Ik ookquote:Op donderdag 9 juli 2009 14:09 schreef borisz het volgende:
Bij Springbokken moet ik als eerste denken aan het Zuid Afrikaanse Rugby team. Maar dat is mijn fout.
Die fout heb ik ookquote:Op donderdag 9 juli 2009 14:09 schreef borisz het volgende:
Bij Springbokken moet ik als eerste denken aan het Zuid Afrikaanse Rugby team. Maar dat is mijn fout.
Neequote:Op donderdag 9 juli 2009 14:21 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
Ik ookHad ik verteld dat ik Percy Montgomery ben tegengekomen in Stellenbosch?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op donderdag 9 juli 2009 14:33 schreef ColdFeet het volgende:
Hij had een zonnebril op; dientengevolge herkende ik hem slechts aan zijn gespierde armenVoor de beeldvorming, kan je een foto posten van de door jou gespotte Celeb?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op donderdag 9 juli 2009 14:33 schreef ColdFeet het volgende:
Hij had een zonnebril op; dientengevolge herkende ik hem slechts aan zijn gespierde armenHij gooit af en toe wel een tegenstander flink op de grondSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt..
winnaar wielerprono 2007 :) Last.FM
Volgens mij is hij ooit (vrij lang) geschorst omdat hij een lijnrechter had geschopt ofzoquote:Op donderdag 9 juli 2009 14:38 schreef borisz het volgende:
[..]
Hij gooit af en toe wel een tegenstander flink op de grond.
je neemt Isa mee?quote:Op donderdag 9 juli 2009 14:40 schreef Stereotomy het volgende:
GEBOEKT!!!!
Ik zat te loeren naar de prijzen op Booking.com die schijnbaar per dag random fluctueren op basis van aantal dagen naar de deadline toe en aantal kamers die al gereserveerd zijn, en had bij mijn eerste-keus hotel eindelijk een prijs van 109 EUR voor drie nachtengezien. Meteen maar gepakt.
[ afbeelding ]
Ben hier te vinden, tweepersoons bed, WiFi, the works, voor 36 EUR per nacht.Fuck de Youth Hostels met 8 dronken Polen op een kamer! Decadent doen voor een dubbeltje kán!
![]()
Wordt nu al een leuke vakantie.
Isa spaart geld voor iets andersquote:
Niet eens het grote bad?quote:Op donderdag 9 juli 2009 15:12 schreef Isabeau het volgende:
Ik werd wakker van ; extra groot jits jumeaux' denk ik
Neuh, daar kan ik bij jou wel inquote:
Als ie helemaal klaar is wil ik hem ook wel lezen.quote:Op donderdag 9 juli 2009 15:27 schreef Leintjeuh het volgende:
De eerste versie van MIJN adviesnota is af! En de titel is wel een beetje grappig
Fouten mogen gemaakt worden! Maar hoe minder, hoe beter.
Ik vind het prima. Maandag krijg ik feedback van begeleider. En daarna naar docent maar dat is half augustus pas. Als begeleider het goedkeurt, mag iedereen die t wil, m lezen!quote:Op donderdag 9 juli 2009 15:43 schreef golfer het volgende:
Als ie helemaal klaar is wil ik hem ook wel lezen.
Dit schreeeeeeeeuwt om om om .......quote:Op donderdag 9 juli 2009 15:54 schreef Stereotomy het volgende:
Isa heeft nog even om te beslissen heur.Had ook een eenpersoonskamer in mijn tweede keus hotel kunnen nemen, maar voor Isa heb ik toch maar dit kingsize bed genomen.
Joepie!quote:Op donderdag 9 juli 2009 15:51 schreef Bluezz het volgende:
Dus geen berlijnse muurbloemromance?
Ik mag de trein van half 5 halen
Ik moest lachenquote:
Zooooo erg ben ik toch ook weer nietquote:Op donderdag 9 juli 2009 16:10 schreef Leintjeuh het volgende:
Een langzame pijnlijke dood gok ik zo...
Ah, een Sonja Bakker-dieet dus.quote:Op donderdag 9 juli 2009 16:10 schreef Leintjeuh het volgende:
[..]
Een langzame pijnlijke dood gok ik zo...
De komende maand zal je moeten fietsenquote:Op donderdag 9 juli 2009 15:51 schreef Bluezz het volgende:
Dus geen berlijnse muurbloemromance?
Ik mag de trein van half 5 halen
wees galant en biedt aan te betalen?quote:Op donderdag 9 juli 2009 15:02 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Isa spaart geld voor iets anders
Maar mocht ze meewillen: de bedden zijn lits-jumeaux en erg groot. Plaats zat. Groot bad, zag ik ook.![]()
nog een check nodig? heb nog wel een half uurtje de tijd vandaagquote:Op donderdag 9 juli 2009 15:27 schreef Leintjeuh het volgende:
De eerste versie van MIJN adviesnota is af! En de titel is wel een beetje grappig
Fouten mogen gemaakt worden! Maar hoe minder, hoe beter.
Nu ben ik morgen vrij en ga ik 's middags baantjes trekken in Leiden. En maandag pas weer aan die adviesnota gaan denken, eventueel verbeteren, en dan de presentatie voorbereiden en evaluatieformulieren ontwikkelen![]()
Samenvatting: Ik ben op tijd klaar met de adviesnota en fucking goed bezig
Ik zit nu in de auto te wachten tot de binnenstad weer gaat bewegen. Dan naar paard en daarna pas naar huis. Zal wel een latertje worden dan hahaquote:Op donderdag 9 juli 2009 16:21 schreef Den_Haag het volgende:
nog een check nodig? heb nog wel een half uurtje de tijd vandaag
Do I look like her father, her loverrrr or neither?quote:Op donderdag 9 juli 2009 16:20 schreef Den_Haag het volgende:
[..]
wees galant en biedt aan te betalen?
Teflon bakblik heeft voor mij altijd goed gewerkt.quote:Op donderdag 9 juli 2009 16:38 schreef DarkElf het volgende:
hellow, vraagje. het bakpapier is op en ik heb geen puf om ervoor naar de winkel te gaan. Werkt alleen een bakblik ook of bijv bakblik met wat bloem, of alufolie met wat bloem?
What do you want it to be?quote:Op donderdag 9 juli 2009 16:29 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Do I look like her father, her loverrrr or neither?
Vriendschap of affectie van vrouwen is niet met geld te koop. Dat zou jij toch moeten weten?quote:
dat zéggen ze alleen maar hoor. Moet je ze eens echt doodverwennen met iets, moet je zien hoe ze van je houdenquote:Op donderdag 9 juli 2009 16:47 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Vriendschap of affectie van vrouwen is niet met geld te koop. Dat zou jij toch moeten weten?
Stil ff, ik probeer DH even wat levenslessen bij te brengen.quote:Op donderdag 9 juli 2009 16:49 schreef DarkElf het volgende:
[..]
dat zéggen ze alleen maar hoor. Moet je ze eens echt doodverwennen met iets, moet je zien hoe ze van je houden(zeker als de rest van t plaatje ook klopt
dat dan weer wel)
kweenie wie die harder nodig heeft hoorquote:Op donderdag 9 juli 2009 16:50 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Stil ff, ik probeer DH even wat levenslessen bij te brengen.
Zie het succes van een Flavio Briatore en dergelijkequote:Op donderdag 9 juli 2009 16:52 schreef DarkElf het volgende:
[..]
kweenie wie die harder nodig heeft hoor
oh men al die vrouwen die nu om t hardst denken: IK ben NIET zo hoor! ..
right
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |