De grote Amerikaanse luchtvaartmaatschappijen zitten in een houtgreep van de vakbonden. Daarnaast worden ze stuk voor stuk op een beroerde manier geleid (Jetblue / Southwest zijn MI uitzonderingen), waardoor je eigenlijk geen keuze hebt. Het is kiezen tussen klote en kut.quote:Ultieme wraak muzikant
Muzikant Dave Carroll beleefde de schrik van zijn leven toen hij vanuit het vliegtuig zag hoe grondpersoneel op de luchthaven in Nebraska zijn gitaarkoffer rondgooide.
Bij aankomst in Chicago bleek zijn gitaar van 3500 dollar zwaar beschadigd te zijn. Er volgde een lange weg van schadeclaims die door luchtvaartmaatschappij United Airlines onbeantwoord bleven. Dave besloot op een unieke manier wraak te nemen: hij schreef een vernietigend liedje over United Airlines.
Het liedje is inmiddels een grote hit is op Youtube. In twee dagen tijd hebben meer dan 350.000 mensen videoclip bekeken.
quote:Op donderdag 9 juli 2009 14:23 schreef ruud.nl het volgende:
[..]
Ik denk dat hij vrolijker zou worden van een nieuwe gitaar.
yep, of 2000 somaliërsquote:Op donderdag 9 juli 2009 14:25 schreef FloydP het volgende:
Is het waar dat in een vliegtuig waar 300 mensen inpassen maar 100 Amerikanen inkunnen?
Tja, je zou dan toch enigszins kunnen verwachten dat, als je instrumentkoffers voorbij ziet komen dat je die dan een iets andere behandeling geeft dan de gemiddelde koffer. Toch?quote:Op donderdag 9 juli 2009 15:06 schreef RemcoDelft het volgende:
Dat is toch niks nieuws? Iedereen weet dat ze met ze gooien met je zooi, dus stevig inpakken + verzekeren!
Z'n liedje is wel tof
Hoe naiefquote:Op donderdag 9 juli 2009 15:16 schreef Norther het volgende:
[..]
Tja, je zou dan toch enigszins kunnen verwachten dat, als je instrumentkoffers voorbij ziet komen dat je die dan een iets andere behandeling geeft dan de gemiddelde koffer. Toch?
Het is niks nieuws, maar je mag er toch ook vanuit gaan dat voor een beetje geld je eigendommen met wat respect behandeld worden..quote:Op donderdag 9 juli 2009 15:06 schreef RemcoDelft het volgende:
Dat is toch niks nieuws? Iedereen weet dat ze met ze gooien met je zooi, dus stevig inpakken + verzekeren!
Z'n liedje is wel tof
Juist dat was ook mijn insteek. Dus... hoezo naief?quote:Op donderdag 9 juli 2009 15:26 schreef RemcoDelft het volgende:
[..]
Hoe naief
Je zou toch ook verwachten dat fatsoenlijk personeel aannemen, en niet smijten maar alle bagage (en postpakketjes for that matter) met respect behandelen aanzienlijk minder kost dan passagiers nu aan verzekeringen + schade kwijt zijn...
Ik heb zelf aan de bagageband op een vliegveld gewerkt als bijbaan, en nee, je spullen worden niet met respect behandeld. Jij staat daar als een dolle koffers op karretjes te gooien om ze maar op tijd weg te hebben, want veel tijd heb je niet voor de volgende kar weer komt aanrijden om uitgeladen te worden. En als jij 200 koffer per uur verwerkt kan dat niet allemaal even zorgvuldig.quote:Op donderdag 9 juli 2009 15:26 schreef Machiavelli. het volgende:
[..]
Het is niks nieuws, maar je mag er toch ook vanuit gaan dat voor een beetje geld je eigendommen met wat respect behandeld worden..
Hollywood had het einde willen veranderen, maar het was een eis van de regisseur dat het einde zo zou blijven, anders zou hij de hele film niet doen. Zoiets las ik.quote:Op donderdag 9 juli 2009 15:58 schreef beelz het volgende:
Dit doet me denken aan het einde van The Mist. Dat de hoofdpersoon dus iedereen dood schiet inclusief zijn eigen zoontje en dan geen kogels heeft om zichzelf van kant te maken en dan wordt hij gered en heeft hij eigenlijk zijn zoontje en de rest voor niets doodgemaakt. Jezus dat was epic.
The Mist was een soort Halfife the movie maar dan toch net niet. Het enige wat miste was een legertje beren met laserogen, een groep ninja's, een stel piraten en een leger cyborgs uit de toekomst.quote:Op donderdag 9 juli 2009 16:36 schreef Northside het volgende:
[..]
Hollywood had het einde willen veranderen, maar het was een eis van de regisseur dat het einde zo zou blijven, anders zou hij de hele film niet doen. Zoiets las ik.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |