeveer 100 euro zijn.quote:
Als er een mondeling akkoord was, weet ik niet of de politie er veel mee kan?quote:Op donderdag 9 juli 2009 16:47 schreef TheoddDutchGuy het volgende:
[..]
Nee zielig voor mij ze had mijn pinpas gebruikt.![]()
(vraag niet hoe of waarom dank u)
Maar okay ik ga effe de politie bellen dus.
Heb bewijs materiaal.
Ze deden er een half uur over.quote:Op donderdag 9 juli 2009 16:49 schreef Wazeggie het volgende:
Grind is idd duurder dan TS veronderstelt, ik weet ook niet hoeveel grind ze hebben gebruikt? Met 4 man á uurloon 20 pp per uur denk ik dat t redelijk uitkomt?
Maar goed, al is t strikt genomen mss geen oplichting (ze hebben wel een dienst geleverd), het is verre van netjes mensen zo te overrompelen
1,95 voor 20kg grind? Geef mij dat adresje even dan koop ik meteen voor de komende 100 jaar in.quote:Op donderdag 9 juli 2009 16:48 schreef TheoddDutchGuy het volgende:
[..]
1.95 per 20kg.. nou zelfs al lag er 1000kg erop dan zou dat ongeveer 100 euro zijn.
en zo groot is het grind pad echt niet hoor ..dat is maximaal misschien 2 tot 300kg wat erop ligt.
Ik vind van wel. In Nederland moesten we maar eens wat regeltjes loslaten in dit soort gevallen. Iedereen snapt toch dat dit snel geld verdienen / afhandig te makenquote:Op donderdag 9 juli 2009 16:54 schreef Wazeggie het volgende:
Dat is dus geen vakwerk. Maar wederom: als je moeder akkoord is gegaan, en zij hebben idd nieuw grind gelegd dan weet ik niet of er strikt genomen sprake is van oplichting?
Daar heb je natuurlijk wel een punt ja hmm.quote:Op donderdag 9 juli 2009 16:54 schreef Wazeggie het volgende:
Dat is dus geen vakwerk. Maar wederom: als je moeder akkoord is gegaan, en zij hebben idd nieuw grind gelegd dan weet ik niet of er strikt genomen sprake is van oplichting?
http://www.stores4you.eu/gardenstore/index.php?main_page=product_info&products_id=309quote:Op donderdag 9 juli 2009 16:56 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
[..]
1,95 voor 20kg grind? Geef mij dat adresje even dan koop ik meteen voor de komende 100 jaar in.
1000 kilo grind leg je in een uurtje . Wel kleven er logistiek gezien nogal wat kosten aan . Echter heb dit vaker gehoord en is idd oplichter. Het kost die gasten ca 150 euro om het grind aan te schaffen en te leggen.quote:Op donderdag 9 juli 2009 16:49 schreef Wazeggie het volgende:
Grind is idd duurder dan TS veronderstelt, ik weet ook niet hoeveel grind ze hebben gebruikt? Met 4 man á uurloon 20 pp per uur denk ik dat t redelijk uitkomt?
Maar goed, al is t strikt genomen mss geen oplichting (ze hebben wel een dienst geleverd), het is verre van netjes mensen zo te overrompelen
Kan dat ook al, grind op internet kopen?quote:Op donderdag 9 juli 2009 16:58 schreef TheoddDutchGuy het volgende:
[..]
http://www.stores4you.eu/gardenstore/index.php?main_page=product_info&products_id=309
there ya go.
http://www.zandbestellen.(...)3d98ffcaa5801cae40e5quote:Op donderdag 9 juli 2009 16:56 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
[..]
1,95 voor 20kg grind? Geef mij dat adresje even dan koop ik meteen voor de komende 100 jaar in.
Dat is lava meuk. Dat is geen grind.quote:Op donderdag 9 juli 2009 17:01 schreef PICHT het volgende:
[..]
http://www.zandbestellen.(...)3d98ffcaa5801cae40e5
Succes.
Het was maar ter illustratie kerel.quote:Op donderdag 9 juli 2009 16:59 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
[..]
Kan dat ook al, grind op internet kopen?![]()
Hoe zit het met de verzendkosten? Kan het door de brievenbus?
Gast dat zijn geen prijzen om te vergelijken. Ga naar een bedrijf waar je gewoon grind op je aanhanger kan scheppen en vraag bij hun wat het kost.
Aan de politie voorleggen?quote:Op donderdag 9 juli 2009 17:02 schreef TheoddDutchGuy het volgende:
[..]
Het was maar ter illustratie kerel.
Maar wat ik doe ik ga dit verhaal voorleggen aan de politie en kijken of ze er wat mee kunnen doen.
Aangezien hier een 2 strijd is.
Een vind van wel en de ander vind van niet dat het oplichting is.
(het is zomer dus tja dit komt nu toch wel vaker voor volgens mij)
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |