Ik ookquote:Op donderdag 9 juli 2009 14:09 schreef borisz het volgende:
Bij Springbokken moet ik als eerste denken aan het Zuid Afrikaanse Rugby team. Maar dat is mijn fout.
Die fout heb ik ookquote:Op donderdag 9 juli 2009 14:09 schreef borisz het volgende:
Bij Springbokken moet ik als eerste denken aan het Zuid Afrikaanse Rugby team. Maar dat is mijn fout.
Neequote:Op donderdag 9 juli 2009 14:21 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
Ik ookHad ik verteld dat ik Percy Montgomery ben tegengekomen in Stellenbosch?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op donderdag 9 juli 2009 14:33 schreef ColdFeet het volgende:
Hij had een zonnebril op; dientengevolge herkende ik hem slechts aan zijn gespierde armenVoor de beeldvorming, kan je een foto posten van de door jou gespotte Celeb?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op donderdag 9 juli 2009 14:33 schreef ColdFeet het volgende:
Hij had een zonnebril op; dientengevolge herkende ik hem slechts aan zijn gespierde armenHij gooit af en toe wel een tegenstander flink op de grondSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt..
winnaar wielerprono 2007 :) Last.FM
Volgens mij is hij ooit (vrij lang) geschorst omdat hij een lijnrechter had geschopt ofzoquote:Op donderdag 9 juli 2009 14:38 schreef borisz het volgende:
[..]
Hij gooit af en toe wel een tegenstander flink op de grond.
je neemt Isa mee?quote:Op donderdag 9 juli 2009 14:40 schreef Stereotomy het volgende:
GEBOEKT!!!!
Ik zat te loeren naar de prijzen op Booking.com die schijnbaar per dag random fluctueren op basis van aantal dagen naar de deadline toe en aantal kamers die al gereserveerd zijn, en had bij mijn eerste-keus hotel eindelijk een prijs van 109 EUR voor drie nachtengezien. Meteen maar gepakt.
[ afbeelding ]
Ben hier te vinden, tweepersoons bed, WiFi, the works, voor 36 EUR per nacht.Fuck de Youth Hostels met 8 dronken Polen op een kamer! Decadent doen voor een dubbeltje kán!
![]()
Wordt nu al een leuke vakantie.
Isa spaart geld voor iets andersquote:
Niet eens het grote bad?quote:Op donderdag 9 juli 2009 15:12 schreef Isabeau het volgende:
Ik werd wakker van ; extra groot jits jumeaux' denk ik
Neuh, daar kan ik bij jou wel inquote:
Als ie helemaal klaar is wil ik hem ook wel lezen.quote:Op donderdag 9 juli 2009 15:27 schreef Leintjeuh het volgende:
De eerste versie van MIJN adviesnota is af! En de titel is wel een beetje grappig
Fouten mogen gemaakt worden! Maar hoe minder, hoe beter.
Ik vind het prima. Maandag krijg ik feedback van begeleider. En daarna naar docent maar dat is half augustus pas. Als begeleider het goedkeurt, mag iedereen die t wil, m lezen!quote:Op donderdag 9 juli 2009 15:43 schreef golfer het volgende:
Als ie helemaal klaar is wil ik hem ook wel lezen.
Dit schreeeeeeeeuwt om om om .......quote:Op donderdag 9 juli 2009 15:54 schreef Stereotomy het volgende:
Isa heeft nog even om te beslissen heur.Had ook een eenpersoonskamer in mijn tweede keus hotel kunnen nemen, maar voor Isa heb ik toch maar dit kingsize bed genomen.
Joepie!quote:Op donderdag 9 juli 2009 15:51 schreef Bluezz het volgende:
Dus geen berlijnse muurbloemromance?
Ik mag de trein van half 5 halen
Ik moest lachenquote:
Zooooo erg ben ik toch ook weer nietquote:Op donderdag 9 juli 2009 16:10 schreef Leintjeuh het volgende:
Een langzame pijnlijke dood gok ik zo...
Ah, een Sonja Bakker-dieet dus.quote:Op donderdag 9 juli 2009 16:10 schreef Leintjeuh het volgende:
[..]
Een langzame pijnlijke dood gok ik zo...
De komende maand zal je moeten fietsenquote:Op donderdag 9 juli 2009 15:51 schreef Bluezz het volgende:
Dus geen berlijnse muurbloemromance?
Ik mag de trein van half 5 halen
wees galant en biedt aan te betalen?quote:Op donderdag 9 juli 2009 15:02 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Isa spaart geld voor iets anders
Maar mocht ze meewillen: de bedden zijn lits-jumeaux en erg groot. Plaats zat. Groot bad, zag ik ook.![]()
nog een check nodig? heb nog wel een half uurtje de tijd vandaagquote:Op donderdag 9 juli 2009 15:27 schreef Leintjeuh het volgende:
De eerste versie van MIJN adviesnota is af! En de titel is wel een beetje grappig
Fouten mogen gemaakt worden! Maar hoe minder, hoe beter.
Nu ben ik morgen vrij en ga ik 's middags baantjes trekken in Leiden. En maandag pas weer aan die adviesnota gaan denken, eventueel verbeteren, en dan de presentatie voorbereiden en evaluatieformulieren ontwikkelen![]()
Samenvatting: Ik ben op tijd klaar met de adviesnota en fucking goed bezig
Ik zit nu in de auto te wachten tot de binnenstad weer gaat bewegen. Dan naar paard en daarna pas naar huis. Zal wel een latertje worden dan hahaquote:Op donderdag 9 juli 2009 16:21 schreef Den_Haag het volgende:
nog een check nodig? heb nog wel een half uurtje de tijd vandaag
Do I look like her father, her loverrrr or neither?quote:Op donderdag 9 juli 2009 16:20 schreef Den_Haag het volgende:
[..]
wees galant en biedt aan te betalen?
Teflon bakblik heeft voor mij altijd goed gewerkt.quote:Op donderdag 9 juli 2009 16:38 schreef DarkElf het volgende:
hellow, vraagje. het bakpapier is op en ik heb geen puf om ervoor naar de winkel te gaan. Werkt alleen een bakblik ook of bijv bakblik met wat bloem, of alufolie met wat bloem?
What do you want it to be?quote:Op donderdag 9 juli 2009 16:29 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Do I look like her father, her loverrrr or neither?
Vriendschap of affectie van vrouwen is niet met geld te koop. Dat zou jij toch moeten weten?quote:
dat zéggen ze alleen maar hoor. Moet je ze eens echt doodverwennen met iets, moet je zien hoe ze van je houdenquote:Op donderdag 9 juli 2009 16:47 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Vriendschap of affectie van vrouwen is niet met geld te koop. Dat zou jij toch moeten weten?
Stil ff, ik probeer DH even wat levenslessen bij te brengen.quote:Op donderdag 9 juli 2009 16:49 schreef DarkElf het volgende:
[..]
dat zéggen ze alleen maar hoor. Moet je ze eens echt doodverwennen met iets, moet je zien hoe ze van je houden(zeker als de rest van t plaatje ook klopt
dat dan weer wel)
kweenie wie die harder nodig heeft hoorquote:Op donderdag 9 juli 2009 16:50 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Stil ff, ik probeer DH even wat levenslessen bij te brengen.
Zie het succes van een Flavio Briatore en dergelijkequote:Op donderdag 9 juli 2009 16:52 schreef DarkElf het volgende:
[..]
kweenie wie die harder nodig heeft hoor
oh men al die vrouwen die nu om t hardst denken: IK ben NIET zo hoor! ..
right
quote:Op donderdag 9 juli 2009 17:05 schreef Den_Haag het volgende:
[..]
Zie het succes van een Flavio Briatore en dergelijke
[ afbeelding ]
Welke auto? We hebben er maar eentje (van golfers werkquote:Op donderdag 9 juli 2009 16:18 schreef borisz het volgende:
De komende maand zal je moeten fietsen![]()
Of de auto natuurlijk
Daar ben ik het mee eensquote:Op donderdag 9 juli 2009 17:18 schreef DarkElf het volgende:
volgens mij is de enige echte diepe vorm van onzelfzuchtige liefde die van een ouder (moeder misschien zelfs) voor zijn of haar kind
ach dat hoort erbijquote:Op donderdag 9 juli 2009 17:48 schreef Sunnythesun het volgende:
Ik hoop wel met iets minder valpartijen![]()
Kurkdroog, niet gevallenquote:Op donderdag 9 juli 2009 17:48 schreef Sunnythesun het volgende:
Ik hoop wel met iets minder valpartijen![]()
Nah, ik geloof ook nog steeds in ware liefde voor partners/lovers. Er zijn oorlogen om gevoerd.quote:Op donderdag 9 juli 2009 17:18 schreef DarkElf het volgende:
volgens mij is de enige echte diepe vorm van onzelfzuchtige liefde die van een ouder (moeder misschien zelfs) voor zijn of haar kind
Maar er zijn mensen met andere meningen, dat weet ik
tuurlijk maar je bent toch wel met me eens dat dat misschien om 2 op de 17 miljoen liefdes gaat?quote:Op donderdag 9 juli 2009 18:55 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Nah, ik geloof ook nog steeds in ware liefde voor partners/lovers. Er zijn oorlogen om gevoerd.
Dat vind ik altijd zulke onzin situaties hè?quote:Op donderdag 9 juli 2009 19:08 schreef Stereotomy het volgende:
Ik geloof in ware liefde als iets wat je samen creeëert, niet wat specifiek voor 2 bepaalde personen samen voorbestemd is.
Maar je komt er pas aan het eind van je leven (of de ander) of het de ware was. Ome Kees kan nog immer op z'n 52e besluiten te scheiden van tante Anna omdat hij stiekem toch homo was.
oh?quote:Op donderdag 9 juli 2009 19:12 schreef freecell het volgende:
Ook in relaties geloof ik in onzelfzuchtige liefde
Maar ikben het wel met je eens trouwens dat er meestal ook wel andere drijfveren in het spel zijn.
Helaas ken ik in mijn omgeving ook mensen waarbij dat met de kinderen ook zo is
Fail.quote:Op donderdag 9 juli 2009 19:28 schreef Isabeau het volgende:
Ik ken zelfs een stel waar het kindje werd gemaakt om de relatie te reddenWerkte niet.
wat afschuwelijk voor dat kindquote:Op donderdag 9 juli 2009 19:28 schreef Isabeau het volgende:
Ik ken zelfs een stel waar het kindje werd gemaakt om de relatie te reddenWerkte niet.
Toch nietquote:Op donderdag 9 juli 2009 19:28 schreef Isabeau het volgende:
t zijn geen zachte koekjes geworden, volgende keer eens zien of t anders kan.quote:
Hahaha nou dan is het goed dat je kaas nog nooit gezien hebt. Die is alleen maar spier. En ergens verstopt 6% vetquote:Op donderdag 9 juli 2009 20:10 schreef freecell het volgende:
Ja
Wel mooie man verder trouwens
Maar ik vind zoveel zichtbare spieren gewoon wat streberig overkomen altijd
Ok fietsen dusquote:Op donderdag 9 juli 2009 17:20 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Welke auto? We hebben er maar eentje (van golfers werk)
De fiets maar idd. Ik zag de vertrektijden van het busje vanaf Driehuis of Beverwijk. Sluit weer helemaal niet aan
Het scheelt echt heel veel als je je oven op z'n aller-heetst zet; mijn pizza's zijn tegenwoordig echt bijna zo lekker als bij de pizzeria!quote:Op donderdag 9 juli 2009 20:36 schreef Stereotomy het volgende:
Hm, als ik in een pizzaria ben, wil ik altijd wel m'n voordeel halen uit het feit dat ik ergens ben met een steenoven.Pasta kan thuis met m'n eigen pannen wel
Hier ookquote:Op donderdag 9 juli 2009 21:29 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
Het scheelt echt heel veel als je je oven op z'n aller-heetst zet; mijn pizza's zijn tegenwoordig echt bijna zo lekker als bij de pizzeria!
arme paardjes.quote:Op donderdag 9 juli 2009 21:58 schreef Den_Haag het volgende:
maar ik ga waarschijnlijk wel meedoen aan een polo-clinic
Bij mijn bloedeigen zus, en dat werd hem nog verteld ookquote:Op donderdag 9 juli 2009 19:28 schreef Isabeau het volgende:
Geen people-skills, je zus?quote:Op donderdag 9 juli 2009 22:46 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Bij mijn bloedeigen zus, en dat werd hem nog verteld ook
Vrees dat zoiets vaker voorkomt dan we denkenquote:Op donderdag 9 juli 2009 22:46 schreef Bluezz het volgende:
Bij mijn bloedeigen zus, en dat werd hem nog verteld ook
quote:Op donderdag 9 juli 2009 23:01 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Vrees dat zoiets vaker voorkomt dan we denken
Malawi schijnt helemaal de shit te zijn tegenwoordig!quote:Op donderdag 9 juli 2009 23:07 schreef Isabeau het volgende:
Voor het accessoire-idee haalde je er toch één uit Afrika oid?
Ik lig in bed. Ook goed als kaas t probeert?quote:Op donderdag 9 juli 2009 23:12 schreef Isabeau het volgende:
Benje op msn lein? Kan je me een berichtje sturen?
hij is nu bezig geloof ik.quote:Op donderdag 9 juli 2009 23:15 schreef Isabeau het volgende:
Als iemand het maar even probeert haha
Was jij nou ook van de geen kinderen, Sunny?quote:Op donderdag 9 juli 2009 23:04 schreef Sunnythesun het volgende:
[..]
is ook een goede reden om te trouwen trouwens, wisten jullie dat?
![]()
Oh en kinderen zijn natuurlijk eigenlijk gewoon leuke accessoires..[/cynismemodus]
jup.. alleen in mijn klaslokaal graag..quote:Op donderdag 9 juli 2009 23:25 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Was jij nou ook van de geen kinderen, Sunny?
Dat heet een ReTweet. Dan kun je de Tweet van iemand anders vanuit je eigen account Tweeten, zodat jouw volgers het kunnen lezen.quote:Op donderdag 9 juli 2009 23:29 schreef Isabeau het volgende:
Ik begrijp het niet borisz. Jij vroeg/zei iets op de tweet van meneer Armstrong en die gaf jou antwoord maar dat 6x snap ik niet.
Heheh, en daar ook liever niet, toch?quote:Op donderdag 9 juli 2009 23:32 schreef Sunnythesun het volgende:
[..]
jup.. alleen in mijn klaslokaal graag..
Jawel hoor.. als ze zich maar gedragenquote:Op donderdag 9 juli 2009 23:33 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Heheh, en daar ook liever niet, toch?
Je hebt de knop ReTweet, daarmee kan je een tweet van een ander nogmaals verzenden. En mijn tweet is door andere twitteraars opnieuw verzonden. In totaal 6x.quote:Op donderdag 9 juli 2009 23:29 schreef Isabeau het volgende:
Ik begrijp het niet borisz. Jij vroeg/zei iets op de tweet van meneer Armstrong en die gaf jou antwoord maar dat 6x snap ik niet.
Hey wat goed, ik hoop het echt voor je. Mss krijg je er dan ook weer meer lol in!quote:Op donderdag 9 juli 2009 23:35 schreef Sunnythesun het volgende:
Jawel hoor.. als ze zich maar gedragenEn het lijkt er op dat ik komend jaar een klas heb die dat beter kan dan de klas van afgelopen jaar.. thank god!
Maandag?quote:Op vrijdag 10 juli 2009 08:59 schreef DarkElf het volgende:
ik wil zon, wanneer komt de zon weer?
*hatsjoe
Ja dat hoop ik ook. Even afwachten hoe deze groep zich gaat ontwikkelen, maar er zitten toch wel minder stoorzenders, zo op eerste gezicht, in gelukkig. Het zijn er overigens wel weer 32.. maar goed, nu tenminste wat meer meisjes ook, dat scheelt toch altijd weer.quote:Op donderdag 9 juli 2009 23:56 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Hey wat goed, ik hoop het echt voor je. Mss krijg je er dan ook weer meer lol in!![]()
Als ik niet naar de TV kijk tijdens de tour staat radio tour de France aanquote:Op vrijdag 10 juli 2009 10:35 schreef ColdFeet het volgende:
Doe je dat elke dag, borisz? Wat zonde van je vakantie!
*mompelt iets over de studenten van tegenwoordig die hun vakantie niet optimaal benutten
Denemarken.quote:Op vrijdag 10 juli 2009 10:55 schreef ColdFeet het volgende:
Verdedig je niet hoor, Borisz. Ik ben gewoon jaloers
Waar gaat de vakantie heen?
Dat had je wel verdiend, na het harde werkenquote:
Hoe zuur ook, ik wens niemand zo iets toe, hoera voor de stier! Niet dat die het zal overleven uiteraard, maar boontje komt om zijn loontje. En die spanjolen zouden gewoon naar voetbal moeten gaan kijken of zo, net als iedereenquote:Op vrijdag 10 juli 2009 11:33 schreef borisz het volgende:
Hulde aan de stieren in PamplonaEen stier heeft een mens in zijn nek geraakt met de gevolgen van dien.
quote:Op vrijdag 10 juli 2009 11:33 schreef borisz het volgende:
Hulde aan de stieren in PamplonaEen stier heeft een mens in zijn nek geraakt met de gevolgen van dien.
Ik vind Pamplona zó barbaarsquote:Op vrijdag 10 juli 2009 11:33 schreef borisz het volgende:
Tja Spanjaarden hequote:Op vrijdag 10 juli 2009 12:13 schreef ColdFeet het volgende:
Dat stierenvechten heb ik echt nooit begrepenWat daar nou de lol van is?
Maar rodeo lijkt me stiekem juist weer wel heel leuk om eens mee te maken
Ja joh? Ik dacht dat ze daar wel redelijk strenge regels voor haddenquote:Op vrijdag 10 juli 2009 12:41 schreef DarkElf het volgende:
leuk idd rodeo, waar de ballen van de hengsten en de stieren afgeknepen worden zodat ze zo lekker fel en woest gaan springen en bokken..![]()
maar goed, om even iets anders te zeggen: tis bijna weekend
tuurlijk zijn die er maar er zijn genoeg wanpraktijken hoorquote:Op vrijdag 10 juli 2009 12:42 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
Ja joh? Ik dacht dat ze daar wel redelijk strenge regels voor hadden
IK ookquote:Op vrijdag 10 juli 2009 12:51 schreef DarkElf het volgende:
ja die hebben ze, helaas. smerige praktijken zijn dat en gruwelijk om te zien
(toen ik voor de wspa werkte heb ik die dingen gezien, vaak op illegaal gefilmde beelden... brr)
krijg een beetje stoofpot behoefte idd zo
OK. Sumoworstelen wel OK?quote:Op vrijdag 10 juli 2009 12:51 schreef DarkElf het volgende:
ja die hebben ze, helaas. smerige praktijken zijn dat en gruwelijk om te zien
(toen ik voor de wspa werkte heb ik die dingen gezien, vaak op illegaal gefilmde beelden... brr)
krijg een beetje stoofpot behoefte idd zo
Olieworstelen?quote:Op vrijdag 10 juli 2009 13:02 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
OK. Sumoworstelen wel OK?
Ik ga vanavond bobotie maken. Helaas is de chutney op
Ja hoor, maar Kaas en ik wonen allebei niet in den haagquote:Op vrijdag 10 juli 2009 12:23 schreef Den_Haag het volgende:Lein nog stroom?
hier is het er slechts even af geweest. bij mijn fysio al meer dan een uur.
tuurlijk ben een groot voorstander van vrije keusquote:Op vrijdag 10 juli 2009 13:02 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
OK. Sumoworstelen wel OK?
Ik ga vanavond bobotie maken. Helaas is de chutney op
Gesteld dat we op tijd uit bed komen: sure! Welke? Regular, hot, extra hot, tomaat of perzik?quote:Op vrijdag 10 juli 2009 13:23 schreef DarkElf het volgende:
oh kan je misschien een pot voor mij meenemen als je er toevallig toch bent? Vond het erg lekker en ik kom nooit in Amersfoort
volgens mij had jij perzik ofzo? die vond ik erg lekker ..quote:Op vrijdag 10 juli 2009 13:40 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
Gesteld dat we op tijd uit bed komen: sure! Welke? Regular, hot, extra hot, tomaat of perzik?
Grote vorkquote:Op vrijdag 10 juli 2009 15:51 schreef Vork het volgende:
Nou hieperdepiep, ik ben een soort van geslaagd. Tenminste, dat gedeelte is wel zeker, maar omdat m'n stagebegeleider gisterenavond nog af heeft gezegd, is het pas definitief als hij een reactie heeft kunnen geven op mijn functioneren op m'n stageadres. In verband met vakanties enzo weet ik dat dus pas over een maand.
Cijfer? Ergens tussen de 7 en de 8.
Aardappelen, worteltjes en zeeduivelfilet.quote:
Dierenbeul!quote:Op vrijdag 10 juli 2009 17:13 schreef Sunnythesun het volgende:
Ah mooi zo Vork!![]()
Hier zit er nog een met honger!Hoop dat ik snel mijn hondje weer bij de trimmer op kan halen zodat ik kan gaan koken!
Ja, ik dacht ik breng hem daar heen, kan ze hem vast kaal maken met de tondeuse.. scheelt mij weer werkquote:
Dat vind ik wel slim, minimum input maximum output!quote:Op vrijdag 10 juli 2009 17:27 schreef Sunnythesun het volgende:
[..]
Ja, ik dacht ik breng hem daar heen, kan ze hem vast kaal maken met de tondeuse.. scheelt mij weer werk
Een optie is naar iemand anders gegaan, eentje hoor ik maandag meer over en twee andere dingen nog geen bericht.quote:Op vrijdag 10 juli 2009 17:18 schreef ColdFeet het volgende:
Vork, wat fijn! Gefeliciteerd
Hoe is het afgelopen met de werk-kansen?
Volgens mij zitten er op die toast-achtige dingen dezelfde kruidenquote:Op vrijdag 10 juli 2009 19:32 schreef Stereotomy het volgende:
Wat is het verschil tussen bruscetta als in die gedroogde kruiden, en bruscetta als in die harde toast-achtige dingen? Of zijn ze anders gespeld?
Oei wat goedquote:Op vrijdag 10 juli 2009 15:51 schreef Vork het volgende:
Nou hieperdepiep, ik ben een soort van geslaagd. Tenminste, dat gedeelte is wel zeker, maar omdat m'n stagebegeleider gisterenavond nog af heeft gezegd, is het pas definitief als hij een reactie heeft kunnen geven op mijn functioneren op m'n stageadres. In verband met vakanties enzo weet ik dat dus pas over een maand.
Cijfer? Ergens tussen de 7 en de 8.
In dit kader even : Het Hartje is gehoord van het bloezegolferkleinkindquote:Op vrijdag 10 juli 2009 20:31 schreef kaasplankje het volgende:
Oei wat goedenne Freecell ook nog proficiat met je aanstormende gezinsuitbreiding
Ik hou me hysterisch inquote:Op vrijdag 10 juli 2009 21:33 schreef ColdFeet het volgende:
Ben je al hysterisch aan het shoppen geslagen, Bluezz?
Was ze wel aan het werk dan?quote:Op zaterdag 11 juli 2009 07:09 schreef Den_Haag het volgende:
Isa heeft het druk gehad vannacht volgens mij. Geen posts
Een heerlijke smeuïge pittige schimmelkaasquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Dat lust ik niet.quote:Op zaterdag 11 juli 2009 16:07 schreef Leintjeuh het volgende:
Een heerlijke smeuïge pittige schimmelkaas![]()
Niet, je bent aan het fokken.quote:Op zaterdag 11 juli 2009 16:13 schreef borisz het volgende:
Ik ben een aardbeiengranita aan het maken.
O dat recept wil ik heel graag!quote:Op zaterdag 11 juli 2009 20:05 schreef krakkemieke het volgende:
Corsicaanse fondue is mijn favoriet, recept op aanvraag. Ik heb het van een francaise. En Golfer je proeft de blauwe kaas niet, mede vanwege de knoflook.
quote:Op zaterdag 11 juli 2009 22:40 schreef krakkemieke het volgende:
Voor Duderella en anderen![]()
Corsicaanse fondue
1 pakje gezeefde tomaat, ong. 620 ml
2 tenen knoflook
1 borrelglas cognac, kan ook zonder
3/4 liter witte wijn
tamelijk veel paprikapoeder
snufje cayennepeper
wat provencaalse kruiden
Kook dit allemaal samen, zo'n 30 a 45 minuten.
Doe er dan 300 gram gruyere of emmenthal en 150 gram roquefort bij. Laat zachtjes smelten.
Als je het zelf raspt, rasp de gruyere of emmenthal dan zo fijn mogelijk.
Dankje, maar ik hou het gewoon bij de ouderwets Zwitserse variant met veel witte wijn en kirsch.quote:Op zaterdag 11 juli 2009 22:49 schreef krakkemieke het volgende:
Graag gedaan!
Voor Golfer nog een variant zonder blauw:
Champignonfondue
200 g champignons
4 dl water
50 g bloem
50 g boter
50 g fijngesneden ham
50 g kernhem
150 g jong belegen
Kook de fijngehakte champignons in zo weinig mogelijk water gaar.
Smelt de boter, roer de bloem erdoor en maak met het champignonwater een saus. Roer er de ham, kaas en champignons door. Maak op smaak met peper en zout.
Een open koelkast koelt niet zo goed, dus ik zou die kipfilet weggooien.quote:Op zondag 12 juli 2009 22:38 schreef Plums het volgende:
Om geen apart topic ervoor te openen:
Hoelang kan ik kipfilet bewaren in de koelkast, als 'ie al open is?
Ha ha.quote:Op zondag 12 juli 2009 22:44 schreef golfer het volgende:
[..]
Een open koelkast koelt niet zo goed, dus ik zou die kipfilet weggooien.
Afgesloten zakje eromheen en dan kun je het bewaren tot de datum die op de verpakking staat.quote:Op maandag 13 juli 2009 00:24 schreef Plums het volgende:
[..]
Ha ha.![]()
Dit dus:
[ afbeelding ]
Dat bakje is dus open.
Danku.quote:Op maandag 13 juli 2009 00:31 schreef Duderella het volgende:
[..]
Afgesloten zakje eromheen en dan kun je het bewaren tot de datum die op de verpakking staat.
En anders doe je hem in de vriezer (mits aanwezig).
Óf je bakt hem vast. Kun je hem nog weer wat langer bewaren.
*kijkt naar buiten*quote:Op maandag 13 juli 2009 08:41 schreef Leintjeuh het volgende:
Moggeh. Koffie en een humeurtje zo stralend als het weer
Hier FC Vrok zegt het oko. Enkhuizen is randstad! En daar is het zonnig!quote:Op maandag 13 juli 2009 09:02 schreef Vrok het volgende:
Goedemorgen iedereen vanuit het zonovergoten Enkhuizen.
Ja hoor. Als je op tijd zegt wanneer, kan ik misschien zus om hulp vragen. Evil zus is namelijk schoonheidsspecialistequote:Op maandag 13 juli 2009 09:32 schreef Den_Haag het volgende:
maar klein beetje zon in Barendrecht. nog 3 daagjes werken
Lein, heb jij voor donderdag nog een keer 's avonds een uurtje vrij?
Stttttt!quote:Op maandag 13 juli 2009 09:39 schreef Vrok het volgende:
Ehm, de randstad ligt wel een heel stuk verderop.
morgen of woensdag ergens rond 8?quote:Op maandag 13 juli 2009 09:37 schreef Leintjeuh het volgende:
[..]
Ja hoor. Als je op tijd zegt wanneer, kan ik misschien zus om hulp vragen. Evil zus is namelijk schoonheidsspecialiste
evil twinsquote:Op maandag 13 juli 2009 10:10 schreef Leintjeuh het volgende:
Morgen avond 8 uur
We aim to maim please
Jij leeft nog, maar de auto?quote:Op maandag 13 juli 2009 18:24 schreef freecell het volgende:
Hoi!
We waren vandaag nog bijna bij Vrok of Lein langsgegaan
En ik ben achteruit de sloot ingereden![]()
Waarschuw je mij als je een keer in deze buurt van plan bent te rijden?quote:Op maandag 13 juli 2009 19:01 schreef freecell het volgende:
Ik heb een rijbewijs
Voor zolang als het duurt op deze manier
Nouquote:Op maandag 13 juli 2009 19:03 schreef golfer het volgende:
[..]
Waarschuw je mij als je een keer in deze buurt van plan bent te rijden?
Dan kan ik de buurt even evacueren.
Joh, had effe gebeld! Dan was ik jullie tegemoed getreind! Of reed je bijna per ongeluk de afsluitdijk opquote:Op maandag 13 juli 2009 18:24 schreef freecell het volgende:
Hoi!
Ja ik ook wel, Freecell. Maar dan rij ik.quote:Op maandag 13 juli 2009 19:23 schreef Leintjeuh het volgende:
[..]
Ik geloof je, en ik durf haske om bij je in de auto te komen zitten hoor
Tssss, ik heb vandaag meer dan 400 KM gereden en de enige fout die ik maakte was een schier onzichtbaar slootje niet zienquote:Op maandag 13 juli 2009 19:40 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Ja ik ook wel, Freecell. Maar dan rij ik.
O? Maar ik woon helemaal niet in Enkhuizen, of een sloot. Ik probeer er nu zelfs weg te komen, maar de trein werkt niet mee.quote:Op maandag 13 juli 2009 18:24 schreef freecell het volgende:
Hoi!
Nee, maar jij melde vanmorgen dat je daar wasquote:Op maandag 13 juli 2009 20:07 schreef Vrok het volgende:
[..]
O? Maar ik woon helemaal niet in Enkhuizen, of een sloot. Ik probeer er nu zelfs weg te komen, maar de trein werkt niet mee.
wtf!quote:Op maandag 13 juli 2009 18:24 schreef freecell het volgende:
Hoi!
Heb jij een rijbewijs dan, steer?quote:Op maandag 13 juli 2009 19:40 schreef Stereotomy het volgende:
Ja ik ook wel, Freecell. Maar dan rij ik.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |