Zijn allemaal bijzinnen.quote:
Ja. Waarom denk je dat ik continu geil benquote:
Hoezo? Omdat je nu 24/7 in het hele huis zo veel kan rukken als je maar wil?quote:Op vrijdag 17 juli 2009 14:33 schreef Geqxon het volgende:
O god. Twee weken alleen thuis, ik ga zo keihard afvallen.
ik kom juist altijd aan danquote:Op vrijdag 17 juli 2009 14:33 schreef Geqxon het volgende:
Misschien wel heel fijn, mocht je onverhoopt momenteel te zwaar zijn.quote:Op vrijdag 17 juli 2009 14:33 schreef Geqxon het volgende:
Eerder het gebrek aan kooktalent. En dat ja.quote:Op vrijdag 17 juli 2009 14:34 schreef Bart het volgende:
[..]
Hoezo? Omdat je nu 24/7 in het hele huis zo veel kan rukken als je maar wil?
Gebrek aan kooktalent zorgt er toch voor dat je een vette bek gaat halen aan de overkant?quote:Op vrijdag 17 juli 2009 16:01 schreef Geqxon het volgende:
[..]
Eerder het gebrek aan kooktalent. En dat ja.
quote:
Nee, dat ik uberhaupt niet eet.quote:Op vrijdag 17 juli 2009 16:03 schreef Bart het volgende:
[..]
Gebrek aan kooktalent zorgt er toch voor dat je een vette bek gaat halen aan de overkant?
Ahquote:
Verband? Met vrouwen?quote:Op vrijdag 17 juli 2009 16:46 schreef mschol het volgende:
[..]
heel toevallig net de enige 2 vrouwen in dit topic.
is er toevallig een verband?
Weten wie er na je gaat posten is niet zo heel moeilijk hoor. Zo weet ik dat de volgende post van Bart zal zijn.quote:Op vrijdag 17 juli 2009 16:54 schreef Bart het volgende:
[..]
Verband? Met vrouwen?
Maar nee, ik wist tenslotte niet wie er als eerste na mij zou posten
Is ook niet moeilijk als ik niet achter mijn pc zitquote:Op vrijdag 17 juli 2009 19:24 schreef Geqxon het volgende:
Ha, maar het is mij wel gelukt om Bart een half uur z'n bek dicht te laten houden.
quote:Op vrijdag 17 juli 2009 23:20 schreef Sjowhan het volgende:
[..]
Hij ligt al te slapen neuken gamen naast op met zijn vriendin vrouw.
[..]
Hij ligt al te neuken fappen op naast zijn vriendin.
En geen stukjes vloer?quote:Op vrijdag 17 juli 2009 15:16 schreef phluphy het volgende:
Ik ben tof!
Heb 3 deuren en 2 muren geverfd en alles weer netjes opgeruimd.
Jawelquote:
[..]
Hij ligt al te slapen neuken naast op zijn vriendin.
Dat doe ik helaas niet zo vaak, wil ze nietquote:
Jij was nog vrijgezel he? Mja, hmm. Niet zo gekquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |