Die kan ik alleen maar in Eindhoven vinden.quote:
Ninjapwn!quote:
Dat je niet met me wilt eten.quote:
mijn huistelefoon ja, goed ideequote:Op donderdag 9 juli 2009 15:16 schreef JoeThePlumber het volgende:
Dan moet je de telefoon uitzetten...
ja potverdrie als ik geen leuke tt weet vermijd ik de lapo altijd, wist ik veel dat jij als de tierelier ging spammenquote:
quote:Op donderdag 9 juli 2009 15:19 schreef IQM het volgende:
"Sorry, maar ik moet even een nieuw topic openen. Kunt u wellicht later terug bellen? Dankuwel, daaaaag!"
quote:Op donderdag 9 juli 2009 15:16 schreef Zotheid het volgende:
[..]
Die kan ik alleen maar in Eindhoven vinden.
Welke wijk dan?
Prima, nemen we er de hele avond voor.quote:Op donderdag 9 juli 2009 15:19 schreef Krentenbol. het volgende:
[..]
Wild eten is niet goed, rustig eten is stukken beter.
quote:
Ik dacht dat jullie wild gingen spammen, wist ik veel dat iedereen lag te slapen.quote:Op donderdag 9 juli 2009 15:19 schreef Syb-rund. het volgende:
[..]
ja potverdrie als ik geen leuke tt weet vermijd ik de lapo altijd, wist ik veel dat jij als de tierelier ging spammen
Ik kom heul nooit in Eindhoven.quote:Op donderdag 9 juli 2009 15:20 schreef Acinonyx het volgende:
[..]
Hehe in Eindhoven zit er ook een patat-zaak in die straat, de Thijsco, lekkere patat wel![]()
De Transsilvanische Kwartier-wijk!!
Nemen we er de hele avond voor? Als we voor het even een hele avond nemen denk ik niet dat ik nog honger heb.quote:Op donderdag 9 juli 2009 15:20 schreef Zotheid het volgende:
[..]
Prima, nemen we er de hele avond voor.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |